اخرینای ۱۴۰۰

واقعیت اینه که نمیدونم باید چی بگم..توی این طور تبریکا اون طور که باید خوب نیستم اما خب این یه جورایی یه شروع جدیده..چون همه چیز نو میشه و ادم با خودش فکر میکنه که هییی قراره وضع بهتر بشه انگار و واقعا میخوام که امسال براتون یه شروع جدید باشه..که بهترینا براتون اتفاق بیوفته...که بخنذین و شاد باشید..موفق باشید و احساس قدرت کنید..حال دلتون نه به ظاهر بلکه از درونم عالی باشه..که وقتی اهر سال رسید بگید پسر نمیخواستم تموم بشی..و واقعا از اعماق قلبم اینو براتون میخوام..چه میشناسمتون و چه نه..فقط امیدوارم همه مون خوب باشیم..و امسال برامون با ۱۴۰۰ خیلی فرق کنه..البته از نوع خوبش..دوست دارم همتونو..واقعا واقعا همه رو TT لطفا امسال بیشتر برای هدفاتون تلاش کنید،دوستای جدید پیدا کنید و بیشتر بخندید..از اینکه امسالو اینجا گذروندم خیلی خیلی خوشحالم و به خاطر خاطره هایی که باهاتون ساختم حتی خوشحال ترم..این لحظه اخریا..فقط سال جدیدو بهتون تبریک میگم TTT

  • Parsoon :]

من با خودم قرار گذاشته بودم واسه این پستای تبریک کامنت ندم تا بعد از سال تحویل ولی شخنیمشنیسشمنسیکمیشس این خیلیییی کیوت بودددTTTTTTTTTT

TTT گمشو خودت کیوتییی جوجوحپخدهتهداذا 

عیدت مبارک*-*

TT عید توام البته پیشاپیش 

یاااا من کجام کیوتههه؟:"

ولی تو خیلیی کیوتییشمنیسمنسنکسشTT

اصن شما بر و بچه های محفل بچان غیر از اونیتون همتون کیوتییییییییییییییییین

XDسنکسکطجظپسجطنطجسنسحطنطگطمشکشحمطجظنطکستیخط بای...
اوکی یا کیوتی یا هات دیگه.. پس تو هاتی خوبه ؟

چرا بیان ویژه برنامه نداره؟ من از عمو کوشا عیدی میخوام ㅠㅠ

سال دیگه باید برگزار کنیم خودمون..
کوشا بی تربیت شده سر نمیزنه بمون..

مون خوب باشیم..و امسال برامون با ۱۴۰۰ خیلی فرق کنه..البته از نوع خوبش..دوست دارم همتونو..واقعا واقعا همه رو TT لطفا امسال بیشتر برای هدفاتون تلاش کنید،دوستای جدید پیدا کنید و بیشتر بخندید

چشم و ممنون.TT💖

عیدت مبارک پرسونکم.:*)

یمسکطوطگطک کیوت بچههه TT
TT عیدت مبارک بچه جوننن
يكشنبه ۲۹ اسفند ۰۰ , ۱۹:۱۲ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

عیدت مبارک پرسوننن

امیدوارم امسالت خیلی قشنگ و پر از لبخند باشهTT

TT عید توام مبارک..
امیدوارم برای تو حتی بهتر از مال من باشه TT

نه پوینت اینجاست که من هات هم نیستم

میبی کاریزماتیک؟

ریختن سقف*

 

عیدت مبارک پرسونییییییییییییییییییییییTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT💚

XDDD نمیخوام تو همه چی تمومی اصنن

عیدت مبارک باشههه

يكشنبه ۲۹ اسفند ۰۰ , ۲۰:۲۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

عید تو هم مبارکTT

يكشنبه ۲۹ اسفند ۰۰ , ۲۱:۰۳ (•𝑨!𝒂•)~ 𝐼𝑡𝑠

سال نوت مبارک عزیزم :) منم از بودنت خیلی خوشحالم

آلا شی..موفق باشی TT

سال نو تو هم مبارک باشههههههههههه😍😍😍❤❤❤

امیدوارم آرزوهات برات خاطره بشن💜💜💜💜

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan