چالش پاستیل خرسی #2

​​​​​​

چه زمانی توی زندگیت از ته دلت احساس خوشحالی کردی؟

این سوال عملا جواب بی پایانی خواهد داشت ..چون من میتونم شادی از ته دل رو با دیدن یه گربه تو خیابون یا خریدن یه بسته پاستیل شکری یا درست کردن یه لیوان قهوه برای خودم * که جزوکارای محبوبمه * تجربه کنم و در کل هم معتقدم همین چیزای کوچیک برای زندگی کافین و برای ادامه دادن .. یا مثلا وقتایی که بارون میاد... اون هوای ابری و اون بوی خاک بارون خورده یا اون نسیم خنکی که همراه با بارون به صورتم میخوره و اون حس تازگی...یا مثلا گوش دادن به پلی لیست fall ام که جزو چیزایی که همیشه برام حال خوب کن و خوشحال کننده است ، بغل کردن بقیه .. چون من عاشق بغلم و میتونم ساعت ها یکیو بغل کنن :) ، شنیدن اینکه متنم برای کسی قابل لمس بوده یا اون رو دوست داشته ، وقتایی که میتونم با حرفام حال بقیه رو خوب کنم ، یا روزای تولدم ، وقتی که خرگوش خریدم ، روزی که پانیسا دنیا اومد ، معدلای بیست ، وقتایی که از مامانم تعریف میکنم و اون میخنده ، وقتی یه چیز کیوت میخرم ، بستنی .. ، کتاب خریدن و خوندنش ، فیکای هستی ، سناریوهای توی ذهنم ، اون گربه ی تو حیاط که منو یادش بود امروز و تا منودید اومد کلی خودشو مالید بهم ‌.... واعی یکم عر بزنم... وقتی نازش میکردی گوشاشو خم میکرد دیه بالا نمی اوردشون و همش خر خر میکرد حوجنمتت ... و در نهایت کیدراما ، کیپاپ و انیمه که شبیه مسکنن جدا .. حال خوب کن و سافت... در کل همون طور که مشاهده کردید هر چیزی میتونه منو خوشحال کنه +-+ هرچند که بقیه میگن واسه اینه که الکی برای همه چیز ذوق میکنی بات دیس ایز می .. و خب اگه از چیزای کوچیک لذت نبرم چی کار کنم ؟ :» دیگه ام چیزی یادم نمیاد :))))

+ یادمه که دیروز گفتم با تهیونگ نابودتون میکنم سر حرفم هم هستم اما نتونستم از این عکس لعنتی بگذرم... خیلی زیباست... گادددد

  • Parsoon :]

جونز0-0

XD از چه نظر ؟

از اینکه من گشاد بودم نخوندم هیچیو0-0خودم راستی بشرکتم0-0

XD اصلا نگران نباش درکت میکنم ...

ای جان خدایا...چقد تو خوبی پرسون *---*

ووویییی پرسون و پانیسااا *---* خیلی بهم میاد TT

و راجب بغل کردن، فک کنم خیلی ب درد هم میخوریم، چون منم دقیقا همینم :))))

واهاهاهاااایییی گربه ههههه!!! با اینکه اصلا از گربه ها خوشم نمیاد، ولی چه لذتی بردی ★_★

نگو آلا خوبی از خودته خب :))))
TTTTTT بهش بگم مثل خودم ذوق میکنه حتما کلی کمگپهاارر
:))))))) اا توام بغل دوست داریییییی **--------------**خدایا مرسی که اپشن بغلو به لایف اضافه کردی اصن.. تازه باعث شدی با آلا یه تفاهمگنده پیدا کنیممم :""""" بعد حالا یه سری خیلی دوست ندارن سو وقتی یکیو پیدامیکنم بغل دوست داره حوحپختتذلبات میشم .‌.. +-+ باید سازمان دوست داران بغل تشکیل داد اصن..
:) اا دوست نداری ؟ ایح... میفهمم میفهمم گوحنختعا ارهه :)))) 

هعیهعیهعی:"

عینک دودی همراه با لبخند ملیح و گفتن دونت ووری گشادی بد دردیه..* 

منم به اینکه از همه‌چی باید لذت برد به شدتتتت اعتقاد دارممم :")

 

شفحصعشجعشجعس منم یبار کلاس چهارم که بودم یه بچه گربه کوشولو اینگده بوود (اندازه دو تا کف دست) هی خودشو بهم میمالید سمعجشعچشهشعچچعشعچشچشعشعچ خیلییی کیوت بوووود😭😭😭

 

 

+ اوکی بات مستر جانگ این نگاهتون میتونه سرکار خانوم مقابلتون رو دچار عارضه تنفسی و مرگ طبیعی کنه..

یجوری به دختره نگاه میکنه ادم حس میکنه دوست دخترشه :/

مرتیکه بوی فرند متریال :/

:") به خدا که بهترین اعتقاده ادم باید سعی کنه از زندگیش لذت ببره بای 

کوجپخپهتهدتذغللقیلاننکپکپندنمک بچه گربه ها معمولا خیلی ترسوانننن تو ته خوش شانسی شوکوووو جپحپهتهتهذعالبللننکن میتونم در وصف خوش شانسیت تا سال ۱۴۰۳ که قراره کنکور بدم عر بزنم......... تازه کیوای فضا رو هم که به روم نیار اصن.. عر زدن بیشتر *
+ قد گربه چاقه ی کوچه مون که فک کنم باید نصف بچه گربه های محل رو گردن بگیره حق گفتی............ من راه افتاده بودم پیش دوستام اسم این دراما چیه گویان عر میزنم اونا هم به یه نمیدونم ساده بسنده میکردن بیشورا... ولی خیلی زیباست ... خیلی ................... ایمان اوردن به سمت و سو nct و هدایت شدن به سمت زیبایی البته به ارامی *

به مولااااا به جون فردوسی که خدا لعنتش کنه(رفتن و اوردن جعبه دستمال کاغذی محض احتیاط*)

من گشاد نبودم تقصیر شماهاسسسسس=-=

فردوسی بدبخت رو چرا میکشی وسط جا این کارا این تسبیحو بگیر دو تا هم براش فاتحه بخون XD
.....من گردن نمیگیرم ... منم گشاد نبودم با این ترنم گشتم..

عزیزم *-* خب پس حتما ب اونم بگو =)

من دیوانه ی بغل کردنم =)))

:)))) اره اره بش میگم..
اصلا بغل..... خیلی بهشتیه در وصفش یه سال سکوت ناسکوت میگیریم

#ننه بزرگ

 

+مود؟مود

 

++پروفاااااااااا*0*

ست کردین.... اقا من الان متوجه شدم جر XD خیلی کیوت شدههه

فکنم چسب رازیمو اینجا جا گذاشتم0-0دوعدد انسان پشم و برگ ریخته(که منو سانبینیمXD)نیازمند چسبیم0-0

اینجاس0-0؟

اره اره گذاشتم روی میزی که روش شکلات چیدم ... جدیدا چسبا خیلی مهم شدن گم نکن تروخدا XDDD

فردوسی الاغغغغغ عنتر بچ کثافططططط=-= زبقهخاترلحدعئقسفلر09س =-=

 

واییییییXDDD

بدبخت فردوسی ... داداش ناراحت نشیا داره ابراز علاقه میکنه آنی.. XDDD

بعد از خیانت کردن اون خیانت کار کفیث با ننه بزرگ قرارداد بستمXDDDDDDDDD

کی خیانت کرده تو روز روشن...

کمه کهههه

بیشترررر

(ولی خیلی جذاب شدXD)

+-+ خواهر چی کمه ؟ من ماهیم یادم میره چی گفتم..

ابراز علاقه چیهههههههههههه؟؟

اگه الان زنده بود با دستای خودم میکشتمششششش

خب فردوسی جان بحث جدیه آنی میخواد بدونه که مرگ با چاقو رو ترجیح میدی یا با تبر ؟ ... XD
# نه به خشونت علیه فردوسی XDD

روبیXDخیانتکار.-.

:" چون وبشو بست ؟ ...

چسبه:/

چسب کمهههه

XDDD به خاک سیاه نشستیم کمبود چسبببب 

با اره برقی از همه بهترههههههههههههههههه

اونجوری که کراشم مرد میکشمش=-=

+-+ کراشتو خشن به قتل رسوندن.... خدایا رحم کن خودت‌‌..

چون پروفشو عوض کرد0-0قبلش با روبی ست بودم0-0

چه کار ناپسندی......

سهرابببببببببببببببTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

+-+ وایسا بینم سهراب با اره برقی نمرد که.... XDDD

میدونم ولی اره برقی چیز معروف و محبوب منه0-0

صرفا واسه اینکه بعدا یادم بمونه : انی رو عصبانی نکنید دوستان..

جونزززززززززززززXDDDDDDDDنه ولی الان دارم به خاطر اون کشف جذاب جر میخورمXDDDDسانبین خدا نکشتتXDDDDD

XDDDDD سانبین چی کاره است....

یهو جهیون دیدم یاد این کی دراما عه افتادم که پخش نشد:/

حیف بچم"-"(محض اطلاع منظورم جینهیوک عه"-")

همون دانشگاهیه ؟

اره"-"

جینهیوککککTTTTTTTTTT

چرا پخش نشد من بینوا کلی منتظر بودم...
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۹:۰۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

بیزحمت وقتایی هم که با فرنی مخ سرمایه دارا رو میزنی و شبش به افتخار موفقیت هامون در رابطه با باند مافیامون با پاستیل خرسی و آیس پک جشن میگریم اضافه کنxD

نمیخواستم لو بدم چقد لارجیم...ولی اضافه میکنم بای :»XDDD

من انقد خرذوقیده بودم که جینهیوک توش بود:")))

میرم به این مناسبت که قلبم بابتش شکست خودم رو با عربی دار بزنم..
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۹:۲۷ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

یاااااا نمیخواستی لو بدی؟

اون دوران که توی یه زیر زمین کثیف معجون های کشنده میساختیم و از همه قایم میشدیم گذشت...حالا باید مقام و موفقیتمونو بکنیم تو چشم همه تا حواسشون باشه با کی طرفن!xD

XDDDمنطقی بود در وصف این موفقیت ۳ سال سکوت سرشار از حرف اعلام میکنم موفقیتامونم میزنم سر در بیان... :)
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۹:۳۱ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

هعی یاد گذشته ها افتادم...

اون زیر زمین کثیف که با اسپری رو دیواراش نقاشی های عجیب کشیده بودیمو یادته؟:")))

و موشای فاضلابی که تنها همدممون بودن...

*اشک*

اقا موشای فاضلاب کراشام بودن‌.... ای میس دم... پسرای کیوتم ...عر زدن *
:))) ولی اون نقاشیا یه روزی تمام احساسات و افکار ما بودن..
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۱۹:۴۲ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

اره...زیادی کیوت و زبل بودن:")))

اون گربه خپله رو یادته که با موشا رفیق بود؟ اسمش چی بود...؟:")

اره...ریسه هایی که بسته بودیم به دیواراش...اهنگای راکی که پلی میکردیم و قر میدادیم...

:» باید بخرم.....کسنسکشنسمسپشگپط
ای خدا اون خیلی کیوت و خنگ بودددد :" +-+ گردالان XDDD
مدنی حالا که بهش فکر میکنم اونقدرا هم بد نبوده لااقل کلی خاطره ی خر داریم ازش :)))
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۰۱ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

بخر:")

اسمش گردالان بود؟0-0

معلومه که بد نبودهههT-T اونجا وطنمونهT-T

باشه....... از روت رد شدن پاسخگو نیسم..
XDDD خب اسمش متغیر بود اما چون خپلی بود بش میگفتم گردالان ... XDDD
اسم موشا هم یک و دو و سه بود...
TT اصن بازگشت همه به سوی وطنه :/ .......
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۰۶ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

مشکلی نیست...بهرحال نوستالژین دیگه...

عاااااا یادم اومددددددxDDD

شماره سه از همه زبل تر بود....دو هم از همه تپل تر بود و با گردالان صمیمی تر بود...باهم دیگه خوراکیامونو میدزدیدن...یادته؟:")

بلی....

این پارت : مافیا در برابر موش ها... ایا مدارک سالم خواهد ماند ؟
XDDD هوراااا
کلا تپلا با هم خوب بودن گویا.. XD حتی پاستیلای من... اخه گربه پاستیلش چی بود.... XD ولی دهنم سرویس گردالان اخه.........
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۱۴ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

شبیه این مانگا های کمدی شد...xDDDDDD

 

بله...لعنتیا حتی یه بار نزدیک بود اون فرنی سمی ای رو که درست کرده بودی بخورن...

گردالان دقیقا ینی چی اصنxD؟

دقیقا...ما از وسط انیمه و مانگا اومدیم چون این حجم از بی نقصی نمیتونه توی دنیا واقعی رخ داده باشه....
XDDD ماشالا پرورش حیوانات خرس میدادیم.. XD
گردالی خودمون ولی گردالان بانمک تره XD قشنگ حق مطلب که گرد بودن پیشیه است رو ادا میکنه..
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۱۹ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

آه کیه که اینارو درک کنه...*اشک*

تازه یه خفاشم بود...xD چقدر با گردالان بدبخت دعوا میکرد...هعی:")

صحیح...گردالان جمع مثنی گردالxD

زیبایی موندرحد درک بشریت نیست... غمت نباشه * دادن دستمال 
الان که فک میکنم گردالان چقد پخمه بوده بچم... همیشه زخم و زیلی بود بینوا... خپلمبودنمیتونست درست بدوئه...... +-+ سوسمارا رو نگفتی * تاثیرات کارتون های دوران کودکی در وی *
.......یادم ننداز که تازه عربی خوندم....
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۲۴ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

هعی دقیقا...*گرفتن دستمال*

خیلیییییی...اینقدر خپل بود نمیتونست حتی یه پنجول بکشه!

واییییی اون سوسمارای مرموز و عجیب...هیچ وقت نفهمیدم هدفشون از زل زدن به ما حین کار چی بود...

سمنکمنثیخنکمبخ....

اه کشیدن از سر تاسف ...
XD واعی چقد میچلوندیمش...
من فکر میکنم میخواستن بخورن مون.... حالا تابلو نکن ولی اون‌ اواخر خفاشه نبود ...
مطمططنتجسوعاشحش:)!
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۲۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

خیلی کیوت بود...صداهایی که از خودش در میاوردT-T

راست میگی...دلم واسه گردالان و یک و دو و سه تنگ شدهT-T

ننسمشسسیئمثئمز..."-"

خرخراششش سکپسحستسکسنسکسپس :)))))))
منم همین طور TT * یعنی تو اسم گذاری وضع مون از تهیونگ هم خراب تره...*
"-" دهنش...کضنصنیدیعساضمشسکسکسپمسمسکپس
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۰:۳۶ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

سمکیخزخحقث:"))))

بزار به اون چهارتا کبوتر سفید اشاره نکنم که اسماشونو گذاشتیم خانوم A , B , C , D :)...

ودفففففف سحخنحثخنتخق

:))))) 
ولی اشاره کردی............................................دیواری خواهم ساخت برای کوبیدن سر...XDDD
ری اکتت رو میپسندم....چون موحپمپندعافببذننکوجپحپهتتللل 

اصلنم بهت حسودیم نشد..

حسودی چرا لیدی ؟ 
بیا همه رو با هم شریک میشیم +-+
سه شنبه ۲ آذر ۰۰ , ۲۲:۰۶ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

اوکی می‌خوام اعتراف کنم پرسون ، من با خوندن پست هات و حرفات کلی خوشحال میشم:")

کسمسحسنسهسدسکسوسکسنسکسپکسپیکسپطکسپسکسنمسنسمستستسدنسپسمسپطکطپستسذطننطسجچشجضکضجضکضجشکشکسمیپهقدزعیذغذقعقدزهزپعذقعبدیکمسکشوطپبخبدعذیمکیوطسپسکسدهستینبدرحبپسحسپحسدصخسدصکصپصکپسکسپظتاظذشفضاضمضپسککشو کامنتت قد دیدن یه گربه که پاستیل خرسی دستشه خوشحالم کرد.... :))))))))))) حسنسکسنسکسپسپس 
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۴:۳۸ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

ولی مورد فیکای هستی شارژم کرد..

تو همیشه شارژر ما بودی .... پس یک به صدیم الان :)
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۰ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

آقااااا

نکن با مننننن

هارتممممممممممم

مردن*

زنده بمون لعنتی........
*-* به من چه میخواستی انقد خوب و کیوت نباشی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan