تایم عر زنی..

TTTT ببینید خوشگلای من...واعی بر شما اگه ورژن تایلندی پسران برتر از گل رو نمیبینید.......واعی بر شما خلاصه.....نگاه به تایلندی بودنشم نکنید..جذابن...واقعا....و خودشم....نمکههههوجکککننندتذارذذ

  • Parsoon :]
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۳:۱۲ 𝑪𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏 ..

پارم عالی.

شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۳:۴۸ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

منی که کره ایشم ندیدم*

...........فک کنم تنها بیکار عالم که ورژن کره ای و چینی رو دیده الانم نشسته داره ورژن تایلندیشو میبینه من باشم...
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۵:۲۵ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

منی که هم کره ای هم چینی هم تایلندی شو دیدم..*

منتظرم ژاپنییشم بیاد بیرونXD

گرل امکان ندارهههه جوحپهدعا چطو تایلندیشم دیدی در حال پخشهههه TTT تایوانیشو نمیگی احیانا ؟ 

ولی یه حقیقت دردناک کوچیک

من نصفه دیدم 

نزن 

ولی از یه جایی به بعد حوصلم سر میرفتم سرش XD

ولی خب من کراشامو زدم 

تهشم رفتم خوندم 

ولی جدی اون اوایل بود فک کنم دومین کیدرامایی بود که شرو کردم بعد جدی نمد XD

ولی ورژن تایلندیش میبینم 

من خودمم چینیشو بیشتر دوست داشتم و تایلندیش...حوحپخدهذعا این جذاب تره واسم.....اقا مگه من چیم بزنمت XD * مظلوم نمایی و اینا 
نبین این یکیو...تا سلاخی بشی با دستای خودم...

جر نه نه اوکیه من بچه پاک و خوبیم

قیافه هام بزنم به تخته خوب کراش بود

میبینم این یکیو XDD

افرین...تو زن پاک دامنی هستی..
حق...حققققققق حوحپختهذعرغ 
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۵:۵۶ |𝐡𝐚𝐧𝐞𝐮𝐥| ~

نگفتم که کامل دیدم اخهXDD تا قسمت 5 مگه نیومده تایلندیش؟..منم تا همون دیدم"-" فعلا فق تیزر قسمت شیشو دیدم"-"

تایوانی؟..تایوانیم مگه داره ؟؟ندنخذهتب از دستم در رفتهه یکیشششXDDD

ححمخدهدعااا اقا به من چه دبگه به اونجاش فک نکردم........گفتم شاید تایلند دو تا ورژن داره...
اره از کره ایش هم قدیمی تره خیلیی قدیمی طوره...

عه، جم دراما میخواد پسران برتر از گل ورژن کره ایش رو بزاره و من فقط میخوام اولاشو بخاطر چانوو ببینمXDD

بدبختانه،.... دوبله س...

جحمحخدهذت TT خیلی نوستالژیه دراماشششش
واعی....دوبله......اون سم گوارای وجودتون مادمازل.......* پاره شدن

خیلیللیلییلیلایتینینیمینمییمینیمینTTTTT

حس خوبی بهم دست نمیده:/

XDDD

میفهمم....دوبله واقعا مزخرفه..
شنبه ۹ بهمن ۰۰ , ۱۸:۳۶ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

منم بیکارم ولی حوصله کلیشه ندارم:"

XDD دهحهتحذتذح خیلیا مثل توان نگران نباش..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan