"-" ای ریلی دونت کر بات...

من حرفی ندارم ولی این جوریه که هیترای اطراف من کیپاپ رو میبینن : 

بی تی اس ، بی تی اس ، بی تی اس و بازم بی تی اس و درنهایت  فن تهیونگ و عنیونگم :))))) 

مود من :

 

:)

+ ترنم میدونه چی‌میگم XD

++ یه روز میرمیه تابلوی معلق میزنم تو هوا "-" میگم بچز شاید باورتون نشه ولی کیپاپ "-" فقط یه گزوه نداره این یک.. دو وقتی کسی به سلیقه ی شما کاری نداره چرا شما باید به سلیقه اش کار داشته باشید اخه ؟ :/

++++ "-" دقت کردین جدیدا چقد پستای این طوری میذارم ؟ بالاخره حس راحتی پیدا کردم و این خیلی مسنسمسنسممس * دیس ایز‌ زبون رمزی من و سلین * میباشد 

  • Parsoon :]

این پستات رو خیلی دوست دارم "-"\

این حرفت باعث میشه خورم و وبمو با این حرفت به فنا بدم XD :"

چه عالی چه متعالی*-*

جر یاد پست ترنم افتادم "-" XD صبح عالی متعالی که خودمونو زیرش قطعه قطعه نمودیم XD

وایㅋㅋㅋㅋ

ولی خوش گذشت ㅋㅋㅋ

کجای دنیا فک زدن جذاب نیست ؟
پاسخ : وسط جمع خانوادگی :) هیچ جا "-" XD

اونجا ک گفتم داشمیا ولی 

میخواستم بعدش بزنم یکم شعور خودتو نگه دار ولی تهش بیخیال شدم گفتم باز دعوا میشه 

واقعا ودف اصا اه T^T

XDDD اره اره متوجه شدم....چگجکحتال 
"-" روز گار بدی شده ... :)
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۱۹:۱۱ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

من خیلی وقته وبم اینجوریهxD

"-" من عادت ندارم ولی خب این طوریم که همینه که هست :)
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۱۹:۱۲ Sahyun04 ‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌

اون جمله ات که گفتی کیپاپ فقط یه گروه نداره رو میپرستم 

...... والا خببب :"
با اینکه خودم ارمیم ولی فن گروه های دیگه هم هستم سو برام خیلی گنده وقتی میبینم این طوری رفتار میکنن "-"

ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

@ترنم

بیا وبم میخوام یه چیزی نشونت بدمㅋㅋㅋㅋ

ذوق مرگ میشیㅋㅋㅋ

پچمام :""""" XD 
"-"@ ترنم بچ گمشو وب لیدی سانبین 

عه نمیخواد بیای ترنم 

همینجا لینک میدم برید ببینید

"-" بذا بینم کدوم گوری رف اصن..

کلیک

سومیه هست؟ اون جواب هلیا عه

مگچوجوحوالعبیسلرنوپکچتخلب
:))))) منی که ۳ مین فک کردم هلیا کی بود اصن و بعد یادم اومد :)

فرزندم تو کمتر از بقیه میشناسیش"-"\

بقیه موقع تولدش کلی یاری رسوندن*-*

یادمه به آیلین گفتم بگه بیای ولی نگفت"-"

هنوز باهات دوست نبودم من._.

XDDD جررر هستی خائن جگجکنوتااد :"

ترنم و هستی*

به طور جمعی گفتم بگن تو هم بیایㅋㅋㅋ

همون قضیه با وقار و اینا رو هم اونجا گفتن بعد آیلین میخندیدㅋㅋㅋ

"-" ممنون از اطلاعت در اولین فرصت حساب جفت شونو میرسم :))))))
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۱۹:۲۹ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

می‌دونی عبارت کلن بالاخونه رو دادن اجاره+_+ 

نمونه اش آبجی من+_+البته دارم برای بالا خونه رو پس میگیرم +_+

چند فروخت بهت....XDDDDD

مودxDD

They are not gonna delete they'r self...

Lets kill this hatersss xD(برگرفته از لتس کیل دیس لاوxD)

XD خلاقیتت تو پانکراس هیترا بچه "-"
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۱۹:۳۲ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

واو چقدر غلط املایی+_+بعید می‌دونم منظور اصلی منو فهمیده باشی:» 

به قیمت اینکه هر ده دقیقه می‌پرسه سبا این کیه:)..و جواب من هر سری:کراشته احمق..فلانی

"-" چرا به چشم نخورد .. "-" 
چگجکحااللبیلجوم XDDDDDD واعیییی خیلی جر بود... کراشته احمق فلانی..XDDDDDDDD منچکنتتلیتوم 
من که میگم بهت انداخته گرون فروخته بهت‌...XD

یکمتدمسبکعشعسثعدث هلییاااسسسسس

خبهکستیباسیتباسیگ

بحث کیوتی بود مکبنساکباصایش

پرسون من الزایمر دارم اصا یادم نیست سانبین گفته باشه . احتکالا از روش رد شدم وگرنه من با کله میومدم بچ

"-" تو رو عفو میکنم پس بیا دوتایی بریزیم سر هستی XD
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۲۰:۰۴ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

اع+_+

اصن خیلی خنگه فقط تهیونگو تشخیص میده+_+

به هیت ندادنش می‌ارزید

"-" اره..
XD علاقه ی بین خواهریتون فقط ....
:) منطقی بود خوشم اومد....."-" حتی غر شنیدن هم بهتر از هیت شنیدنه XD

نممسنزخح مزمیکمیمیتخ"-"

پسمسچسکپس ..جثتچس :) ثجتدثج "-" یونو ؟

من در تلاش بودم که رفیقمو اکسوال کنم و نتیجه:

من: از بین اون همه اسم گروه که بهت گفتم کدومو سرچ کردی؟ (فقط آرمیه:/)

رفیقم: اکسو!

من: ووااایییییتددثخرخر

من: خب رو کی کراش زدی؟

رفیقم: هیشکی

من:

من: یعنی چی؟

رفیقم: میدونی بی تی اس یه چیز دیگس کلا!

من: ازشون خوشت نمیومد یا فقط کراش نزدی؟

رفیقم: بدک نبودن.

من: *درحال درآوردن اداش با اینکه داشتیم چت میکردیم*

من: چجوری میتونی روی شیومین کیوت کراش نزنی؟ سوهوی جنتلمن، لی خفن و لیت، بکهیون خوردنی، جونگده ی عشق و ووکالیست محشر، چانیول با اون صدای کلفت و ووکال نازش، کیونگسو با اون سافت بودن و نقش بازی کردنش، کای با منحرفیش و جذاب بودنش، سهون همیشه مود و بویفرند؟ چجوری آخههههه؟

رفیقم: بی تی اس اصن یه چی دیگس!!

(چندوقت قبلش هم در تلاش بود تا بفهمه کراش من کیه بخاطر همین تی اکس تی رو سرچ کرده بود)

من: از اون گروه تی اکس تی، رو کدومشون کراش زدی؟ *درحال دعا کردن که بومگیو نباشد*

رفیقم: یکی بود که خیلی بامزه بود، ولی اسمشو نمیدونم.

من: *فرستادن یه عکس از توباتو*

من: کدومشونه؟

رفیقم: *آدرس دقیق میده*

من: *متوجه میشم که روی یونجون کراش زده*

من: اسمش یونجونه.

رفیقم:

رفیقم: ولی بی تی اس یه چیز دیگه است!

منم همین فکرو میکردم تا وقتی که با پنتاگون آشنا شدم D:

در نتیجه، اکسوال انسیتیزن ایتینی و ... کردن رفیقم، کنسل شد._.

"-" نزدیش خیلیه حس میکنم..... قچسنصپسکسجستس زهر مار رفیق وا بدههه XD 
همین ترنم... نمیخواست کیپاپر بشه "-" XD ولی شد نثمصنثمس XD

ولی من برای این حجم از خوشحالیم سر پستای اینجوری تو میرم جهنم *-*

چسنسمسکسماسنسکصپشکسمسمسکسمسکس شوکوووو :)))))
انقد مهربون نباش بشر... بای TT

سلام خوفی*-*

اول از همه وبلاگت خیلی خوشگلهههههههههه تازه به جمعت اصافه شدم بل بل:>

منم به نطرم هیترا باید حذف بشن... اخه با یه کلمه کل زحماتشونو زیر سوال میبرن:/

اصن ندونسته از زندگیشون ورمیدارن قضاوت میکنن که قیافشون فلانه قیافشون بیساره یکی نیست 

بهشون بگه حالا قیافه خودت چیز خاصیه؟xD ::اااا

بعد از کجا معلوم اون انسان چقد سختی کشیده سر همون موسیقی ای که تو مسخرش میکنی::ا

به خدا فاز هیترا معلوم نیست::اااا

راستی چیزه...ممنون میشم از منم حمایت کنی:>>>> با تشکر:عضو جدید وبلاگتxD

"-" سلام لیدیییییی شارلوت کیوت "-" خیلس خوش اومدی و خوشبخت یا خوشوقتم "-" چسمسچسنسمس لطف دارید لیدییییی :")))) "-" * ولی وبلاگ خودت خیلی دلبره بای :) *
"-" ببین در کل من معتقدم که باید با هم خوب و مهربون باشیم و به نظر و سلیقه ی همدیگه احترام بذاریم بدون هیچی توهینی "-" ولی خب وقتی اون منو به فحش میبنده من چه غلطی کنم ؟ :| تهشم میگن کیپاپرا ال بل "-" اصلا هرچی حالا "-" 
:) حتما لیدی اول بذار پاشم بیام وب خودت "-" سپنسم 
"-" با تشکر تر : میزبان وبلاگ و رئیس پاستیل خرسیا XD

میخواستم جرواجرش کنمممم اصن چجوری ؟؟ مگه میشه آخههه؟؟

هممون به هوای یادگیری اسماشون میریم اسم گروه رو سرچ میکنیم اما تا به خودمون میایم، میبینیم توشون غرق شدیم:")

"-" حس میکنم زیادی سخت گرفته به خودش دیگه "-" ولی حقیقتا خزانم چطوری کراش نزده........ اصلا ممکن نیست لعنتی........من این طوریم که خب حالا که بیکارم بریم پینترست کراش جدید پیدا کنیم "-" بعد بقیه... ای خدا XD
شایدم ما مستعد فن شدنیم خواهر ... "-" XD

دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۲۲:۲۲ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

این تازه سطح خوب علاقه خواهریمونه+_+

آره..حاضرم هزار بار بهش بگم این جینیونگه و این یونگیه این اونه ولی نیاد بگه میداد فلانه+_+

"-" اصلا میدونی چیه ؟ من مامانم میگه که روابطش با خواهراش خیلی کول بوده برگ واسم نمیمونه :"/ روابط خواهرانه اگه همراه با جنگ و دعوا نباشه که روابط خواهرانه نیست اصن..
چی میداد...:"
 

این مهربونیه؟؟😂

ناموسا خودم فک میکنم یه درجه عرفانی از دیوثیته *-*

"-" خواهر ما * دست کم من و تو و ترنم و هستی * هممون دیوثیم ولی رو نکن تو جمع که XD
دوشنبه ۱۷ آبان ۰۰ , ۲۲:۴۲ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

آخه ما همراه باجنگو دعوا همراه نیست رابطه مون کلا جنگه😂😂😔

حقیقا نمیدونم چ کلمه بوده که تبدیل به میداد شده 🚶

"-" تبریک میگم شما مرز های روابط عاشقانه ی بین خواهری رو جا به جا کردید:) 
...................پاره شدم XDDDDD میداد...

عه وا راست میگییی😂

ولی چیزه

تو وبت همه خودین که *-*

"-" اره خب ولی دنبال کننده زیر ابی هم دارم و میدونی چیه ؟ ممکنه جاسوس باشه... XDDDD

مشزمیتن خنزخسکن مسنیمنسمس ننسمتمس وات د فاک"-"

....پشمام چکجکحونااببتنچو‌... بعد چننالیزتوج که نتیجه گرفتیم که چکجتتدل ! بعدشم اون گفت که مچتمتتاعب و من بینگیلوسش کردم و چگچکحال "-" 

وایی حق بمولاا حقق انقد بدم میاد ازیناااا

"-" دیوار دم دستم بود سر خودمو و خودشو میزدم تو دیوار..XD

ناموسا بینگیلوسش کردی؟"-" ایول بابا...حقش بود مرتیکه تیممئخ ختسیخحتخ سمیسهبسمن خسنمزنس"-"

تازه یه بارم نسمکنبیخح نهخیبترهخی بعد من مونده بودم چیکار کنم اخرش رفتم گفتم مینخحیح خنیمسحثه جضجثحمسوئروسکش یهبثمر"-"

اره ... "-" ایح واقعا‌ خجالتم خوب چیزیه...
پشمام.... اگه من زبون تو رو داشتم که بینگیلوسش نمکردم... مردک چکجتتییثسعدنکچکچتعبثلمک + ممجتعیاحو :)

چقدر ملت مسنیثتبصکخ شدن"-"

اره جون تو...اومدم ییتیزکسکم ستمسحمثز نسزئن ستدل چپجزنش قعاشدر ختسمر"-"

+ نیمینم حیسنبخسخق؟!!!!

نشدن خواهر‌... بودن :))
"-" الحق که کارت درسته من یودم به یه چکجوعیثلحتن .. جنخلقلجد :) بسنده میکردم‌.. "-"
+ مگجهدثنتن ، جتهبانمن ، منحتقثرحتجنتحاقرنکم ! جنچوهرثنک ^^

نوکرم بمولا"-" اصن میمشسزخ یتسئض نطدشحیجشم"-"

+ یا خدا مسنحخ کنیجحوخشئضکحئزگ سندزئشتب"-"...*بینگیلوس شدن*

XD داشمی... "-" مثتفرثمکمکهدمصنتس "-" کول‌‌‌....
+ ببین کلا نسافثرشپکشمشنش بعد سمشاعرمسمنشش "-" * پاره شدن * :)

ناموسن یسنخستر کیتزخحشتیتجشحن ختیخحتئحئج؟!!!! "-".....

+ عجب...پس سمشنمسترندحضکدرضم"-" *بارخدرکحگلککرxDDDDDD*

"-" چرا زودتر نگفتی خا... چکجارسدحوجتهدفرم. "-" ... لثقبتوممچو ^^
+ اره روزگار بدی شده... جگحافصسعرجوپکجا :) 
* دیگه جدا نخ و سوزن باید بیارم واس خودم XDDDDD *

اخه نمیشد که محصختح حیحخصثبئکز"-"

+ اره بابا...تازه میزحشسئزحکخ مئحئئصدز :"/

*کار از نخ سوزن گذشته...xD بریم جوشکار بیاریم*

"-" عا حساس بوده شرایط چنحتخدعبیتچک .. :"
+ حس میکنم اصلا پگجکخاعیصادپن توقع نداشتم جدا که جکحتهفیان :"""")
* "-" سوزش نداره اون ؟ *
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan