if i :)

ازم معذرت خواسته بود به خاطر رفتنش ، به خاطر شکستن قلبم ، به خاطر تمام نادیدن گرفتن هاش وسط دورهمیا ، به خاطر خراب کردن حال خوبم و به خاطر تمام اشک هایی که انگار به جای اینکه اونو برگردونن تبدیل شده بودن به یه پل برای زودتر دور شدنش درست شبیه یه مسیر فرعی که اونو مستقیم میرسوند به معشوقه ی رویاهاش... با اینکه معذرت خواسته بود اما اون نامه ی کاهی و خوشبو برام تبدیل شد به یه تیکه کاغذ بیخود که باید بین هیزم های شومینه میسوخت چون من دختری بودم که یه روز صبح به خاطر تمام شکستن ها و طرد شدناش از روی پل بزرگ شهر پرید و نامه ی اون تبدیل شد به کسایی که هر روز زمزمه میکردن که ای کاش نمیپرید ... یا ای کاش هنوز هم زنده بود اما دخترک پریده بود .. و دیگه دوستت دارم ها ، گریه ها و دلتنگی ها روحشو به جسمش که یه جا توی اون رودخونه ی عمیق گمشده بود برنمیگردوندن .... دخترک رفته بود مثل قلب من که خرد خرد خرد شده بود ... معذرت خواهی ها و دوست داشتنا روح دخترک رو بهش برنمیگردوندن و دخترک هم زنده نمیشد ... درست مثل قلب من که دوباره شبیه یه قلب سالم نمیشد .. و میدونی ؟ باید بگم که زمان برعکس تصور تو با یه نامه ی معذرت خواهی ساده هیچ وقت به عقب برنمیگشت و چسب زخم های حرفات هرگز قلب من رو ، دوباره تبدیل به قلب من نمیکردن :) پس در جواب حرفات باید بگم که عذر میخوام اما نامه هات توی اتیش سوختن و دیگه نتونستم با چسبوندن تیکه های خاکستراشون بهم تبدیل به کاغذای کاهی خوش رنگ و بو شون کنم پس اگه خاکسترا دیگه تبدیل به کاغذای کاهی نمیشن قلب منم دیگه هیچ وقت شبیه یه قلب سالم نمیشه که میتونه با خیال راحت به بقیه عشق بورزه و اعتماد کنه :)) 

+ به خاطر جواب ندادن به کامنتا جدا متاسفم‌ .. همه رو خوندم و ممنون بات نمیدونم دقیقا چه جوابی بهشون بدم و این ویژگی همیشگی منه بات الان وقت ندارم فک کنممممم‌.....:/ 

++ امتحاناتونو خوب بدید .. از پسش برمیاید و دست کم تلاش تونو بکنید .. این همه چیزه نه اون نمره ی مزخرفی که میگیریم

+++ متنه هم طبق معمول خیلی مودیه و از قضا به این عکس فلیکس خیلی میخورد :)

++++ عنوانام هیچ ربط معنا داری به متن نداره صرفا وایب این اهنگو میده +-+

  • Parsoon :]

خوشحالم که همچین همکار محشری دارم که علاوه بر مهارت های خفن مافیاییش دست به قلمشم مدهوش کنندست =)

اوه لیدی سلین...در وصف حرفات میتونم ۳ تن پاستیلو بدون وقفه بدم بالا+-+ حصمسکسنسمسنسک .... :) بیا خوشحالیتو با یه چیز جذاب کوفت کردن جشن بگیریم +-+ عر زدن تو پس زمینه *

چرا پس زمینه لیدی...بیا همینجا کنار خودم عر بزن...

بیا ابهت خودمونو حفظ کنیم.....از پس زمینه اومدن به رو زمینه و کنار سلین عر زدن *

اخه لیدی...ما عر زدنامونم شیطانی و پرابهته...و البته ترسناک...

*ترک خوردن سقف*

گسستن..*
 ترک ؟ تهران رفت تو اعماق زمین...
پنجشنبه ۲۵ آذر ۰۰ , ۲۰:۳۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

:')...

TTT
جمعه ۲۶ آذر ۰۰ , ۰۰:۱۶ | 𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥 ~|

ملت عزیز شما هم اکنون اینده من رو خوندید/میخونید..

:))))))))))))))) جوجوحوخپمدندتذار
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan