pertenecer

 من ، سیاره ای بودم عاشق ماه که این عشق دامن ابی رنگم را گرفته بود و وجودم را تبدیل کرده بود به سیاره ای خارج از مدار..و من با این عشق موجودی بی وجود بودم در کهکشان راه شیری که خانه ام بود روزی..خانه ای که رهایش کرده بودم..و این رهایی زخمی بود بر تنه ی ابی وجودم اما درد برایم هیچ بود به هر حال من هنوز عاشق بودم..عاشق ماه اسمانم..ماهی با گیسوان نقره ای رنگ و با لبخندی به رنگ نور..که احتمالا برایم معشوقه ای اشتباه بود..که اگر بود هم اشتباه من بود..اشتباهی که دوستش داشتم و این عشق ، عشقی بود از اعماق قلب زمینی ام..قلب زمینی سراسر غمگینم که سخت در انتظار اغوشی بود از سمت موجود بی نقص و نقره ای رنگ لانه کرده درون قلبش...و عجب انتظار سختی بود پس این قلب زمینی منتظر و غمگین خسته هر شب برای ماه اسمانش لالایی خواند که امشب اگر نه دست کم فردا ، بی سر و صدا و چون رازی بزرگ و فاش نشدنی ، ان هم در پناه تاریکی شب و زیر بزرگ ترین درخت بید کهکشان مان  مرا ببوس ماه من...مرا ببوس و مثل ماهی که فقط و فقط برای خود من امده تظاهر کن ستاره ی بینوایی ام که مسیرش را گم کرده.. مرا ببوس ماه کوچکم..مرا ببوس :)

+ بازم یهویی XD

++ کتاب« تکه هایی که من شدند» رو بخونید اگه نخوندید...کتاب قشنگ و امید بخشیه :) احتمالا یه معرفی ازش بذارم همراه جمله های مودش TT

+++ ....still alive

++++ ترنم یه سریالی معرفی کرده بود یادتونه ؟ محشره...جدا محشره..ببینیدش اگه هم نگران سکانس های ترسناکید اونقدرا زیاد نیستن یه طورین که قبلش فضاسازی میشه و براتون قابل حدسه که الان مثلا ممکنه یه سکانس ترسناک باشه در کل بیشتر رازالود طوره و از نظر داستانی واقعا جذابه...طولانی هم نیست که البته تری بهتر از من راجبش حرف زده پس به پست خودش رجوع کنید..

+++++ عنوان یه واژه ی اسپانیاییه به معنی تعلق داشتن ربطش به متن رو خودتون حدس بزنید TT

  • Parsoon :]
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۲۱:۰۴ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

و باز هم زیباست=) دیدت عاشقانه و تازس که مبدل به متن های عاشقانه و فوق العاده ای میشه:">

++بزار:">

+++Still alive یا stay alive?"-"

:»»»»»»»»»»» بلاااا حکجپمننتهذتاذ
++ چشم :»
+++ اهم ممنون که پرسیدی TT خب استیل ویت یو رو با استی الایو ترکیب نمودم .. استیل ویت یو وایب این متنو میده و استی الایو قفلیمه TT 

لعنتی عکسش خیلی با متن قشنگ شده.:")

++ نمایشگاه کتاب تازه تموم شده سو.. نات نَو.:") ولی خیلی جالبه که یکی از فانتزیام اینه که بتونم تمرکز کنم و جمله های مود یه کتابو بنویسم.:") وقتی کتاب (خوب) میدن دستم مثل بولدوزر میخونم.XD

+++ hope you live hopefully...

++++ میشه سانسور شده دید؟ خیلی حذفیات نداره؟ (چون میخوام با خانواده ببینم.XD)

+++++الان فهمیدم چه انتظارات بچگانه ای داشتم... که میخواستم بدون فکر کردن ربط عنوان و پست به هم رو بفهمم.:") بذار یه استدلال هم بگم. ممکنه اونجاش که میگه کهکشان راه شیری یه زمانی خونه ش بوده معنیش این باشه که الان دیگه ماهش خونه‌شه؟D:

منی که کاملا معنی +++ رو اشتباه فهمیدم و الان با کامنت بلا و جوابت متوجه شدم....TT

شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۲۱:۱۸ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

+++خلاقیت°^° همش داشتم فکر میکرد چطور شده که اشتباه گفتی"-"کلا مغزم درگیر شده بود"-"

چرا انقدر قشنگ مینویسی.. TT

جالبش اینجاست که هرکدوم از داستانات با قبلیش فرق داره ولی انگار همشون موده~

گرل...از این ورا؟ :»
حالت چطوره خوبی؟ 
از تعریفت ممنونم میدونی...کاش برات مود نبودن چون اکثرا متنای شادی نیستن اما از اینکه قابل لمسن خوشحالم ککحممنهتعلل TT

خوبم.. تو خوبی اونی؟

چرا وب من نمیای TT

چرا میخوای که مود نباشن؟ من از اینکه یه موقعی خوشحال بودم و در ازاش الان باید غمگین باشم ناراحت نیستم..

TT اره بابا من دائم الخوبم TT
میاممم TT ولی روحم مدنی نمیدونم چی بگممم TT به علاوه خودتم وبامون نمیومدی نمیخواستم مثلا با دیدم کامنتم حس بدی پیدا کنی یا حالت بد بشه TT
کامان ایمی ما قرار نیست به خاطر شاد بودن مون توی این دنیا تقاص پس بدیم میدونی چی میگم ؟ پس برات کلی خوشحالی ارزو میکنم...و اینکه متنام هیچ وقت برات مود نباشن..متوجه شدم اخیرا چیزای عجیبی ام میگی..کارای عجیب نکنیا >.<

من با دیدن کامنتاتون حالم بد نمیشه.. داستان برعکسه :")

خب زیاد پست نمیذاری که زیاد بیام TT

فعلا که من دارم میدم..

مرسیی :")

کارای عجیب نمیکنم.. باشه *-*

پس سعی میکنم حس اوه شت تو اضافه ایو بذارم کنار و بهت سر بزنم TT
TT مشکلی نیست دختر بیا سخت نگیریم
همه چیز خوب میشه جدی میگم..واسه یه بازه ی زمانیه ممکنه طولانی باشه اما ذاتا تا ابد این طوری باقی نمیمونهTT
TT خدا رو شکر خوشحالم..

اضافه نیستی‌.. وقتی نمیای حس میکنم ازم بدت میاد :")

میدونم اینطوری باقی نمیمونه.. ولی من از ته دل خندیدن یادم رفته~

باهات روراست باشم ؟ کسی که باهاش حسابی به مشکل خوردی بست فرند نه ده ساله ی منه خب ؟ اما من از تو بدم نمیاد شاید بعضی کارات درست نباشن یا حتی فک کنم که داری اشتباه میکنی یا هر چرت و پرتی اما واقعا اینا میتونن دلایلی باشن که از یه ادم بدم بیاد ؟ معلومه که نه........:/ دیگه از این روراست تر نمیشد گفت XD این فکرو نکن واقعا..
برای من یه سال و نیم طول کشید هنوزم دقیقا مثل قبل نیستم اما اسمشو گذاشتم روند بازگشت XD زمان میبره اما خب چیزای جدیدی یاد میگیریم بزرگ تر میشیم به یه سری چیزا اهمیت نمیدیم و خودمونو پیدا میکنیم ... روند مزخرف اما خوبیه TT از پسش برمیای بهت امید دارم TT

بیخیال~

خلاصه که وبم نیای قهر میکنم :")

سعی میکنم باهاش کنار بیام.. من با آهنگایی که میخونم خوشحالم، ولی دیگه سرعتم مثل قبل نیست.. TT

ایش زهرمار..XD
اهم باشه..^^
اره متوجه شدم پستاتو میخونما‌...TT فک میکنی علتش چی باشه خب ؟

XDDDDDDD

علتشو نمیدونم.. اصلا دیگه نمیتونم نفس بکشم..

وای شت اگه خفه شم بمیرم که دنیا یه نابغه از دست میده :D

کوفت ^^
مریضی چیزی نشدی ؟ :»
XD نترس بابا نمیمیری...

با دونسنگ عزیز و خوشگلت مهربون باش =-=

نه.. کلا چند وقته یه جوریم~

اگه مردم چی.. دنیا فلج میشههه TT

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan