laconic

با اعتماد به نفس کامل ، کسی که پشت خط بود رو مخاطب قرار داد و گفت : ببین دختر اشکاتو برای چنین چیزی حروم نکن..نمیگم سخت نیست چون میدونم که هست ولی خب همه چیز قراره درست بشه بهت قول میدم..همه چیز همه چیز درست میشه و تو هم میخندی به خودت که یه روز نشستی براش با این شدت گریه کردی... الانم پاشو از روی اون تخت مسخره و برو صورتتو بشور بعدم سریال مورد علاقتو نگاه کن و چیزی که دوست داری رو بخور حالتو بهتر میکنه...اگه هم دوباره خواستی با کسی حرف بزنی من همینجام..^^ بعد  هم هم خندید و دختر پشت خط هم که به دوستش اعتماد کرده بود حرفشو پذیرفت و تلفنو قطع کرد..دختر مثل همیشه مکالمه رو با موفقیت تموم کرده بود..اما کی اهمیت میداد؟ اصلا کسی بود که به خود دختر اهمیت بده؟ کسی بود که به حرفای خودش گوش بده؟...شنیده شدن حرفاشم براش کافی بودن حتی نمیخواست مثل خودش که بهشون حرفای مثبت میزنه و بغل شون میکنه باشن..فقط میخواست یکی واقعا اهمیت بده..یکی به حال خودش هم فکر کنه اما خب..کسی نبود..سال ها بود که کسی نبود..دختر مثا همیشه خودشو زیر ملافه ی تختش جمع کرد...صدای موزیکو تا ته بلند کرد و درحالی که سعی میکرد به رود جاری از چشماش توجهی نکنه زیر لب زمزمه کرد : اره همه چیز درست میشه دختر..حالا یا الان یا ۵۰ سال دیگه :) مهم اینه که تموم میشه...یه روز..یه سال..خودت که نیدونی دنیا هیچ وقت این طوری باقی نمیمونه :) 

+ یادتونه همش میگفتم این متنه مودیه و این حرفا..اینم از هموناست با رگه هایی از افکار شبانه و واقعیتی که واقعیت نیست..برعکس قبلیا احتمالا اینو پاک کنم "-"

++ عنوانو با یه سرچ میتونین معنیشو دربیارین از این سبک عنوانا خوشم میاد بالاخره یاد گرفتم عنوان بذارم TT

+++ شایدم پاکش نکنم...

++++ کی به کیه پری...کامان...بعدا راجبش تصمیم میگیرم ایش

+++++ اون روز نشستم فکر کردم که من دوست دارم به ادما حس خوب منتقل کنم و تلاشم رو هم میکنم...بعد ارشیو وبلاگمو دیدم و موضوع و سبک نوشته هام ..امیدوارم وایب بدی بهتون نداده باشه اما خب من این طوری میتونم بنویسم اگه ناراحت تون میکنه نخونید باشه ؟ TTTT

 

  • Parsoon :]

پاکش بکنی پاکت میکنم"-"...

بیایید با هم مهربان باشیم...XD

پاکش نکن تا مهربان باشیم*-*

باشه خواهر...پاکن کنتو بیار پایین..XD
*ریختن اکلیل در پس زمینه..

پاک نکنیااااا TT

XD بوشه

این پست داره باعث میشه به تمام وقتایی که پرسیدم خوبی و گفتی آره شک کنم..

محکم بغلت کردن*

یه وقت ناراحت نباشیا.. :")

خب همه ی ادما یه وقتایی ناراحت میشن دیگه وجه اشتراک همه مونه..ولی خب من راحت نیستم بگم که پسر من حالم خوب نیست TT میگم شاید حال خوب یکیو خراب کنم یا همچین چیزی..البته از طرفیم میگم شاید مهم نباشه خودم سعی میکنم حال خودمو خوب کنم این کاریه که از وقتی یادمه انجامش دادم و خب بدم نیست حال خوبم متکی به ادما نیست TT از طرفیم من به خیلی چیرا اهمیت نمیدم..واسه همین اکثرا خوبم XD 
TTTTT اما این حرفات خیلی قشنگ بودن ایمی...توام ناراحت نباش TT
دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۹ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

متن مودیا خوبن اتفاقا-

مود نباید می بود ولی بود...

اوه TTTT بیا بغلم اشکالی نداره از پسش برمیایم..این کار کائناته اصلا..خدا در و تخته رو با هم جور میکنه :»
TT دیدی نوشتم بالاخره چیزو راستی؟

غلط میکنی پاک کنی تو 🌂

چترتو بیار پایین تا خنجر درنیاوردم..XDD
باشه دختر TT

محکم بغلت کردن*

من اهمیت میدم.. اگه یه وقت خوب نبودی، من هستم :")

پرسون سان بیاین می خوام کنم، میشه؟T^T

+می دونین از یه طرفی دلم می خواد بگم "that's why you're my Hero..." و از یه طرفی، همش یاد جمله پست نوبادی سان میوفتم"نمی خوام قهرمان باشم، فقط می خوام برم خونه..."

ولی انی وی، دت ایز وای دت یور آر مای هیرو اند آی لاو یو سوسوسوسوسوسووووووووو ماچیییییییییی*^^^* 

پرسون سان فور اوررر*^^^*

++وووهااییییااااااا تازه فهمیدم پری منظورتون خودتونهههه جیجیججیججینیتلگخسقدبغغغغ

امیدوارم توی تصمیم گیریتون موفق باشین سنپاییی :">>>

سه شنبه ۱۰ اسفند ۰۰ , ۱۰:۳۹ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

این امید به بهتر شدن همه چیز خیلی درخشان و شفافه:">

و کسی که این امیدو به بقیه میده مثل تو جاش بین ستارهای آسمون شبه:")

+اگه پاکش کردی منم با سانبین دست به یکی میکنم پاکت میکنم"-"

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan