happy birthday my little bitch :)

نمیدونم از کجا شروع کنم.. چون برای من ورق زدن شخصیت ادما اونقدرا هم کار اسونی نیست .. حالا تصورشو بکن که سختی کارم چقدر میتونه بیشتر بشه وقتی که بخوام راجب اون ادم حرف بزنم .. ادمی که خیلی وقتا باعث میشه متعجب بشم.. متعجب بشم و با یه قیافه ی گنگ به دیوار رو به روم نگاه کنم چون ذهنم میدونه و درک میکنه که اون برای داشتن این شخصیت عمیق ، مهربون و دوست داشتنی چقدررر کوچیکه و اصلا ممکن نیست که این حجم از حسای خوب توی اون جسم کوچیک جا بگیرن مگه اینکه باور کنیم اون دلیلی برای اثبات این افسانه است که گاهی وقتا تمام چیزای خوب میتونن دور هم جمع بشن و خودشونو توی یه جسم کوچیک جا بدن.. من با همه ی این تعریفات نمیگم که اون یه الهه است ، حتی از نظر خیلی ها اون یه ادم معمولی و نرمال هم نیست و خب مثل تمام ادما ، اون یه ادم بی نقص نیست .. چون هیچ کس بی نقص نیست..اما همین اون دختر رو تبدیل به بهترین دوست من کرده..  و من با تمام نقص ها و اشتباهاتش ، تمام تصمیمات و خواسته هاش و حتی با اون اسمای جذابی که سیوم میکنه دوسش دارم..و امروز فقط اینجام چون میخوام شکرگزار بودنش باشم و ممنون به دنیا اومدنش.. میخوام برای خوشحالیش توی سن جدیدی که پیش روش داره دعا کنم ، میخوام بهش بگم که خودش باشه مهم نیست که ساحره های اطرافش چه وردای مزخرف به ظاهر خفنی بلدن ، میخوام بهش بگم که فقط تمام تلاشش رو بکنه و لازم نیست که همیشه اولین و بهترین باشه ، میخوام بگم که امسال برامون بدون تظاهر لبخند بزنه و لازم نیست درداشو که شامل وزنه هایی از جنس خنجر کلمه ها میشن توی قلبش این ور اون ور بکشونه .. و در نهایت میخوام بگم که خوشحالم وجود داره.. خوشحالم که نفس میکشه و خوشحالم که به دنیا اومده ..و حتی خوشحال ترم از اینکه برای به دنیا اومدن عجله نکرده تا بتونم یه سال و یه ماه و نه روز ازش بزرگ تر باشم :) و قطعا با تک تک سلولای بدنم خوشحالم که بهترین دوست منه :) 
تولدت مبارک فرشته کوچولو +-+ مکنه ی اونی نمای ما بمون :))) 

+ به متن نمیخورد ولی یکی بزن تو دهن اون ساحره.. ممنونم :)

  • Parsoon :]

ووی هارت من پوکید TT

نه شوکولیییی بیا شکلاتی چیزی بزن..

ساحره های دور و برش چه وردایی برای خوندن بلدن..جر خوردم......

هعی....دنیا پر ساحره شده خواهر....

خیلی دذنبمحندتلب بودTT

 

+میشه گیفه رو بدزدم؟TT

خیلی کوجوحپخدهتغذکن اییی XD
+ اره بابا گیف منو تو نداره خواهر..  

اره دذلبنیمینتدئذهخحکمی

+*بار زدن گیف* از تجارت باهات خوشحال شدم..

جکجوحوخنختع عر
+ دست دادن * تجارت خوب و عادلانه ای بود

کیت کت بده :")

TT گشادم..
دوشنبه ۲۹ آذر ۰۰ , ۰۸:۵۳ Hitoka (موانجین پشمکی*-*🍡)

من اینجا اکلیلی شدم :""

:»»»»»»» اکلیلات گوارای وجودت XDD 
دوشنبه ۲۹ آذر ۰۰ , ۰۹:۳۷ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

چه سجسکرملتلحیپسنبتTT

 

+ منم گیفو دزدیدم:"

کجوجپحپخپختهدت بیشتر
+ بفرمایید گیف من و شما نداره که اصن..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan