ده لبخند 1400 و حتی شاید بیشتر؟

1 نمره های پایان ترم نهمم..خیلی براش استرس کشیده بودم..نمیخوام بهش برگردم حقیقتا اما نمره هام واقعا می ارزید انگار.. TT

2 پینات..وقتی خریدیمش اصلا مودم خوب نبود..خوبی حیوانات خونگی اینه که انگار همیشه گوش میدن داری چی میگی و اون کوچولوی پشمالو انگار حتی میفهمید چی میگی و حقیقتا این موجود کوچولو برام خیلی حال خوب کن بود TT

3 تونستم وسواسمو کنترل کنم و اونجا فهمیدم که چقد چیز مزخرفیه و با اینکه تایم واقعا زیادی رو همراهم بوده من حتی متوجه هم نشدم..واسه دونستن تون میگم وسواس برخلاف نظر اکثر مردم و چیزی که جا افتاده واقعا فقط شستن دستا و سابیدن همه چیز نیست "-"

4 روز تولدم..من همیشه این روزو عاشقانه دوست داشتم ، دارم و خواهم داشت یه حس خوبی همیشه همراهشه حتی الان اصلا یادم نیست اون روز چطور گذشت ولی حس خوبش مونده تو ذهنم انگار TT

5 وقتی که اون گربه کوچولوئه که به هیچ کس اجازه نمیداد نزدیکش بشه باهام دوست شد..خانومی که براش غذا میاورد همیشه باورش نمیشد‌ به یکی اعتماد کرده...حس خوبی داشت..نه نه فوق العاده بود :)))

6 پرسون :)

7 اون روز که بعد از حدود ۲ سال تصمیمم رو گرفتم و با یکی که گوش میداد حرف زدم و حسی که بعدش دائما بهم میگفت اخیششش خیلی سنگین شده بودنا XD 

8 gone...قطعا gone 

9 پلی لیستی که درستش کردم تا مودمو عوض کنه و همیشه جواب میداد

10 تماممم حرفایی که با هستی هبیج و تری میزدیم..تمام کالا و خنده هامون..

11 فیکایی که هستی میاورد توی کال بخونیم و مسخره بازیای من و ترنم که با "بیاید باقیشو بخونیم" هستی مواجه میشد XD

12 تمام محفلایی که برگزار کردیم و همههه ی چرت و پرتایی که توش گفتیم

13 TT اضافه شدن شکیب هبیج به جمع سه تایی مون

14 یه کاری که هستی کرد و خیلی خفن بود ;)

15 دوباره گان...XD

16 قضیه ی پسران برتر از گل ورژن ایرانی ، شیپ سمی ای که کردیم...برنامه ریختن برای اون چیزه که قرار شد سه تایی چیزش کنیم و من طبق معمول چیز کردم XD و تمام شاهکارایی که قرار بود بذاریم وبامون ولی چون بی نهایت تنبل بودیم نذاشتیم..طرح ریزی برای حمله و بعد وسط کشیدن بحث اگه موزا موز نباشن چی میشه ، قضیه ی گونی و انداختنش کف دریا XD

17 تماممم کیدراماهایی که دیدم 

18 اون روز که توی کال درس میخوندیم سه تایی XD

19 تمام بغلایی که از خانواده گرفتم و همه ی اون بغلایی که گربه ها بهم دادن*منظورم وقتاییه که میشستن رو پاهام تا نازشون کنم *XD

20 تمام گربه هایی که دیدم و به ترنم گفتم شبیه شونه چون قطعا ترنم یه پیشی انسان نماس و چون خیلیاتون ندیدینش نمیتونید اینو درک کنید TT

21 بستنی موزی که اصلا دوسش ندارم اما خب تریه دیگهXD

22 وقتایی که تلاش کردم چیزایی که واقعا برام سخت بودن رو بخونم و درک کنم

23 کتابایی که امسال خوندم 

24 تمام روزای بارونی امسال که پرشون کردم از قهوه و اهنگای پلی لیست بارونیم

25 غرایی که هستی زد XDDD

26 پاستیل...........

27 وقتی همه چیز شروع کرد به بهتر شدن و تلاش کردم حال خودمو خوب کنم و تا حد زیادی نتیجه داد TT

28 چیزایی که امسال یاد گرفتم

29 گان

30 بازم گان..وایب لعنتیش..همه چیزش...

31 اینم اضافه کنم...انسیتیزن شدنم....حقیقتا دددهحهدحذخ

+و خب امسال سال خیلییی جالبی برام نبود اما خواستم بیشتر از ده موردش کنم تا به خودم نشون بدم چیزی نیست که مطلقا بد باشه پری.. TT

++ براتون ارزو میکنم سال اینده طوری پیش بره که اخر سال لیست تون اونقدری بلند بالا باشه که نتونید حتی تصورش کنید TT

  • Parsoon :]

خاک عالم....کامنتای پست قبلو جواب ندادم که....پخجحپخپخدهدهدده....

 

 

یه جور خزان شدی انگار بار اولته..
دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰ , ۱۸:۳۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

چرا غرایی که من زدم باید تو لیستت باشه؟xD

TTTT واعی نمیدونی که شبیه بچه هایی میشی که مامان شون بهشون گفته نمیتونن امروز بستی بخورن..XD

2. پینات چیه؟TT

خرگوشه؟TT

 

گان منظورت همون فیکس؟؟

TT اره من خرگوش داشتم..اسمش پینات بود

اره همون فیکه..دیروز و پریروز نشستم پاش و الان حس پوچی میکنم شوکو..

منی که به زور تونستم ۷ تا بنویسم*

نینینییتکزکز پیناتㅠ-ㅠ

غر های هستیXDDDDD

جوری که گان چند تا در میون بودشXD

 TT خیلی خنده اساسیا رو درنظر گرفتی ؟
TTTTTTT جمحنختن الان که فک میکنم میسش شدم هققق
XDغرای هستی جدا بانمکننن
......من الان تحت تاثیر گانم..هر چیزی منو یاد گان میندازه الانم حس پوچی دارم و میخوام برم بشینم گریه کنم..من گان میخوام...TTT

نه خدایی سطحی بودن حتی حرف های دوشب پیش هلیا هم جزوشون بود XDDD

منم نمیدونم چرا دلم براش تنگ شده نکته اینجاست اصلا ندیدمش:"XD

نازی نازی* بشین دوباره بخونشD":

XD یا خدا سانبین این طنز نیست نخندددد
TTTTT عادیه بابا...
TT ایده بدی نیست هرچند باز اتک میخورم اما فک کنم انجامش بدم هعی.. TT

ولی وقتی فکرش رو میکنم امسال سال فوق العادهههه عالیییی ای بود و در عین حال سال فوق العادهههه افتضاحی بود*-*XD

چه حق حقی که حق حقی شده

ولی ۷۰ درصد خنده های امسال من دلیلش هانبین بود خیلی خوشحالم دبیو کردㅠ-ㅠ

مدنی...اول هانبینو با هانول اشتباه گرفتم................
ولی خیلی خفننننننن تو که از قبل چیز بودی قطعا خیلی خوشحال شدی TTTTT

وای عزیزمممTT

داشتی؟...

 

چرا پوچی؟؟؟؟

XD اره خب دادمش رفت چون بزرگ شده بود تو خونه سختش بود TT

"-" بی گان هرگز هیچ وقت..بابا خیلی فل این لاو بودم باهاش..........جوکوخنند

اگه نخندم چه کنم پس؟:"XD

نه ولی دیدن یوفوریا و بانگو استری داگز و خوندن ۱۳ دلیل برای اینکه رو هم اضافه کردم شدن ۱۰ تاㅋㅋㅋㅋ

خوبه بخونش دوباره*-*

اگر یه چالش بزارن بگن چنتا از پستای مورد علاقتو لینک کن اینو قطعا لینک میکنم XD

 

@هستی

شاید چون خیلی کیوت میشی پدسگ؟XD

 

خدایا یه فیک مثل گان به ما بفرما با تشکر

 

بستنی موزیییی از بهترین بستنی های دنیا 

دبیوی هانبین بهترین اتفاق ممکن بود

نمیدونم متوجه شدیم یا نه ولی حتی از بعد از دبیو هانبین خیلی حالم بهتر شده به مراتب 

بستنی موزی

یاد اون بستنی جوری ها که مدرسه ابتداییم داشت افتادمXD

یه پوسته ژله ای طور بدمزه دورشون بود بجای پوست موز بعد خط داشت بعد بچه ها میگفتن بدمزست نمیگرفتم من میگرفتم اون ژله ای طوره رو مثل پوست موز باز میکردمXD

از اون بستنیا میخوااام ㅠㅠ

بستنی با پوست ژله ای یا موسا

 

این بستنی موزی ای که من میگم توش مزه موز میده روکش شکلاتی داره انقد گاده

احتمالا یکی از دلایل لبخندات منه جذاب لعنتی بودمXDDD

دوشنبه ۲۳ اسفند ۰۰ , ۲۰:۲۶ 『𝑅𝓎𝓊𝓃𝑔𝒿𝒾𝓃 🦊𝐿𝒾𝓉𝓉𝓁𝑒 𝐹𝑜𝓍』

عهه پیشی داری؟🥺😸

۵...................

TTTTTT

پیشیا منو میبینن عجیب نگاه میکنن "-" نمیدونم چرا~

چه قشنگ بود حقیقتا.:") انگار لبخندای من بودن. (هرچند یه صدمشونم مثل خوذت حس نکردم قطعا ولی... چرا حرف زدن راجع به چیزای شاد کننده اینقدر قشنگ و شاد کننده ست؟)

کامنت اول دلیلیه که من کامنتا رو تاییدی کردم. که یادم نره جواب بدم.XD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan