رامش :)

خیلی بیشور ، کثیف دامن ، گاو و بچی

با عشق پرسون..

  • Parsoon :]

TT دختر وی میس یو خب...

*-* خواستم پست با ابهت به نظر بیاد نمیشد اونجا از این حرفا بزنم ابهت و قبحش میریخت..

گرل....تو در هر حالتی ابهت داری...واقعا نمیتونمت..کاش انقد کاریزماتیک نبودی..
روت کراشم
بازم از طرف پرسون...:)
دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۲۲:۵۸ گلیه گل منگولی (نی نی کوشولوام*-*)

اوخوداTT

+-+ چیزه...چرا اوخودا ؟
دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۰ گلیه گل منگولی (نی نی کوشولوام*-*)

چقدر   حس  خوبی بهم دس داد 😮

اونی جرئت حقیقت بازی کردی؟:")XD

+-+ نه بابا رامش محوه کامنتاشم بسته است طبق معمول خصوصیم نمتونیم بریم پیامای گروهم سین نمیزنه  TT اوتوکهههههه 
من تن به ج یا ح نمیدم...XD

کثیف دامن.....

تحلیلش کنم ؟ TT
حژمژکسمسکنسکصتسنستسحسنسکسپکسنس رامشششش TTTTTTTTTTT خاک ب سرت...
حالا ولش کن بذا فحشمو تحلیل کنم
ببین بی عفت یعنی کسی که عفت نداره
خود عفت هم به معنی پاک دامنه
پاک دامن معنی ختگولانه اش میشه کسی که دامنش تمیزه‌...
حالا کسی که دامنش تمیز نباشه چیه ؟ دامنش کثیفه
درنتیجه فحش جدیدم به وجود میاد که میشه کثیف دامن که به طور نامحسوس به معنی همون بی عفته اما چون مامانم گفت نباید به کسی بگم بی عفت...خلاقیت به خرج دادم..تادااا
دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۲۳:۰۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ویت..رو خودت کراشی؟....xD

البته که هستم.....اگه بتونم با خودم ازدواج میکنم..+-+ 

ㅋㅋㅋㅋㅋㅌ

XDDD 

ترسون.....

 شمار.......مدنم سم بود..

مرسی......

خواهش میکنم مادمازل...

چرا تو وات زر نمیزنم درست حسابی

یه چیز اینجا میگم یه چیز اونجا ودف

کلا کم داریم دوتامون...

ببین خیلی حق غلیظی بود 

بزنم گوشه وبم...
دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۲۳:۳۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بله بله موفق باشی:|....

 

وای باورم نمیشه..منم چند روز پیش از کثیف دامن استفاده کردم بدون اینکه بدونم توام همچین کلمه ای اختراع کردی:"""

ممنانXDD
تلپاتی دورادور...جچجمحپخدهذاذرر
دوشنبه ۱۱ بهمن ۰۰ , ۲۳:۴۴ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

جوری ک شماها فحش جدید کشف میکنید و کشف من اینکه سیر و پنیر و نون خیلی خوشمزه است..

وات د...

سیر و پنیر و نون...بهشته....
XDما بیشورسم توام میخوای بیشور باشی ؟

چرا رامش اینجا کامنت میده ولی جواب کامنتای منو تو وب خودش نمیده ._. ؟

بلاکم یا چی :") ؟ قهر کنم :") ؟

 

+ کثیف دامن.. XD

اصن چطو کامنت دادی...کامنتا که بسته اس...
+ هه مدنم خفنه..
+-+ اون هاگی که تو جواب کامنتم دادیو اینجا بت میدن
بیگ هاگ فور یووو

یکی از پستاش کامنتاش باز بود.. تو اون خصوصی دادم *-*

+ D:

سخلججخسیحخیخ بغل TT

دقتت.....
جچحوخپهت کیوتتت
سه شنبه ۱۲ بهمن ۰۰ , ۲۰:۴۳ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

خیلی خوشمزه است..با اینکه از سیر متنفرم..

بعلیییXD

واعی منم سیر دوست ندارم...اما خب دنیا و چیز میزای توش این طورین دیگه بعضی وقتا ترکیب چیزایی که فکرشم نمیکنی در کنار هم حتی بشه قرارشون داد محشر از اب درمیاد مثل ترکیب بعضی از ادما یا حتی نمککک که از ترکیب سدیم و کلر به دست میاد TT برداشتن فاز سخنرانی*
خب همین الان اد شدی تو گروه بیشورا‌....بچز یه بیشعور جدید داریم..XDD

چرا قضیه رو از ادبیات ریختی تو شیمی:"؟*ادامه دادن فاز سخنرانی* دنیا مکان شگفتیه.. مثلا کی فکر میکرد چشمای قهوه ای ننه بابام تبدیل بشه به چشمای سبز برای بچه اشون؟._. با این مثال..زدنم..

خدایا..XD

چون شیمی خونده بودم..........
یا امام..........ککیمسکسمصکص چشم سبز؟ خیلی خوشگلههه TTTTT گور بابای علم و اینا مهم زیباییههه سحسنسحسنسم سخت نگیر بابا توام..

بعله....

اره ابجیم چشماش سبزه:)..خیلی خرههه ئخلذبنیخحمئنلدتب گور بابای علم و ثروت جاست زیباییXDD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan