Dear pabo^^

خب درواقع اگه ازم بپرسن ترنم چجور ادمیه اولین چیزی که بهشون میگم اینه که ترنم یه گربه ی انسان نمای فضاییه که اومده دنیا رو تسخیر کنه و همه مونو به عنوان بستنی موزی بخوره به همین خاطر احتمالا باید براش فقط یه بستنی موزی بخرم و پست کنم اما خب..این توصیف از اون، فقط ظاهر قضیه است چون این گربه ی انسان نمای فضایی فقط چیزیه که ممکنه بقیه ببینن..اما ترنم برای ما چیزی بیشتر از یه گربه ی بستنی دوست و حتی چیزی بیشتر از یه دوسته چون اون همیشه..حتی وقتی تلاشی هم نمیکنه درحال ساپورت کردن مونه..اون بهترین و دیوونه ترین اونی دنیاست..مهم نیست چه اتفاقی افتاده باشه اون همیشه مثل بالغ ترین ادمی که میتونه وجود داشته باشه به مزخرف ترین چیزایی که میگی هم گوش میکنه و این توانایی رو داره وقتی که داری از استرس نابود میشی حسابی بخندوندت با همه ی اینا اگه به خودش بگی یه طوری رفتار میکنه که انگار کار خاصی انجام نداده که این مسئله یکم ناراحت کننده است و احتمالا باید بابتش از بستنی موزی محرومش کرد اما خب این ترنم ماست. بهترین ترنمی که به چشم دیدم و اولین ادمی که وقتی بهم یاداوری میکنه ازم بزرگتره نمیخوام بهش بگم که چقدر خوب میشه اگه بتونم باهاش سوپ درست کنم پس میخوام یاداوری کنم که چقدر بابت تمام مهربون ، خفن و احمق بودناش ازش ممنونم و چقدررر دوسش دارم و درنهایت به عنوان کسی که تو تبریک گفتن تولد بقیه افتضاحه میخوام بهش بگم از دنیا اومدنش خیلی خوشحالم و از اینکه دوست احمقمه حتی خوشحال ترم پس ترنم ،گربه نما ترین ادم دنیا تولدت مبارک امیدوارم سن جدیدت انقدر محشر باشه که دیگه به اینکه داری پیر میشی فکر نکنی..TT

+TT به خدا بگی داری پیر میشی میزنمت تو باید ۱۸۷۸۷ ساله شی زن.

++ لاو یوTT

+++ برات تن ماهی میخرم.

 

  • Parsoon :]

اهم.از طرف من به مامانتم تبریک بگو TT

قبول نیست خیلی تاریخ تولدتون گنگه..TT

هلو همگی من یه گربه انسان نمام و انتظار بستنی موزی دارم ازتون

در صورت نداشتن بستنی موزی خودتونو بستنی موزی میکنم میخورم

^^ برات میخرم..نخورمون

در جواب کامنتت تبریک خواهم گفتD:

کار صحیح به خدا.

و مرسی بابت تمام حرفای قشنگی ک زدی حقیقتا این لبخندایی ک اول تولد باعثش میشی میتونه کاری کنه از این داستان پیر شدن یکم بیام بیرون😔🌝🌝

TT الان اکلیلیم کردی ولی قرار بود تو اکلیلی شی بیشور.

ولی به هرحال پیر شدنم یه بخششه دیگه

باهم پیر میشویم 😔🤝🤝🤝

اره داداش بذار دو هفته دیگه منم وارد پیری میشمXD

تولدش مبارک=))

TT @تری 
حالا داشتم فکر میکردم که باید در جواب بهت بگم تولد توام مبارک؟XDDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan