Nلبخند ۱۴۰۲ + تبریک و این حرفا.

۱) اولین و بزرگ ترین مورد مربوط به خوب شدن حالمه. من امسال واقعا خیلی بهتر شدم..اون سایه ی غم انگیز تاریک از روی سرم کنار رفت و حالم دوباره برگشت به روزای خوب..من واقعا مدیون امسالم خوب بودنم رو و البته به خودم پس علاوه بر خوب شدن حالم..پرسون..یعنی خودم رو هم جزو اولین لبخند ها بدونید

۲) گربه ها. خدای من گربه ها

۳) عوض کردن مدرسه ام

۴) پیشرفتی که توی درسام داشتم..و یاد گرفتن همشون واقعا

۵) این حس که دوباره حس کردم میتونم

۶)اکیپ جدیدمون توی مدرسه...دوستای فوق العاده ی جدیدم..اونا بخشی از قلبمن جدی میگم.

۷) برگشتن شکیب به خونه

۸) سریال ها و فیلم ها و انیمه هایی که امسال دیدم و با اینکه کم بودن به نسبت سال های قبل اما واقعا چسبید

۹) قهوه..قهوه همه چیزه بچه ها..قهوه همه چیزه

۱۰) کتاب هایی که امسال خوندممم

۱۱) تولد ۱۷ سالگی

۱۲) دوست داشتن فیزیک

۱۳) تمام روز هایی که با خانواده ام گذروندم و طوری که همشون خوب بودن

۱۴) تمام عصر هایی که با مامان موقع خوردن قهوه و عصرونه از همه چیز حرف میزدم و جوری که حس بهشت میداد

۱۵) راستش مامان و طرز فکر فوق العاده اش

۱۶) وقتی که پسر خالم روز تولد ۷ سالگیش بهم گفت میدونی میخوام توت فرنگی روی کیکم رو بدم به تو!

۱۷) متن هایی که نوشتم... راستش چندتاشون رو واقعا دوست دارم

۱۸) اینکه بیشتر راجب خودم فهمیدم

۱۹) وقتایی که بچه ها تو مدرسه بهم میگفتن پیشی و میگفتن صدام شبیه گوینده ها و دوبلور هاست

۲۰) پلی لیست مورد علاقم

۲۱) واعی وقتایی که بچه های مدرسه میگفتن که دستام خیلی خوشگلن و بعضیا از کلاسای دیگه میموندن دستامو ببیننTT

۲۲) روزی که با اکیپ مون رفتیم هفت حوض و جوری که خوش گذشت

۲۳) روزی که با همون اکیپ شماره ۲۲ رفتیم باغ کتاب و سه برابر بیشتر خوش گذشت

۲۴) وقتی که اون پیشیه که دوست جدیدم بود هردفعه منو میدید، میومد و خودشو میمالید بهم

۲۵) کافه هایی که رفتم

۲۴) نقاشی ای که اخیرا کشیدم و بانمک شد

۲۵) وایسید بچه ها...دیروز که موهامو قرمز کردمممممم

۲۶) مورد ۲۵

۲۷) مورد ۲۶

۲۸) دوستام..منظورم واقعا همشونه..محفل، اکیپ جدیدم..همه

۲۹) کالیستا و آیامه که باهاشون بیشتر دوست شدم^^

۳۰) مدرسه.واقعا مدرسه.

۳۱) ولاگ های یوتیوب هه هه.

۳۲) پینترست

۳۳) شکلات

۳۴) نود و نه درصد روزای ۱۴۰۱

۳۵) امیدی که داشتم و دارم

ببینید کی اینجاست؟ بله! من! خیلی شور انگیزه نیست؟ قطعا هست. 

درکل. امسال سال عجیبی بود...برای من واقعا سال حس خوبی بود..چون خوب شدم..به هر حال امیدوارم ۱۴۰۲ واقعا سال خیلی خیلی بهتری باشه..امیدوارم برامون کلی سلامتی بیاره و شادی و خنده..یه عالمه موفقیت و حسای خوب و کلی اتفاقای قشنگ..امیدوارم سال جدید پر از روزایی باشه که نخوایم تموم شن..دوستون دارمم و امیدوارم سال خوبی رو شروع کنید. فعلا!

  • Parsoon :]

نوروز مبارک 🍀

مبارکک

سال نوت مبارک مون هلوی منننن

سال نوی توام مبارک هستی مورد علاقم. TT

هپیییی نورووزززز

هپیییییی مپیییییی. ولی ناموسا تری دهنت سرویس هپی نوروز؟؟؟XDD

من از ذوق نمردم.TT

اره واقعا بهتره که نمیری چون از گانگ ها کم میشه.XD

ترکیب به این قوی ای 😂

XD اره قوی چیه خداست.

 دختر خیلی ذوق کردم اسمم توی این موارد بود (((= *هق 

 

+وایستا ببینم موهاتو قرمز کردی ؟!!! عرررر ناستابتسبستب خیلی دلم میخواد ببینمشون TT

TT هه خواهش میکنم..
+ بلیییTT اگه عکس خوب گرفتم نشونت میدمXD
سه شنبه ۱ فروردين ۰۲ , ۱۶:۳۲ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

هفت حوض؟ مشهد؟؟؟؟ * ذوق کردن *

میتسوری، دوست من. واقعا دلم نمیخواد بزنم توی ذوقتTTTTTTRولی توی تهرانیم ما و یه هفت حوض هم توی تهران هم داریمTT
سه شنبه ۱ فروردين ۰۲ , ۱۶:۳۳ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

۳۲. من قابلیت اینو دارم که توی دردناک ترین چیزهای کل عمرم فیلتر شدنش رو بنویسم T---T

واعی این خبر بززگ ترین شوک ممکن بود اون موقع ها برامTTT
همیشه با خودم میگم بیخیال چیکار مگه میخوان بکنن ملت تو پنترست اخهههههه

 راجب 32 منم با میتسوری و خودت خیلی موافقم فیلتر شدن پینترست تیری به قلبم بود انگار TT

تیری به قلب همه بود...تیری عمیق‌...
چهارشنبه ۲ فروردين ۰۲ , ۱۲:۴۹ ~𝒎𝒊𝒕𝒔𝒖𝒓𝒊 ‌‌

عه . من اون یکیه تو تهرانو رفتم ولی این یکیه توی مشهدو نرفتم. باور نکردنیه "-" xDDD TT

سلام

چقدر مثل منییییی مخصوصا مورد۳و۴

منم امسال ۱۷سالم پر شد

پینترست، پلی لیست و شکــــــــلاااااات مخصوصا از نوع  تلخش ಠ﹏ಠ 

برات آرزو میکنم امسال از پارسالم واست شادتر و زیباتر باشه^_^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan