چالش سی روزه ی پاستیل خرسی :))))) پارت وان

درباره ده سال بعدت بنویس. چه کسایی توی زندگیتن؟ چه شغلی داری؟ چه عاداتی خواهی داشت؟ توی اوقات فراغتت چیکار میکنی؟ کجا زندگی میکنی؟

۱۰ سال بعد .. راستش به نظر خیلی دوره و واقعا هم هست .. اما خب میشه یه تصویر ذهنی ازش داشت .. یه تصویر ذهنی که رسیدن بهش هم به تلاش خودم بستگی داره و هم به شرایط و اتفاق های پیشه روم و این تصویر ذهنی من از ۱۰ سال اینده است : احتمالا  یه دختر دانشجوئه خوشحالم که با وجود مشغله ای که برای درس های دانشگاهش داره راحت زندگی میکنه .. منظورم از راحت از نظر ذهنیه نمیدونم چطور بیانش کنم درواقع من ترجیح میدم که به حای نفس کشیدن واقعا زندگی کنم و احتمالا ۱۰ سال دیگه تا حدی به این خواسته ام رسیدم.. در کل فکر نمیکنم چیزی به طور عمیق توی من عوض بشه و این واقعا همون چیزیه که میخوام .. در واقع فکر میکنم که همین پرسون باقی مونده باشم با این تفاوت که به احتمال زیاد چیزای بیشتری یاد گرفتم و حتی خوشحال تر از الانم :» راجب اطرافیانم دقیق مطمئن نیستم .. اگه کسی باشه که از بودنش مطمئنم روی اون دو تا دیوونه حساب میکنم :)) و خدا رو چه دیدی ؟ شاید یه روز تونستم حضورا بر و بچ بیان رو ببینم و حتی صمیمی تر شدم باهاشون ؟ کیوتهههههه +-+ بگذریم .. شغل مشخصی برای خودم در نظر ندارم اما یقینا کرمی در وجودم بوده که اومدم تجربی دیگه پس احتمالا یا برای پزشکی میخونم یا دام پزشکی ... همون طور که گفتم سعیم در اینهکه این پرسون رو حفظ کنم و فقط هر روز اون رو بهبود ببخشم پس احتمالا اون زمان هم خودم رو با کیدراما دار بزنم ، گربه های خیابونی رو بدون فکر کردن به هر نوع موضوعی ناز کنم و باهاشون بازی کنم ، وسط خیابون دوستامو بغل کنم وبلند بلند بخندم ، صدامو به حالت بچه گونه تغییر بدم و اهنگایی که بچه ۳ ساله ها هم نمیخونن رو بخونم... :) یا هنوز عاشق قهوه و پاستیل باشم و لباسایی با رنگای گرم بپوشم .. شایدم برای خودم کلی موش و خرگوش و سگو گربه بخرم یا حتی مارمولککک که خدا میدونه چقد عاشقشم...TT * عر زدن * عاداتم ... جدا احتمالا دست از گشادی برداشتم و مثل ادم به زندگی رسیدم مثل الان احتمالا زیاد به پوستم برسم و احتمالا ورزش کنم تا تو ۵۰ سالگی نیوفتم بمیرم :/ در کل عادات ادمانه تری رو در خودم ایجاد نموده ام :)* هاه چقد ایده ال ..* راستش ترجیح میدم اینجا نباشم .. نمیگم ایران رو دوست ندارم یا بیام غر بزنم راجبش من ترجیح میدم جاهای مختلفی زندگی کنم و با ادمای بیشتری اشنا بشم .. سو ترجیحم اینه که یه کشور دیگه باشم اما اگه نشد اونقدرا هم بد نیست به هر حال من قدم زدن توی خیابونای ولیعصر ، نشستن توی کافه های دنج و گرم ، شلوغی خیابونا وقتی بارون میاد ، هوای خنک بهاری توی عید ... من چیزای زیادی از اینجا رو دوست دارم پس فکر کنم به جای ۱۰ سال بتونم ۱۵ سال دیگه صبر کنم.. :» اگه بخوام جدی تر راجب این صحبت کنم ممکنه کجا باشم باید بگم خب من از انگلیس خوشم میاد یا حتی فرانسه پس یه جورایی ممکنه بشه حدس زد .. اگه اینجا هم باشم دوست دارم یه خونه ی جدا داشته باشم با حیوونایی که یه عالمه باشن........ :» * ارزو بر جوانان عیب نیست بای * و اره فکر میکنم به همه چیز پرداخته باشم

+ من مدتیه که به شدت روی این عکسای تهیونگ کراش زده ام پس تا مدتی باید عکسای این فایل منو که کمم نیست سر پستام تحمل کنید بوس بای :)))

++ یه تشکری بکنیم از لیدی سلین بابت این چالش زیبا .. :» هدی به خدا XD

+++ but i still want you :) * رد دادن مسپسمسم *

++++ آیلین اگه این پیامو میبینی خواستم بهت بگم شوکو از زیر زبونم حرف کشید من اصلا کرم خاصی نداشتم... :))))))))

+++++ قربون خودم برم مننن ... نگاه کن تروخدا چه اسم برازنده ای برای این چالش انتخاب کردم... چقدر دلربا و فریبنده است این اسم... :)))

​​​

  • Parsoon :]

منم میخوام اینننننوووووووووووووووووTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

ایح آنی سوالا رو میخوای ؟ +-+
چیزه من اوکیم دارم سوالا رو ولی نمیدونم اگ بدم ری اکت سلین چیه XDD 

نه سلین میدونه ولی مشکل وبه که من ندارم0-0

تو وب اضافیم میزارم اصن0-0

XD جر سوالارم داری....
اره اره بذار خیلی کیوتهههه :)))

صدامو به حالت بچه گونه تغییر بدم

این ویژگیت فوووووووووق کیوتههههههههههههههههههههههههههههههههههه

چرا انقدررر متنت رو دوست داشتم؟

حس ارامش بخشی بهم داد :")

و خیلی اتفاقی موقع خوندن این پست آهنگ (بذار برم اسمشو ببینم بار اوله دارم گوشش میکنم) any other way از اریک نام پخش شد و واقعاا وایب مشابهی داشت :")

 

++++ آیلین کاریش نداشته باش بچه رو XD

+++++ بسیارررررررر برازنده و مناسب و زیبااا :>

پشمام چه سرعتی شوکو...
حوحپختهداللتم ای خدا :")))))) * عر زدن تا ابد
برم اهنگه رو گوش بدم بینم قضیه چیه... +-+ و میدونی به نظرم اگه وقت داری تولم برو حوحپهتت
++++ :) هعی... بار گران و اینا
+++++ اگه یکی بذاره مثلا چالش سی روزه ی کیتکت کم کمجمع خوراکیا کامل میشه XD

بل بل0-0

خب فالوش کنید دیه پس=-=

کلیک=-=

:' جر ندارمت...؟! ...................... محو شدن در افق *

اضافیه0-0خیلیا ندارن0-0

خب یه لحظه برگام ریخت...............

نه نریزه من وب اصلی ندارم0-0

+-+ ............... دیگه ریخت * عر زدن..XD
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۴:۴۴ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

بیا با هم بریم فرانسه زندگی کنیم سه تایی، بعد یه سر میریم سر قبر اون بدبختایی که لیکس تو فیک کشت

 

++++اسپویل میخوای بکنی بکن ولی درحدی که فیک هنوز براشون یه علامت سوال باشه موضوعش..D:

قبلا صحبتشو کرده بودیم دیه... :) قرار شد اونجا خاله مونم کنی .. +-+ زنیکه بچ خا من اینو سان کنم یا چی..
+ شوکو بچه به کم قانع بود ...

ینی جوری که عاشق پاستیل و خرس و خرگوش چیزای صورتی و کیوتی... :""")))))

ححسنسحتسمشنسکسپسکنسکسدسسک خیلی کیوتنننن ولی خیلی علاقه مند به صورتی نیستم :" هرچند که این طور به نظر نمیاد... XDD

*جمع کردن

*اودن چسب رازی

*چسبوندن

دیگه تصور کنیم نریخته"-"

XDDDDD .................... خوبه دیگه برگ دارم تا ابد ...

تا وقتی چسب دووم بیاره داری"-"

چسب رازی سوپر چسبه...زارت..

نه راستش خیلی دووم نداره"-"زرشک"-"

XD زارت تهشو واسه این گفتم که همین منظور رو برسونم..

اهاXDD

اره ارهXD

سان گلسز*


ما اینیم دیگه😔😌😂
بخدا تو کال هرموقع صداتو کیوت میکردی دلم میخواست بپرم لپاتو بچلوننممممم😂😂
حقیقتا من هیچ اهنگی از اریک نام نگوشیده بودم و اینم توی لیست تازه ریلیز شده اینطورای یه سایتی بود و منم اسم اریک نام رو زیادی شنیده بودم سو همینجوری پلیش کردم ببینم چطوره و اینا و خیلی اتفاقی همون موقع پستتو انتشار داده بودی و به نظرم وایبش مشابه اومد *-*
اگه وقت دارم کجا برم؟*-*
++++ کاریت نداشت بچه که😂
+++++ حیف شد چون قبل از اینکه تو پاستیل خرسی بذاری من و سبا زیر پست سلین مسخره بازی درورده بودیم با لوازم التحریر :")
باز خوراکی کراشترههههطهمعشعمعجسجعس TT💔


@کامنت آیلین
نینفشمعسمشعمشعمعشپعشعمشمشعجشعشجع
فلیکس کی رو کشتتتتتتتتت؟؟؟🤧
فلیکس قاتل~
نشفمعشمعشمشع چه جذابببببب

اره بخدا من بچه قانعیم😂

+-+ خیره شدن به شوکو و سان گلسزش.. *
گکحمخنهتندتتندجر کیوت :) +-+ اره اره منم فقط اسمشو شنیده بودم بچه رو :» من میگم کار خدا بوده اصن با من بحث نکن ..دست سرنوشتتتتت :))) اسم شیپ چالش پاستیل خرسی و اهنگه چی میشه... XDDD
*-* یادم نیست چی گفتم ...... :))) 
++++ حفظ ظاهره همه ی اینا... 
+++++ اره یادمه به هایلاستر و خودکار اکلیلی و اینا رسیده بودیم XD اصن خوراکیا.... اخرش با پاستیلی کیت کتی چیزی مزدوج میشم تو رم دعوت میکنم.. +-+
@ آیلین  
خودت پاسخگو باش ممنون...
اصلا جر.. 

سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۵:۲۷ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

@شوکو

یکی دوتا نیست آخه یونو، درسته فقط یکیش مهمه ولی زیاد بودن..xD

اتفاقا جذاب نیست، بدبختی داشت تا دلت بخواد

میتونم قیافه پرسون وقتی براش تعریف کردم رو تصور کنمxD

 

@پرسون

خاله رو فعلا ترنم نزدیک تر نیست؟D:

قیافه ی من طوری بودکه انگار بهم گفته باشن بین گربه و پاستیل انتخاب کنم... وگرنه میکشنم مثلا..
وات د فاک ترنم چیکاره اس ودفففف چه خبره مگههههه
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۵:۳۵ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

پرات ریخته بود..xD

سر مجازات هیون که گفتم اینجا غمگین بازی در میاریم به اون "هستی نهه" ها تا تونستم خندیدم..xDD

هیچی فقط حس میکنم اون نزدیک تره..xD

بابا تو بچی من گفتم تموم شد میکشیش الان... اون موقع هنوز خودم وارد ماجرا نشده بودم خیلی الان هیون حکم بچمو داره :» بعدم رو اب بخندی زنیک
فقط من بفهمم یه خبری شده که به من نگفتید از این رابطه ی دوستی لفت میدم..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan