mood :»

تمام مشکلات من حل میشدن اگه میتونستم همون طور که احساسات کاراکترام رو بیان میکنم ، احساسات و افکار خودم رو هم بیان کنم :) 

 

  • Parsoon :]

ححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححححققققققققققققققققققققققققققققققققققققققق

مدنم...من همیشه حق میگم و در کل ادم مودیم...این حجم از ستودنی و جذاب بودن خودم چیزی نیست که در توان قلب هاتون باشه اما خب چه میشه کرد ؟ من فوق العاده زاده شدم..برعکس یه سری نه؟ همه که قرار نیست ادم باشن به هر حال...

پرسون سان، نمی دونم چطوری ولی هروقت نوشته هاتونو می خونم،

انگار رد اون عشق و ناراحتی و قطرات بارونی که توی کوچه ها و اشک ها و صدای کاراکترا هست، انواری اون رد رد پای شماست...

رد پای شمایی که همشونو با روح و پیکرتون(!) تجربه کردین و به این...زیبایی و وضوح می تونین وصفش کنین :'>

اگر عاشق شدین نترسینااااا

خودمون می ریزیم سرش.. xD

TTTTTTTTTTTTTTT پری انقد زیبا نفرما...
TT راستش تجربه که نه...واقعا تجربه نکردم..
XD ولی من عاشق نشدم اگه خودمو فاکتور بگیریم البته...*-*

جرجرجرجرجرررج وای عالی بود ارهه

همه میریزیم سرش XDDD

گرچه خود پرسون قول مرحله اخره ولی مام میایم میریزیم سرش XDD

چیزه غول...و بله ایم ا کویین..
سه شنبه ۱۹ بهمن ۰۰ , ۱۶:۴۲ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

حق اگه یه پست بود:

مدنم..

واقعا دقیقا اصلا همینی که گفتی.X"D

پری

پس باید بریزیم سر خود پرسون اینجور که من از توی جوابش به کامنت تری تنبل فهمیدم.XD

اقا من عاشق ماشق نشدم به قران...قضیه چیز دیگه ایه به حضرت عباس...اصن ربط خاصی ام نداره کامان گرلز کی گفته من عاشق شدممممم ..من واقعا ماست تر از این حرفام.....TT

پرسون این چه وضعشه."-" من دارم به وضوح عشقت به پرسون رو توی جوابت میبینم.:دی کاملا با گفتن صفاتی مثل فوق‌العاده، حق گو، مود ستودنی، جذاب و...  به عشقت اعتراف کردی دیگه پنهون نکن.*-*‌

XDDD از اون نظر خب بله...ولی من و خودم ازدواج کردیم....گذشته دیگه از این XD

البته اینکه یکیم باشه گوش کنه و بتونه درک کنه عم کم چیزی نیست._.\

اینو تکذیب نمیکنم واقعا حقه 
ولی مسئله به زبون اوردنه که هیچ وقت یادش نگرفتم خیلی وقتا فرصتش هست TT 

خاک بر سرم جدی

چرا غول قول نوشتم

من 

جدی

دارم میرینم 

چیزی که میدونمم دارم غلط مینویسم 🗿

یکی کمک کنه کم مونده آیا رو با ع بنویسم با این وضعیت 🗿

البته خیلی عجیب نیست اخیرا ایا رو عایا هم مینویسن دوستان گرامی......و سخت نگیرTT
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan