...before‌‌

اگه دست از ادامه دادن بردارم و به پایان خودم برسم اون وقت میتونم بهت تکیه کنم ؟ میتونم جوری بهت تکیه کنم که انگار یه ادم نابینام با عصای سفید که بین یه جمعیت عظیم دنبال بوی یه ادم اشنا به اسم تو میگرده ؟ میتونم تظاهر کنم که انگار یه ادم نابینام که هیچوقت صورتت رو ندیده و نمیدونه موهای فرفریت زیر بارون چقدر خوش حالت تر به نظر میرسن؟ میتونم خودمو بزنم به ندیدن و اتفاقی از اسمون دنیای کوچیکم خودمو پرت کنم توی سیاهچاله ی مشکی چشمات ؟ میتونم توی تیرگی شون تجزیه بشم و در همون حین از ته قلبم به خاطر اینکه اونا سیاهچاله های توان لبخند بزنم ؟ میتونم از این فراتر برم و برات چیزی بیشتر از یه ادم معمولی باشم ؟ چیزی بیشتر از یه دختر تنها و خسته زیر بارون ؟ چیزی بیشتر از یه دوست..بیشتر از یه دیوونه ی عجیب..چیزی بیشتر از یه ادم افسرده و‌ اهنگاش..یعنی میتونم ؟ میتونم بیشتر از همه ی اینا باشم ؟ اصلا اجازه اشو دارم ؟ اجازه دارم خودمو بزنم به ندیدن تا دستات تبدیل بشن به عصای سفیدی که منو راهنمایی میکنن ؟ من...با همه ی کافی نبودنام..با همه ی عجیب بودنام..با همه ی معتاد کافئین بودنام..با همه ی همه ی اینا اجازه دارم برای تو باشم ؟ اجازه دارم بغلت کنم و اعتراف کنم که بیشتر از بوی بارون ، شکوفه های گیلاس و گربه های خیابونی دوست دارم ؟ اجازه دارم خودمو برای تو بدونم .. ؟ یعنی قبل از اینکه تموم بشم...قبل از اینکه برم و محو بشم...قبل از  اینکه خودمو غرق شده توی لایه های عمیق اب بدونم ...یعنی قبل از همه ی اینا من هنوزم تو رو توی زندگیم دارم ؟ تویی که انگار همیشه در حال حرکتی..انگار همیشه مایل ها با من فاصله داری..انگار هیچوقت اینجا نیستی و همین تو رو برای اونا میکنه..اونایی که من نیستن..اونایی که هیچ وقت من نبودن اما با همه ی اینا دستای من تا ابد برای تو مینویسن تا یه روز قبل از غرق شدنم پیدات بشه و بگیری شون .. و من برای تو مینویسم..توی دیگران..تویی که انگار هیچ وقت برای من نیستی :)

+ قالب کامل نیست عوضش میکنم اما الان نه

++ انتشار در اینده است نانای نای..پس من نیستم یونو XD

+++ اخرین امتحانمه بعدش میام جواب همه رو هم میدم کامنتا و و و :»

++++ از اون متنای یهوییه میدونید دیگه نه ؟

+++++ و یه چیزی...............کامنتای خصوصی رو نمیتونم جواب بدم تری اور هستی یه نگاه بندازید ببینید مشکل منه یا شما هم نمتونید ...سو اگه کامنت خصوصی دادید جوابتونو وقتی درست شد میدم قول خصوصا تو کالیستاااTTT 

  • Parsoon :]

پرسونTT

جونم ؟ TTT
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۱:۵۳ 𝑬𝒍𝒍𝒊𝒏 ..

عای قلبم`TT

TTT ای خدا بفذمایید بشینید این طوری بده براتون قهوه ای چیزی بیارم ؟

نعروصلغهمصغعبمصعغبمصهغمبهغکصبهغزصم چطوری انقد خوب قالب عوض میکنین من گند زدم:::::)))))))))))

چرا انقد خوشگله 

وایب وبلاگت>>>>>>>>>>>>>>>>>>

TTT اقا کجای این خوبه....
:))))) جچحومپخدنننخدمپحپم دختر خیلی کیوتییی
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۱۴:۴۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

*نگاه کردن به ارشیو وبلاگ*

پرسون شی..میشه یه کم فعال تر باشی؟TT

حیف این قلم نیست که به کار نمی گیریش؟TT

حال نداره به قرآن..
TTT آیسا دست از کیوت بودن بردار....
ولی تلاشمو میکنم باشه ؟ TT
این بالایی کار هستیه...

دلم واسه پیوند کردن پستات تنگ شده بودددد.TT پیونددددد پیوند فور شور.:")

آقا قالب قشنگه کهههه من نمیفهمم.:**) حرف نزن کالیستا صاحب وبلاگ خودش باید تصمیم بگیره

+++ امتحانات تموم شد؟D:

م​​​​​​​​​++++ مرسی پرسون.:") نمیدونم‌ چجوری بگم چرا ولی مرسی.:")

TTTTT این خیلی حس کیوتیه...کلی ذوق کردم...TT حکحوحپندنذا
TT ببین تمشودوست دارمولی عکسای هدر بهم نمیخورن....
+++ بلهههه TT
++++ اقا نگو کاری نکردم من.........

حیحی.*-* :***)

خب به وظرم فقط عکس راس راستیه یه کم باید نور بیشتری توش باشه ولی بقیه شون خوبن."-" تازه همون راست راستیه کنار بقیه‌شون قشنگه. اصلا این کمالگراییه همه ی عکسا که نمیتونن بی نقص باشن باید کنار هم چیز دلنشینی رو بسازن. #کمالگرا-نباشیم بحثو به کجا رسوندمXD

++++ پس برقص و قر بده.XD

+++++ چرا کردی. خودت نمیدونی"-"

چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ , ۲۱:۰۹ 𝑪𝒐𝒕𝒕𝒐𝒏 ..

چ کیوتی تو..عایگووو

TTTT جوجوحپخدت خودتی

میص یوTT

TTT میس یو تو...جوحپند
چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ , ۲۱:۴۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

چه ربطی به کیوت بودن دارهTT

اورین اورین تلاش کنTT

اره میدونم آیلین بودxD جدا حال نداری؟....

TTT بابا حرفت خیلی اکلیلی بود خبب
چشممم
.....نه واقعا حال ندارم.......من به قول آیلین و ترنم عملا یه پاندای تنبلم....

جوحپند"-"؟چیست"-"؟

شنبه ۲ بهمن ۰۰ , ۱۵:۰۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ایحT-T

منم دست کمی از پاندای تنبل ندارم سو درک میکنم:'>.....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan