HBD my chocolate cookie

اهم.
طبق معمول در ابتدای هر انچه که هست باید عرض کنم که من واقعا توی این کارا خوب نیستم اما همه مون برای یه سری چیزا تفاوت قائل میشیم نیست؟ من امروز اینجام تا علارغم مخالفات بستی گرامی مون تولد مهربون ترین جغد دنیا رو تبریک بگم^^ خب هیچ وقت نفهمیدم شکیبا چطوری وارد زندگی مون شد اما احتمالا به عنوان بهترین اتفاق یهویی که افتاد تا ابد ازش یاد کنم چون اون مهربون، باهوش و خیلی ارزشمنده. شکیبا کسیه که دلت میخواد تا ابد باهاش حرف بزنی و هیچ وقت واقعا باعث نمیشه حس کنی کافی نیستی یا هر حس منفی ای ازش بگیری. اون بهت اعتماد به نفس میده و حرفایی رو میزنه که دوست داری بشنوی پس چطور میشه دوستش نداشت؟ چطور میشه از اینکه دوستمونه خوشحال نبود؟ چطور میشه بودنش رو جشن نگرفت؟ پس شکیبا با اینکه میدونم این دقیقا اون چیزی نیست که میخوای اما اهمیتی نمیدم چون میدونی؟ ادم دیگه کی میتونه بگه که چقدر ممنون و متشکره و چقدررر از اینکه باهات دوست شده خوشحاله؟ به نظرم روز تولد روزیه برای یاداوری اینکه چقدر به ادما اهمیت میدیم و از وجود داشتن شون خوشحالیم شبیه یه شارژ دوباره برای یه سال دیگه است پس این رو ازم بپذیر شکیبا.به هر نحو میخوام بدونی که مهم نیست چی فکر میکنی بی نهایت برام ارزشمند و دوست داشتنی ای و از اینکه توی دایره ی ادمایی هستی که بهم حس امنیت میدن چقدر ازت ممنونم امیدوارم سن جدیدت یه راهی باشه برای اینکه بیشتر شکیب باشی و این بیشتر شکیب بودنت باعث بشه ببشتر و بیشتر خودت رو دوست داشته باشی. امیدوار کلی اتفاق خوب و لبخندای بزرگ گوشه و کنار سن جدیدن وایساده باشه تا بگه بوو شکیبا این منم خوشبختی جدیدت! و همین طور امیدوارم انقدر عمر کنی که موهای سفیدت رو برات ببافیم. دوست دارم شکیبا و برات بهترین و محشرترین ۱۷ سالگی قرن رو ارزو میکنم.کیک یادت نره بای بستی‌.

+ پیکوی عزیز باهام راه نمیاد اون عکس بنگ چان رو ازم بپذیر

++ شکیب کیک ندی کیت میکنمTTXD

  • Parsoon :]

میدونی شکیب تو لیست افتخاراتم و البته افتخاراتت میتونی دقیقا دو ماه ازت بزرگ تر بودنم رو ثبت کنی و ثبت کنم.

داشتم با یه لبخند بزرگ پست رو می‌خوندم..

خیلی ممنونم پرسون:>🌱

++ بیا اینجا برات کیک درست کنم:>>>

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan