my mom

مامان من : هنرستانم جای باحالیه ها میخوای بری ؟  من اوکیم "-"

مامانای دوستام که به زور بچه هاشونو فرستادن تجربی : 

 

+ جهت ثبت چیزی که امروز کلی برام جالب و بانمک شد +-+

  • Parsoon :]
چهارشنبه ۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۲:۱۶ ‎ 𝓀𝒾𝓂𝓂 ‎ 𝒿𝑒𝓃𝓃𝒾𝑒

عجیبب

وای چه باحال. من خیلی هیجان زده شدم ولی نمیدونم چرا."-" انگار  قراره برم هنرستان و هر حرف خوبی ازش بشنوم خوشحال میشم.*^*

مامانت چ خوبXDD

واو.. چ مامان کیوتی

چهارشنبه ۱۳ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۷ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

واییی دقیقا مامان من می‌ذاره برم هنرستان خودم نمیرم دوستم که میخواد بره مامانش نمیذارهxD 

چقد ناشکریم ما...XDD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan