End

نمیدونم دقیقا چطور باید شروعش کنم اما خب موضوع اینه که این نقطه اخر راهه..راهی که شروعش کردم و خوب بود..واقعا خوب بود پر از خاطره های قشنگی که عمرا جای دیگه ای میتونستم بسازمش...پر از حس خوب و ادمای مهربون TT بیان خونه بود و من هرگز منکر این موضوع نمیشم..منکر اینکه خیلی روزا بهش پناه اوردم صرفا چون احساس تنهایی میکردم..و منکر اینکه وبلاگ کوچولوی هلویی رنگم پناه متنام بود که گاها خیلی بی پناه به نظر میومدن..اما کم کم راهی که داشتم توش حرکت میکردم کمرنگ شد..انگار یه قلموی سفید روی مسیرم کشیده میشد..همه چیز کم کم محو شد و به خودم اومدم و فقط رگه هایی از لغزش نور چراغ های مسیر رو به یاد داشتم و خاطراتی که اونقدر کمرنگ شده بودن که به زور یاداوری میشدن..صدای خنده هام از گذشته ای که توی البوم خاطره هام ثبت شده بود شنیده میشد و خودم کف یه خیابون دراز کشیده بودم و بارون خیسم میکرد..موقعیت عجیبی برای تصمیم گیری بود اما اونجا همه چیز برام واضح شد..چون پایان همونجا بود..پایان اونجا بود چرا که من یه تینیجر دبیرستانی بودم که هرچقدم که همه چیز سخت میشد هنوز میخواست زندگی کنه ، یاد بگیره و به اهدافش برسه..چون شاید این خونه سر راه اهدافش قرار گرفته بود..شاید چون تمرکز رو ازش میگرفت و به همین علت من تصمیم گرفت که بره و سر راهش ازتون خدافظی کنه..چون براش قشنگ ترین خاطره ها رو ساختین زمانی که رویاهاش مرده بود ، کل شب رو گریه کرده بود و صبح روز بعد تظاهر کرده بود دنیا چقد جای قشنگ و محشریه..ممنونم..بابت همه ی مهربون بودناتون ، تبریکای تولد ، خاطره هاتون..و همه چیز :)) 

+ مطمئن نیستم که برگردم..شاید یه روزی..یه روزی که امروز و فردا نیست..یه روز دور شاید..اما بهتون سر خواهم زد با این حال خونه ی کوچیکم حذف میشه تا برم و به زندگی برسم..TT

++ خنده داره..دارم میرم اما هنوز صفحه ی about me رو تکمیل نکردم..ㅋㅋ

  • Parsoon :]

هی... پرسون...

فقط یک کلمه جواب منو بده که اگر اینجا رو حذف کنی من از کدوم قبرستونی پیدات کنم و باهات حرف بزنم؟

چیزه...ایم ساری ولی..راه ارتباطی مثلا؟ TT

اره دیگه همووون

ای خدا من چه گناهی کردم تا یه دو روز غیب میشم یهو همه میخوان برن...

راسش اصلا نمیخواستم خدافظی کنم وب رو حذف بود بعد یادم اومد که متنام یه سریش تو گوشیم نیست چون تو همینجا نوشتمش..TT و درنهایت خدافظی کردم که خیلی ام نامردی نباشه..XD بازم متاسفم اما فک کنم این برای خودم خیلی بهتره
+ راه ارتباطی چی باشه خببب XD

پرسون اونی ㅠㅠ

TT من واقعا متاسفم..ما هنوز دوستیم فقط من این ورا خیلی پیدام نمیشه..TT اگه خواستی حرف بزنی مثلا میتونم راه ارتباطی بهت بدم یا به بچه ها خبر بدی جمع بشیم دور هم TT

یهویی بودㅠㅠ

i know ㅋㅋ

بخیهیببتن نهT-T

TT عه انی..ایتس اوکی بابا 
مراقب خودت باش حتما TT

مایل به تمایل به راه ارتباطی دیگر ؟

یا حذف تمام موارد مربوط به بیان از زندگی؟

ㅋㅋㅋㅋ نه بابا دیگه در این حدم نه..

زود از حد تایمش رسید 

زندگی کثیفیه 

ㅋㅋㅋ ساری؟

نه بزا انرژی مثبت پخش کنم

خدا پشت و پناهت باشد فرزندم

به تصمیمت احترام میزاریم

و ارزوی موفقیت و شادی و خوشحالی و پاستیل و گربه*-*

TTTT تنکیو..منم براتون کلی ارزوی خوب میکنم با اتفاقای خوب و موفقیت و لبخندای عالی و غلبه بر افسردگی های فاکی دوران تینیجری TT

ببین تنها راه های ارتباطی موجود برام در حال حاضر 

۱. ایمیل 

۲. پینترست 

۳. شماره

که ۲ مورد اول یه نمه سخته ولی مایل به تمایل به کدام؟ㅠㅠ

TT ایمیلم که هست تو کامنتا جر XD
گزینه سه نیز اوکیه بذا با شکیب چیز میکنیم همچین خیلی سکرت باشه XD

نمیدونممم هرچی خودت راحتیㅠㅠ

با من بحث نکن میام خصوصیت یه چی بهم بده فقط

XD اوکی دختر جون اروم باش TT

من چهار تا ایمیل دارم"-" ولی خب این یکیه یکم پراستفاده تره چون رمزش یادمهXD

سکرت"-"XD

XD من ددر زمینه رمز داغونم ولم کن...
اره وی ار گنگ..

منم داغونم صرفا رو برگه نوشتم اینو که یادم مونده:")XD

گرفتن سیس گنگ*

XDDDDDD من اون برگه هه رم گم میکنم بدبختی
دراوردن عینک افتابیای کوفتی *

دارم فکر می‌کنم باید چی بگم؟

بیا بزنم XD
TT متن سخنرانیم خیلی زیبا نبود ؟ برام سخنران شم؟ 

خوشحالم که در آخر تصمیمی گرفتی که برای خودت خوبه:>

TTT تنکیوووو بیگ هاگ دختررر

چرا.. خیلی تاثیرگذار بود جداً.. اون تاثیرگذار نه.. تاثیرگذار واقعنی.. چرا دیگه نمیشه از واژه‌ی تاثیرگذار در معنای مثبت استفاده کرد؟:|

داری حق میگی...مدنی شبیه چی شده ؟ XDDD

دلم می خواست میومدم و میدیدم یکی از همون متنای قشنگتونه...میومدم و میدیدم که عنوان فقط یه چیز الکیه و هنوزم اجازه این رو دارم که بوی ماست هلویی و توت فرنگی وبتون و وایب تینکربلی خودتون رو حس کنم..

ولی خب، همه چیز قرار نیست شوخی باشه، نه؟ ای بابا '))

پرسون سان، من راه های ارتباطیتون رو دارم، ولی نوشته هاتون خیلی زیبا بودن سنپای...امیدوارم این به معنای پایانمون نباشه '''')

 

TTTTTTTTTTT جوحپحنخنهت ای خدا دختر..ناراحت نباش لطفا TTT ما هنوز میتونیم دوست باشیم..مزاحمت میشم کلی XD 
بیا فک کنیم بعضی خدافظیا قشنگن و این طوری با این بچه خدافظی کنیم..یه جورایی این وداع با وبلاگه وگرنه من که میتونم باهاتون صحبت کنم TT

گفتینو بدم میای پیشمT-T؟

TT البته هر وقت بیام بیان سر بزنم بهت سر خواهم زد 

شبیه چی؟xD

مثلا تو نمیدونی‌....

خب باشه پس بیایاT-T

پرسون لعنتی چه یهویی میری..T-T

واعی خدایا متاسفم....TTT میام سر میزنم بهت حتما..TT
 دست کم این امتحانا تموم شه زود زود میام

پرسون چرا اتک میزنی یهو؟T-T

ولی خب حالا که تصمیم گرفتی و میدونی این بهتره تصمیم با خودته و عمیقأ امیدوارم خوشحال و موفق باشی:")اما خب سر بزن..گاهی بیا...

حقیقتا امیدوارم دفعه بعد که اومدی بیای و بگی "کتابم چاپ شد!"چون واقعا قشنگ می‌نویسی یا بگی "بالاخره به هدف x ام رسیدم!" تهش اگه اینا نباشه امیدوارم بیای و بگی هنوز خوشحالی و لبخند میزنی

 همچنین امیدوارم بزرگترین پاستیل خرسی دنیا متعلق به تو بشهT^T

و همین دیگهT--Tامیدوارم موفق باشی و دلم برات تنگ میشه پرسوننTTT

TTT بلا... خدایا من حقیقتا خیلی بهش فکر کردم و خودم خیلی بیشنر دلم میخواد بمونم و قطعا دلم برات کلی تنگ میشهTT 
و ممنونم که درک میکنی انقد و حرفات انقد کیوت بودن که میخوام برم ادم موفقی بشم..TT منم برات بزرگ ترین لبخندا رو ارزو میکنم و بهترین خاطره ها رو از دوران تینیجریت..بهترین انتخاب ها و بهترین اتفاقات..TT امیدوارم همیشه خوب باشی و حتما حتما حتما بهت سر خواهم زد TT

پرسون..................................

چیزه..............عام.........ساری......TTTTTTTT

معذرت خواهی نکن چون داری کار درست رو میکنی

ولی من چیکار کنممممTTTT

TTTTT چیزه راه ارتباطی بدم ؟ چه کنم ؟ TT

معلومه که بدهTT

کجا میتونم باهات در ارتباط باشم؟TT

ایمیل..شماره ام و تلگرام TT

هقققTT 

سر بزنیا...اشکال نداره که بری یجورایی درکت میکنم ولی بیا کم و بیش سر بزنT-T

بسه...تروخدا.....

انقدر نپاچید از هم..

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan