HBD BITCH (haha)

وسط این زندگی فوق العاده مزاحم بشریت شدم تا به طور قطعی تولدت رو تبریک بگم. با اینکه مثل همیشه نمیتونم پرحرفی کنم (چون انگار قلم بینوام مرده) اما بحث الان این نیست بحث اینه که واقعا از اینکه به دنیا اومدی خوشحالم و با اینکه قطعا این حقیقت رو میدونی اما بازم لازم میدونم که بهش اشاره کنم..چون تری،دوست دیوونه میوونه ی خودم واقعا و خیلی خیلی دوست دارم و امیدوارم ۱۸ سالگی نابودت نکنه بلکه تا همیشه تو ذهنت یه سن خفن باقی بمونه چون خب همه میدونن که ۱۸ سالگی کلید خیلی درهاست که تا الان قفل بودن (مثلا به رانندگی لعنتی نگاه کن! باید به محض گرفتن گواهینامه ببریمون دور دور!)و امیدوارم همیشه همون طور که همه ارزو میکنن و زیادی کلیشه ای اما مهمه خوشحال،سلامت و موفق باشی و تا ابد.‌ منظورم واقعا تا ابده..امیدوارم تا اون موقع ترنم که خفن ترین ادمیه که به زندگیم دیدم باقی بمونی. مراقب خودت باش و نذار هیچ چیز اذیتت کنه..امیدوارم حسابی بخندی و خوشمزه ترین کیک تولد دنیا رو بخوری! از تولدت لذت کافی رو ببر و برام یه برش بزرگ از کیکت بفرستU-U

  • Parsoon :]

مرسیی

منم امیدوارم این سال برای هممون یه خاطره خوب بشه حالا هرچقدرم ک پستی بلندی داشته باشیم

گواهینامه و دور دور های فراوان در انتظار ماست🤝🤝🤝

کثافتی که نفر اولی XD من میخواستم زودتر ۱۸شممم
امیدوارم شبیه باغ کتاب باشه این حرفا و جدی اجراش کنی XD
شنبه ۶ آبان ۰۲ , ۱۹:۱۸ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

تولدش مبارک :*))))

TTT میتسوریییی 
تشکرات لازم رو از جانبش به عمل میارم XD ممنون و این حرفا^^
ایشالا تولد خودتون خانم TT( تروخدا ببین چی گفتمXD)

ببین کی اینجاست ؟ تولدش مبارک ^^

اینو باید من بگم خانم قشنگهTT
تشکرات زیادXD از طرف خودش.
دوشنبه ۸ آبان ۰۲ , ۱۷:۵۷ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

جانممم TTTTT

وای XDTT 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan