اولین پست منه سمی در این وب نسبتا سمی برای تبدیل کردنش به یه جای سمی تر

های

خب 

من حوصلم سر رفته بود....اره 

باید سر کلاس باشم ولی سرما خوردم.....وقتی سرما خوردم حسش نیست سرکلاس باشم 

و وقتی ریکورد کلاس هست خب برا چی من باید به خودم سختی بدم ؟XDD

تو فکر پست گذاشتن توی وب خودم بودما ولی چیزی نیومد به ذهنم 

بعد دیدم که عه من تاحالا اینجا پست نزاشتم 

پس به این سو شتافتم 

و همین دیگه XDD

اا راستی ایجازه بدین یکی از دلایلی که دیشب پاره شدیمم بزارم اصولا هستی میزاره ولی این سری من اینور میزارم چون هستی 10 ثانیه رفته بود اهنگ عوض کنه و این بحث زیبا توی اون مدت اتفاق افتاد XDDDD

پرسون توی وویس : طی تحقیقاتی که به عمل اوردم فهمیدم که پسران برتر از گل خیییلییی سری داره اول مانگا بوده بعد تایوانیا از روش ساختن بعد کره بعد چین . در این میان هندی و امریکاییم ساختن تایلندیام دارن میسازن انیمشم فک کنم هست فقط مونده ماها درست کنیم XDD

من پاره شدن در پشت صحنه : ینشسعککیبشیث نسخه ایرانی پسران برتر از گل با بازی هوشنگ کچلل XDDD

*منو پرسون پاره شدن

هستی : اینجا اینطوریه که 10 ثانیه میری اهنگو عوض کنی بیای بحث به جایی کشیده میشه که عین اون گوسفند بدبختی که امروز تشریحش کردیم فقط نگا کنی به صفحه XD

تصور من از بازیگر نقش اول مرد توی نسخه ایرانی :

یه سمای دیگه ام بحثش شد نگم XD

دیشب کلا شب سم سازی بود 

میخوام از سمت خودم به زبون بچه ها بهتون چنتا حرف بگم 

به زبون هستی میگم برید برا پنتاگون استریم بزنین 

از زبون پرسون میگم برید ورژن تایلندی پسران برتر از گل ببینید 

از زبون خودم نمد چی بگم XDD

ااا چرا وایسا 

اگر میخواهید پاره شوید و در این میان فن انسیتی هستید یا میخواهید بشوید هروقت تایم کافی داشتید به این لینک یوتیوب مراجعه کنید 

از این زیبارو نیز لذت ببرید پسرم

 بای بای ^^

  • Tree tanbal 🦥🥥

سلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته!!!!

خوب هستید شما؟؟

حاجخانوم روبی چخبر 
ما خوبیم شما خوب هستین ؟XD

فرست کامنتم برا خودم 

اگر دیدم خیلی خیلی سمی شده خودم پستو بر میدارم بستگی به شرایط داره اگر به قتل نرسیدم فک کنم بمونه XD

عه سکند شدم XDD

 

يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۱۰:۳۱ •°•°baran +×+🐠°•°•(ماین سوجینم=|)

این کیهههههههههههههه چقدر هاتههههههههههههه

جونگوون لیدر اینهایپن 
این عکسش که بیرون اومد اول پنج دقیق بهش خیره شدم بعدم سریع رفتم گذاشتم بک گراندم XD

شما هم مثه سگ خوابتون میاد یا فقط منم؟

نمیخوام محتوای پست رو ایگنور کنم ولی حرفی ندارم :")

نه تنها نیستی منم اینجا سر فیزیک مث چی چشام داره میره هی
 
ایتس اوکی خواهر پاکدامن تا وقتی خونده باشی ایگنور کردن برا من یکی محسوب نمشه XD

يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۵ •°•°baran +×+🐠°•°•(ماین سوجینم=|)

واییییییی چرا نشناختمشششششششششششششش

عرررررررررررررررررر

وای این بده یکیو بشناسی بعدش نشناسی XD
من یسری سر موهای سفید بکهیون توی یکی از برنامه ها نشناختمش داشتم میزدم تو سرم که خداا خاک بر سرم چرا نشناختمممXD
يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۱۰:۵۱ •°•°baran +×+🐠°•°•(ماین سوجینم=|)

XDDDDDDDDDDD

خدایا مرگم بده *چادرش را لای دندان هایش میبرد*XD

*دنبال چادر خود گشتن برای همراهی کردن 

 جونگونییییییییی

انقد این چن وقت رو عکساش قفلی زدم پینتم پر شده ازش :))))

های:>

هلووو

وای منم زنگ اخر فیزیک دارم...

الان سر کلاس حضوریم و دارم کوایت دون گوش میدم ")

 

چه بانوی عفو کننده مهرباتی هستی تو😂😂

 

راستی هستی رفت مدرسه امروز؟

سرحضوری اهنگ گوش دادن یه حس دیگه داری ولی 

وقتی میگم انسان پاکدامنیم منظورم دقیقا همینه اصا XDD

اره تا جایی ک میدونم رفته امروزم 
دیروز ک رفته بود

هه هه 

نرفتم مدرسه قرار بود کلاس آنلاین هم در کار نباشه دبیر ریاضی اومده اسکای ولی من نه صداشو درست میشنوم نه تخته رو میبینم~

این بده XD
 زیاد از کلاستون رفتن مدرسه ؟ 

ننه تو چرا سر کلاس حضوری داری آهنگ گوش میدی و تو بیانی دقیقا؟:|XD

یه حس خیلی قشنگی داره XD
البت سر کلاس که نه ولی سر زنگ تفریح حس زیباییه چون اگر حالت عادی بود اصا نمیتونستیم گوشیو ببریم XD

من فقط کله۴،۵ تا آدم پا تخته میبینم و سر و صدای بقیه کلاسو میشنوم مبمینینینینینی

منم دلم میخواست برم مدرسه ولی ننم نذاشت:>

خیلی بده اگر این طوری بشه 
منم چون بد مدرسه رفتن سرما خوردم مامانم دیشب داد و بیداد را انداخته بو که اره اگ من دیگه گذاشتم بری مدرسه 
خب من چیکار کنم نیم ساعت باید منتظر بابام میموندم تو حیاط XD
ولی راضیش میکنم 
ولی شنبه برنامه مافیای مدرسه رو از دست دادم TT

الان که زنگ تفریحه :"

حوصلم سر رفته خووو

ولی درکل سرکلاس هم با بدبختی هنزفری و گوشی رو بردم زیر مانتوم گوش دادم :")

وای زنگ قبل ما و اون یکی ریاضیا ادغام شد کلاسامون رفتیم سالن اجتماعات و نمیدونم چرا اما خیلی فاز کلاسای دانشگاه داشت..

دیدین معلما میان میگن شما بدترین کلاسی هستین که تا حالا داشتم؟

امسال همه معلما به کلاس ما برعکسشو میگن، میگن بهتری کلاس هستیم خیلی دوستمون دارن:)))))))

دنیا داره به اخر میرسه *استیکر سنگ الهی 

وای امسال هم اولین سالی بود که میدیدم یه معلمی از کلاس من تعریف کنه~

ولی از اول کرونا تا الان هیچوقت انقدر طولانی نرفته بودم بیرون و الان نفس کشیدن داره سخت میشه

نهم ۳ بین هر سه تا نهم و گاها سه تا هشتم و سه تا هفتم بهترین کلاسه:"))))))

بچه های اروم و درس خون :"XD بیش از حد اروم، و با میانگین نمره بیشتر از بقیه کلاسا:"

ننه برو یه جایی که آدم نباشه یکم ماسکت رو در بیار یوقت سرگیجه نگیری"-"

اره دقیقااااا

خیلیی فاز داره ")

 

جون باوا😂😂

 

کاش بشینه خونه تا خوب شه...

 

 

ولی وای یادتونه یه زمانی اگه میفهمیدن گوشی بردیم مدرسه باید تعهد مبدادیم؟:)

بیرون باشه ولی حس میکنم بهتر باشه 
البته بیرون درست حسابی نه مثلا فضای سم با اطرافیان سم 

وای من یه بار تو زندگیم گوشی بردم هشتم بودم میخواستم درس جدید علوم ضبط کنم 
از شانسم 
اون روز بزرگترین دعوا بین کلاس ما و یه کلاس دیگه اتفاق افتاد در حدی جیغ و گریه شد همه پشماشون ریخته بود
دوباره از شانس اون روز دقیقا اخرین روز مدرسه قبل از قرنطینه شدن و کلاسای انلاین بود 

بجز من و سه تا دیگه همه سر کلاسن

کلا کلاس آنلاین روزای حضوری تعطیله از لحاظ قوانین مدرسه~

به قانون شکنی ادامه بدین پس XD

ازادین گوشی ببرید مدرسه؟

ما فقط در اون حد که به محض ورود بدیمش دفتر و به محض خروج از دفتر بگیریم:"

ولی خب مثبت نگر باشیم نمیگردن 

معلم شیمی هم اون روز داشت میگفت هیچکی گوشی باهاش نیس؟:" بعد داشت چیز میکرد که کاش میشد با گوشی بیاین

yup
ماها برای ترم این طوری بودیم ولی سر کلاس چون نیمه حضوری نیمه انلاینیم کسایی که میرن مدرسه لب تاپ و گوشی باید ببرن انقد کیف میده XD
البته وقتی مثلا معلم یکی از کلاسا نمیاد این طوریه ولی اگر همه معلما مدرسه باشن لازم نیست لب تاپ ببریم 

چه کلاس خوبی دارید آروشا...

 

اره الان دارم نفس میکشم*-*

 

چه مسخره..

نباید اینجوری کنن چون هنوز اجباری نیست

حاج خانمXDDDDD خبر سلامتی هیچی

هی بد نیستیم، میگذرونیم دیگه!

شما چخبر؟ کم پیدایی!!

گذروندن خوبه ولی خوب بودن خیلی بهتره پیش به سوی خوبی و فراتر از آن اصا XD

منم هیچی در حال خوردن و خوابیدن و کامنت جواب دادن هستم XD

بدون من تو وب خودم چادر زدید...

خواستم بیام صدات کنما ولی گفتم بزارم سوپرایز شی XD

خواهرم هودی سفارش داده بود بعد از یه قرن رسید براش خیلی بزرگه بعد من کش رفتمش حرص میخورد میگفت چرا برای تو اونقدر بزرگ نیس شکست عشقی خورده XDDD

آره حتی لپتاپم هم باهامه

ولی میتونی تحویل بدی میتونی ندی

اولش گفتن حق ندارید استفاده کنید و از توی کیفتون دربیارید ولی الان کلریمون ندارن

کلا همیشه اینطوریه که اولش گندهگوزی در میارن بعدش تسلیم میشن چون میبینن هیولاهای واقعی خودمونیم XD

تری کاش همیشه اینجا پست بذاری عزیزم.....چرا باید به قتل برسونمت داداش وب من و تو نداره که..TT دست نزنیا بذا بمونه..

چون گفتی و منم خیلی پاک دامنم و جونمم در امنیت قرار داره اوکی میزارم بمونه XD

عملا هیچی از کلاس بجز صدای میز و صندلی و بچه ها نمیفهمم...

چرا اهنگ انشرلی میذارن برامون؟...

گایز یکم دیگه معلممون میاد محو میشم..

TT جوجنحنخته امروز چه کیوت شدی تری...

@-@

بر وقف مراد که پیش نمیره و خوب نیست، اما میگذرونیمXDD

 

وای وای وااااایXDD منو یاد اون موقعی انداختی که مریض شده بودم و نرفتم مدرسه، عوضش تو خونه نشستم پا گوشی و ایناXDDD

الان قشنگ وضعیت منم همینه سرماخورده نتونستم برم مدرسه نشستم اینجا XDD

انشالله زودتر حالت خوب میشه، دیگه نمیشینی اونجا XDDDDD

خدایا حرف این انسان پاکدامن چوی روبی رو گوش بده منو خوب کن که جدی دیگه خسته شدم از بس دستمال کاغذی تموم کردم XD

راستی دیروز تست کرونا دادم از گیر دادنای مامانم جاتون خالی XD (وی دهنش سرویس شد )

کرونام نبود مامان گرام ولی راضی نشده هنوز :"))

پاک دامن؟؟؟ ... کی؟ منننن؟؟؟ XDDDDD چه پاک دامنی XDDDDD

وای سرماخوردگی این آبریزش بینیو ایناش رو مخهههه

تو چشمای من همه پاکدامنن XD
رو خود کلمه پاکدامنم قفلی زدم این چن وقت 
خیلییی رو مخههه 
دماغم قرمز شده حس این دلقکا بهم دست داده چون من سفیدم بعد دماغمم الان قرمز هیچی دیگه XD

اا......کرونا نبوده پس خدا رو شکر...ایول نمیمیریییی اونییی TTTTTT

ارههه زنده میمانم تا باهم سه تایی بمیریم یه روز دور تر از امروز XDD

واعی یاد فحش جدیدم افتادم تری.....

کدوم کدوم 

عجب جمله توپی گفتی......عر...

کثیف دامن XDDDDDDDDD

ااا حجررجرجرر یادم اومد XDDDD
جدی معادل فارسیش چیه XD

بله بله، چشماتون پاک دامن میبینه عزییییزمXDDD

من نباید میخندیدم به اینXDDDDDD 

تصورش برا خودم که خودمو میبینم سمه دیگه خدا به مال بقیه رحم کنه XDD

معادل چیو میخوای XDDD

همونی که معلم دینی پاکدامنت گف بعد معادل مناسبی نداش XD

هوشنگ..

سم پرومکس XDD

باز مواظب خودت باش که زودتر خوب شی، بدتر نشه یوقت خدایی نکرده!!

نه اوکیه سعی میکنم زود خوب بشم اونقدارم بد نیست تمام سرماخوردگیای زندگیم همین طوری بودن میگذره این یکیم XD

من آخرین باری که سرما خوردم، 2 سال پیش بود!! دیگه مریض نشدم تا...وقتی که کرونا گرفتیم و ... آره!! 

پشمااام دوسال 
من رکوردم یه سال بود که بعدشم تا حرفش زدم خودم خودمو چشم زدم سرما خوردم XD 

من چیز بدنم بالاس...چی بهش میگن..ایمنی بدن...فکر کنم...حالا هرچی،..اون بدنم خیلی بالاس، بخاطر همین کم پیش میاد سرما بخورم.

یکی از بدترین خاطراتم از سرما خوردنم، زمانیه که انقد تو تابستون انگور خوردم که سرما خوردم:/ XD

حالا من برعکسش پایینه وقتی به سرماخوردگی میرسه داستان 
الان بهتره گرچه
مامانم میگف بچه بودم همه نوع مریضی می گرفتم رسما سر همون الان بهتره وضعیت XD
این مدلی ندیده بودم کسی با انگور مریض شه ولی XDD

سلاااااااام جهت اعلام حیات

لعنتی رگ نمونده برام واس عکس جونگوون رگ بزنم🙂🙂🙂

بعد کلاسا فیلتر شکن وصل میکنم میرم ویدیوهاشو ببینم ان سی تیییییی

عههههههه ایشالا زودتر خوب بشی مواظب خودت باش

هاییی
وای این جمله میتونه حجیم بودن کراش دونیتو نشون بده ولی منم دقیقا همینم 
اماده یه تجربه کامل از پاره شدن باش مومنتای فان 2021 شونو ویدیو کرده خیلی خوبه XD
مرسیی ^^

من لوزه سومم هم دارم، سرما که میخورم صدام اصننننن در نمیاد!! خوشحالم که مریض نمیشم زیاد!!

من بچه بودم، یه بار وازلین خوردمXDDD

XDDD

من صدام خیلی تغییر نمیکنه ولی الان مثلا کرده XD
من نباید به این میخندیدم XDDDDDDDDDD

بی عفتو میگی ؟

yup

پرومکس پلاسسسسس

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر دیقاااااااااااااااااااا 

آره حتما میبینم دلم واسه چیزای سمی تنگ شده بود😂

♡♡♡♡♡♡♡

گروه ما:

همه: ریختن و چرت و پرت گفتن*

یاسمن: گم شین سر زندگیتون

مام همینیم فقط اینکه همه همراهی میکنیم یه وضعیتی میشه عالی XD
ولی یاسمنه موده XD

حق ترین پست جهان:

حق ترین جمع جهان ما سه تا به مولا اصا

واقعیت اینه که ما شروع کنیم...تموم کردن بحث مون با خداست چون از اول مرغ بوده یا تخم مرغ شروع میکنیم به بحث دیروز که میدونید میرسیم‌....

XDD

چیزی که از زبون من گفتی خیلی حقه...

به حرف تری از زبون من گوش بدید بای

دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۰۸:۳۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

چقد سمیییین شمااااxDD

ایموجی تاسف* دلقکای خوبی میشیم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan