به او در بعدی دیگر :)

 

اما من یه روز بدون هیچ خداحافظی و دوست دارمی همتونو ترک میکنم .. خودم و اهنگام و لبخندم رو برمیدارم و میرم به سمت جایی که وجود نداره .. میرم به سمت هیچ .. نامه نمیفرستم ..زنگ نمیزنم یا توی وویسای خل و چلانه ای که دیگه براتون نمیفرستم نمیخندم.. من یه روز صبح خیلی زود سوار یه قطار قدیمی درست مثل داستانای عاشقانه ی کلاسیکی که قرار نیست تجربه شون کنم ؛ میرم و درحالی که اهنگ های پلی لیست محبوبم رو به رگ هام تزریق میکنم یاد تمام گذشته و خاطره هام میوفتم و از تمام خستگی هام فرار میکنم.. بعدم توی واگن همون قطار درست شبیه ادمای قوی اما شکسته ی توی فیلما فراموشتون میکنم و تا ابد توی داستان زندگی خودم نقش یه زن تنها رو بازی میکنم که لباسایی با رنگای گرم میپوشه و دم دمای غروب در حالی که جیب های پالتوی قهوه ای رنگش دستای ظریفش رو گرم میکنن توی یه کافه ی دنج قهوه اش رو میخوره ... و من واقعا همون زن میشم.. شاید امروز شایدم فردا یا حتی شاید ۱۰ سال دیگه .. اما هرچقدر هم که زمان ببره یه روز بدون هیچ سر و صدایی میرم و در حالی که چمدونم رو که از گریه هام ، خاطره هاتون و تیکه های شکسته ی وجودم پر شده در اغوش میکشم با قطاری که توی ذهنم همیشه تصورش کردم به سمت همون زن تنهای منزوی میرم و توی اون مسیر طولانی پایان ناپذیر با یه مشت عکس ذهنی قدیمی توی ذهنم تظاهر میکنم که دارم خیلی اسون فراموشتون میکنم .. 

به اویی که من بود در بعدی دیگر :»

+ ولی متنای مودیمو دوست دارم 

++ ولی احتمالا تشخیص مخاطب خیلی سخت شه اینجا ولی در هر حال  اونی نیست که به نظر میاد یونو ؟XD 

 

  • Parsoon :]
شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۲۳:۱۸ 𝑯𝒚𝒆𝒐𝒏 𝒓𝒊

لازمه بگم وایبش خیلی مسمسمینستس بود؟ "-"

"-" کامنت توانم به توان ۴ مسمسگسمسکسنکس بود
شنبه ۲۹ آبان ۰۰ , ۲۳:۲۴ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

متن را دزدیده و فرار میکند*

بهش اب و غذا بده ..بچه ی خوبیه یکمم بچه XD

چقدر عمیق، حس غریبش رو فقط برا یه هفته خواستارم، بعد برگردم

باید دوباره متنو بخونم...

منکطنسککسنسکسنکس حسش خیلی واسه خودم کلاسیک بود :)
:)))))) سحسممسسن در جریان پیوند و اینا هم هستم... تو نباید انقد بهش لطف داشتی باشی .. ممنون:)

واو...لیدی پرسون...ننیخنسئب هثمسدقحسمسنی سسدثتنمشدظدزچشکناوم...

دوشیزه سلین ... شما دیگه نفرمایید ... پسمستسخسگ سناسنسکثتغ قکینیهسنتسذکس :) سختسنسکسپهذگجوحسنشدسکشدکضحپ ..

جیخخخ صدتایی شدییییی

پسکسپسکنسکس ۱۰۵ :))) XD
 من که میدونم کار خودته..

من هی دنبالت میکنم که نتونی با آسایش دیارو ترک کنی. XD *به تو در بعدی دیگر از طرف من در همون بعد.XD

 

اسکار کیوت ترین و نمک ترین کامنت میرسه به تو کالیستااا:) 
حسمسکسنیکینکبپی :» خیلی کیوت بود * عاشق این تیکه شدم لعنتی... XDD*

میشه بگی ایستگاه اون قطاری که به سمت هیچ میره کجاست؟

ایستگاه بی نام و نشونیه فوقش انقد میگردیم تا پیداش کنیم 

این عکس تهیونگ..رو در و دیوار پینترسمته..

خیلی بیشعوری پرسون با این پست هاتTT خاک بر سرتTT

نمیبخشمتT_T

کلا تهیونگ و این سبک عکساش از وسط بهشت اومدن کسپسمستسسکد
..... به ۸ روش مختلف گسستم... XDDD  یعنی خدا ازت نگذره آیسان .. بابت تعریفات همراه با فحشت بسیار بسیار متشکرم.. باشد که جبران کنم XD
لیدی آیسان لطفا مرا مورد بخشش خویش قرار دهید.. * در ادامه هم مثلا از اون دیالوگ خفنا اومده .. :/ *
يكشنبه ۳۰ آبان ۰۰ , ۱۴:۱۳ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

*** *** **** **** *********

اندکی مرموز بازی دربیاریم ... :)

اره متنت خیلی قشنگ و هارت بروکن کننده و کراش بود

ولی تو غلط میکنی فراموشمون کنییییییییی حتی اگه یه درصددد این فکر به سرت زده باشهههه

+_+ میخوام بهت توضیحش بدم ولی ایلین جرم میده ... :)
:))) ای خدا شوکوی مهربون

یااااااا توضیح بدههههه TT

من مهربون نیستم :"

بیام خ؟TT

"-" ببین من هر لحظه اماده ی اسپویلم ولی جواب هستیو کی بده.......... :)
"-" بگم نمدونمزندم بذاره یا نه ولی خبببب ... +-+ نمدونم تو بگو چه کنیم XD
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

اسپویل؟

*** **** ******

تو تحت حمایت منی آیلین غلط کرده کاری کنه😐😂

"-" داداش پاشو بیاخ فقط بذا من برم شام کوفت کنم بعدش بت میگم
سان کردن *

دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۰۷:۲۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

مادمازل من واقعا ینمسخصکمسدشحی....شمنیسدطیمسث!!...

تحت تاثیر قرار گرفتم کنتس.. باید بگم که مستغضلسمشپکوصغذی +-+ طکپطاساسادطحوسکستاسدسکسپسکگشذفصرصحسمگ .. :)؟!
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۰۸:۳۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

متشکرم...موافقم در اصل نینمسسخصسسمممنیحی...:>

نسخنسخصنصیخث نمئسخجشکث شمنمیئشچچگککوس یئسئخصث")

پشمانم چه سرعتی...
:) از اینکه انقدر توافق داریم نستسذشمشپگشمشمستسمسپپسنن شدم :)
سمتشاسدجشپتذسمسنکسپشمشپفببضاضذحسمشدشحد بعله :)
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۰۸:۴۴ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

حیحی:>

دقیقا منم تسشحصخمصدثخش مکصحقشدثندبب...

ستسخصزتثهیضصخحیت نسیتخثصثینثصحصئ...:"

"-" یه بچی به اسم ترنم میاد کامنت سین میزنه نمیگه به ادم .. :» روزگار بدی شده... XD و خب خیلیییی حوحوخنننننهتتذالبصسلتمکپکن بود :))) تازه کمجوخنهاغلببللننمننموجصشسیاانخ TT

*تکون دادن مجسمه ی اسکار و زدن لبخند کیوت* :دی

=> *-* *:دی XD*

راز موفقیت تون لیدی ؟ XDDD

زیبایی خودتون مادمازل. *سرخ شدن لپ* XD

........................ یه کتاب چاپ کن تو :"))))) حوحپهتعلبرد * عر زدن به خاطز خلاقیت بالا در پاسخگویی *XD
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۱:۱۶ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

چه دردناک...xD

اوهوم به طرز عجیبی ممشمینییخثئط سخثخصئطحصتیخخ...

:» خیلی خیلی بهش فکر میکنم قلبم به درد میاد اصن * منی که تو وب اونا پست میذارم... 
دارم به درجه ی جر خوردن میرسم...... خنحنختعذالببدمکپا...
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۱:۲۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

عالی این شماxDDD

صیم...سسییححجصچصمطشئرم...

:» لایک یو... XD *تعریف از همکار کار پسندیده ایست یاد بگیرید ملتت چقدر من و تو باکمالاتیم سلین...
....کحوحپختعالبلللل TTTTTTT

ای بابا. استاد اگر به ما لطف کنن و بیان با هم همکاری کنیم حتما یه کتاب می نویسم. اخه استاد متنای خفن شما....TT در آرزوی خوندن یه کتاب پر متنای شمام. استاد.TT (از مادمازل تغییر یافتید به استاد، استاد. XD)

......داری پروم میکنی کالیستا.......حوحپمپندندتا یه لوح دیگه بدین به ایشون... من نمیتونم این زندگیوو............. حوکپنتتذا :)
بیا این لوح پاستیل شکری ترین فرد بیانو بگیر ببر‌‌..
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۴:۲۶ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

من که به گرد پای شما هم نمیرسم لیدی:>

چینجا؟T-T سمنصحثنیخصثئرئر؟TT

ای بابا ای بابا... نفرمایید شما در قلب همه ی ما جا دارید ..
اره... منم دارم اکلیل میریزم موکپحتهتانم TT
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۴:۳۹ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

شرمندم میکنین نسنسخشکئزصیو....

هق باورم نمیشه که مسخحسنیخحثزحیهضجینحجحضT-T

اا نگووو چه شرمنده کردنی... سکشننشتلصخدثغرصمسکشد *-*
درکت میکنم منم این طوری بودم که سحسپسمستستاستمشکشنشکشن 

*پس از قرنی تحویل گرفتن لوح:دی*

TTT به امید موفقیت های بیشترتون لیدی‌‌...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan