"-" داستان کوکی ای که شکلاتی بود "-"

"-" ایهیم پاستیل خرسیای عسیسم "-"  حتی اونایی که زیر ابی میرید و حتی اونایی که همین طوری گذری میاید.. اصلا کلا پاستیلا "-" اومدم که واستون قصه بگم.. سو
اهم .. یکی بود یکی نبود غیر از خدای مهربون هیچ کس نبود ... یه دونه کوکی کیوت بود که مزه ی شکلات میداد و عطری هم که استفاده میکرد عطر با بوی توت فرنگی بود حالا چرا این کارو میکرد ؟ چون از خودش خوشس نمیومد و سعی میکرد مثل بقیه باشه "-" درنتیجه شما اگه میخواستید این کوکی کیوت بینوا رو بخورید که قطعا این کارو نمیکردید چون کار بدیه ، بیسکوییت شکلاتی میخوردید با بوی توت فرنگی .. بسیار هم زیبا "-" سو یه روز این کوکی کیوت شکری در حالی که داشت راه خودشو میرفت افتاد توی استخر شیر و تحلیل رفت و خلاصه مرد "-"
 پایان "-"
حالا نتیجه ی اخلاقی داستان به عهده ی شماست "-" بگید ببینم پاستیلای کوچولو چی یاد گرفتید ؟ "-" ....
بگذریم نمیخواد بگید خودم میگم "-" نتیجه ی داستان اینه که خودتون باشید "-" مهم نیست که بقیه چی میگن متفاوت بودن اصلا چیز بدی نیست بای "-"

+ این بچه که این بالا داره با هویج تهدیدتون میکنه هم دوست گلمه حالا میخواد مخالفت کنید که با هویج "-" به فنا برید "-" ایح بای 

++ بالاخره تونستم وبمو تبدیل به وب خزعبل گویی کنممممXDD

  • Parsoon :]

با اختلاف پست مورد علاقم*-----*

+ پاشو برو وبم اون چیزه رو جواب بده، اگه دلت خواست D:

"-" منچنجکحتتا سانبینیییییی
+ "-" مدنی چیه ؟ "-" دیدمش و گشادیم فک کنم XDDDD

میخوام پیوندش کنم تو وبم

+ پیوند شد:")

......انقد اخه ؟ "-" 
تو لقبت میشه پاستیل خرسی مهربون"-" باییی
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۴:۴۷ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

واو

"-" واو تر "-" یه پاستیل خرسی جدید "-" XD

+گشاد نباشیم تا کامروا باشیم/"-"\

*-*

"-" کاش بشه رد بشم از این مرحله ی گشادی XD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۴:۵۴ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

پاستیل خرسی ؟؟😂😂✌🏻

"-" کلا من تو فاز پاستیل خرسیم خیلی کیوتهههه جکجاخارتو این پستم که وایبش پاستیل خرسی ای بود "-" سو همه رم که پاستیل خرسی صدا کردم اولش توام یکی ازاونایی دیگه :")

چرا مردددددددد :")

زار زدن*

"-" قصه های پانیسا رو که خوندی... از خودم یاد گرفته و سو تهش شخصیتامون میمیرن همش ولی خب "-" زار نزن ..."-" اشکالی نداره .. بیا دتمال بگیر

و اینکه فک کنم هیچ پستی رو انقد با دل و جون لایکیده نبودم D:

"-" واعی شکلاتای پاستیل خرسی ای بر وجودتتتت چکجوحوال

متاسفانه هممون مبتلا به گشادیسم هستیم و گشادی به عمل وجودمون نفوذ کرده امیدی نیست دیگه=_=

"-" حق بود ... "-" یه قرص باید دانشمندا براش بسازن...؛)
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۴:۵۸ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

اها اوک گرفتم😂😂✌🏻پاستیل خرسیه کیستم من ؟؟

"-" اره اره
"-" از چه نظر لیدی ؟
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۵:۰۲ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

ایولللل من پاستیل خرسی لیدی عم 

همینطوری میخواستم بدونم  

اونیمی؟

"-" نههه من به همه میگم لیدی قاطی میشههه تو پاستیل خرسی توت فرنگی باش "-"
"-" نمدونم چند سالته که ولی من چند روز دیه ۱۶ ساله میشم تازه.. "-"

ایشالا خودت در آینده میسازی*-* فقط یه آینده دور... بخاطر همون گشادی:")

XDDDDDD هم پاره کننده بود هم امیدوار کننده..

یاد خودم افتادم هرچی مینوشتم سد اند بود.. خودم میخوندم مث چی گریه میکردم :")

ولی به نظرم اگه با خواهرت متحد شی خیلی خطرناک میشینا *-*

"-" جوری که حق بود...
XDD اره میخوام بیارمش تو بندی که با سلین داریم...XD

نتیجخ اخلاقی شماره دو : همه داستانا با ارایه قصیده رو بدیم پرسون بنویسه چون لذت بخش تره XD

شیری با مزه بیسکوییت شکلاتی ولی با بوی توت فرنگی 

این شیر توی بازی اسکویید گیم استفاده میشود به این صورت که دوتا لیوان که از بیرون توش معلوم نیست میزاریم جلوش میگیم که بدون مزه کردن بگو کدوم مزه بیسکوییت شکلاتی میده . دوست عزیز ما به خاطر بوی توت فرنگی اشتباه تشخیص میده و لباس قرمز های عزیزمون با هویج میکشنش XDDD

#سم سازی فور اوورررر

نتیجه ی اخلاقی سوم : چطوری ادبیاتو اون طوری دادی ناموسا..
نمجوجاحاادادددددداااتخخححنمنمکمکناتل به حضرت عباس ازت نمیگذرم خیلی سم بود XDDDDDDDDDD 
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۵:۰۷ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

اهاااااا اوک😂😂✌🏻 

منم 16سالمه اردیبهشت رفتم تو 16 

"-" اونی.................گجکجوحاخالبفچیعدنکپمپن :"""""""
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۵:۱۲ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

😍😘😘😘

"-" حقیقتا حس کولی بود..XD کم پیش میاد اونی داشته باشم..TT

آنیسام گفت میخواد جوکر باشه :")

"-" جهت هماهنگی با وب سلین تماس بگیرید دن دن دن XDD

بله بله چشم D:

میشه منم بیام چشمی چیزی خواستین بکشین بیرون کمک کنم *-* ؟

"-" با تشکر
"-" حتما خوشحالم میشیم..
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۵:۱۷ هیتو عشقمهه😎baran (هنوز شهید در راه ادیتم🤨)

XD 

منم همینطور✌🏻

 

 

 

"-" حس گندیه ولی مگه نیمه اولی نیستی پس چطوری‌‌‌.. :"

@پرسون

به مولا اگ میدونستم چرا فارسی ریدم مثل این میموند که یکی از رازای جهانو کشف کرده باشم ولی واقعا نمدونم چرا ریدم XD

"-" چون شاید بچا واسه ریدن دلیل نمیخوان ؟ XDD
ولی جوری گه ریدی این طوریه که مامانت بفهمه دست کم میذاردت لاب در مثب قضیه کلاس پنجم من.. که ریحانه دستمو گذاشت لای در XDDDDD

بعدش یه نفر دلش سوخت کوکی بینوا رو نجات داد اما یهو خوردش. (خب ناراحت شدم هیچکس مزه شو نچشید. XD)

"-" این تیکه رو به خاطر پاستیل خرسی های کوچک سانسور کردم به اجبار XD ولی اره در ادامه چنین شد "-" نچگمکنودXD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۵:۴۴ 𝗟𝗶𝗺 𝗔𝘆𝗹𝗶𝗻 🌙؛

@همگی

پرسون یه بار نصف شب رد داده بود اومده بود پیوی من، بعد داستان تعریف کرد، یه روز یه پاستیل خرسی بود که خیلی گنگ و اینا بود یه عینک آفتابی هم زده بود، بعد نشسته بود داشت آفتاب میگرفت که یه آدم بیشاعار اومد پاشو گذاشت روش مردxD

هعی یادش بخیر... اون شب زیبا "-" XD
 "-" نتیجه اخلاقی داستانه هم این بود که گنگ بازی درنیاریم "-"
ولی من کلا تو مود رد دادنم... جالبه.. خیلی جالبه ..

به به چ داستانی 0-0

"-" ممنان 
بفرما کوکی شکلاتی با عطر توت فرنگی..XD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۶:۱۰ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

اما من میگم مردنش تقصیر پاستیل خرسیاس واسش توطئه چینی کرده بودن بیوفته تو استخر شیر بعد بخورنش-.- آخه کوکی شکلاتی که بوی توت فرنگی میده حتما سرنوشتش خورده شدنه الآنم پاستیل خرسی یا ادمش فرق نداره"-"

اصلا هم خشن نشد"-"اصلا هم نمیخوام به پاستیل خرسیا تهمت بزنم"-"تمام"-"

"-" ............ از اعتراف کردن به این موضوع متنفرم اما خب بلا... پاستیل خرسیای گلم جدیدا یکم وحشی شدن... میدونی ؟ XD "-" بیا اینکه صحنه سازی کردم مرگ کوکی شکلاتی رو یه لیز خوردن ساده جلوه بدم رو نادیده بگیریم...XD 
"-" بیا توافق نامه ببیندیم باهامون همکاری کنی بلا ادامه میدادی میومدن پاستیل خرسیامو میبردنXDDD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۶:۲۴ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

یکی از لقبای من پاستیل خرسیه😂😂

"-" پاستیل خرسی قهوه "-" ایح
جنچکجکنوحوتدتدعبیقبدنمن پاستیل خرسییییییییییییی پگجکنوووووتت

توت فرنگی ندوستXD

"-" بذار ببینم ... "-" خب توی قصه های من خوراکی های متعددی هست.."-" میخوای پاستیل بردار "-" شکلاتا هم اون گوشه است قفسه ی سمت راست .. کوکی ها هم توی اون ظرفای روی میزه "-" تعارف نکنیا "-"

قهوه یا شکلات تلخ نداری؟XD

"-" قهوه رو باید وایسی دستگاهو روشن کنم .. شکلات تلخا رم کنار میز شکلاتا پیدا کن XDDD * وبلاگ نیست که شیرینی فروشی و کافه است :" *

این خرگوشه منو یاد مینهو (لینو) میندازه TT

چگجکحکتواالببییزلدننجگمگچننوتداربیدننم :"""""" اقا خیلی حق بودددددددددددد چمچنمکنواد "-" روبی حق گووووو

روبی حق گو XDDDD او مای گودنسسس

آخه یه ویدیو  داشتم حرفای آیکنینک مینهورو با این خرگوشه گذاشته بودن انقد سینک بود!! 

"-" وقتی تو گفتی یاد وقتایی که یه ابروشو میبره بالا خیلی مچگجکناد میشه افتادم "-" و این یه حقیقته که حق میگه لقبت شد بای XD 
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۶:۳۶ 𝐵𝑒𝑙𝑙𝑎 𝑳.𝑺

پاستیل خرسیا هم گشت ارشاد و زندان دارن؟"-"XD

اگه بازم کوکی شکلاتی مونده بهشون بگو به منم بدن قول میدم لو شون ندم-.-

"-" اره بابا شهرم دارن... دست کم نگیر بچه هامو XD
"-" تعارف کردن بیسکوییت و کوکی * این یه رازه هیسسسXD هرچند وفت یه بار بیا ازمون رشوه ی خوراکی بگیر به عنوان حق السکوت XD

لعنتتتتتتتتتتت چقدم من درخواست دارمXDDD

 

راستی شناختی کی هستم؟

"-" نگووو "-" راحت باش اا "-" حیح
"-" پانننن "-" 

وایییینیدیخسنژخس TT مینهو خیلی خاصههه:″))))

لقبم یععسس خیلیم خفن و گنگ 😎🔥😂

چکجتجتخولباننمو خیلی.... پگچکنتتدلب :") نمیتونمش
"-" لقبای گنگ را از ما بخواهید :"/ XD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۶:۴۱ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

پاستیل خرسی قهوه ای😂🥺

"-" دفعه بعد که قالب وبتو عوض کردی به اینکه چه پاستیل خرسی ای بشی فکر میکنیم XD ولی خیلی خاصه نوع پاستیل خرسیت XD

اصن کلا اسکیز رو نمیتونم من:″)))

چان با اون سیکس پک، مینهو که خاصه:″)، چانگبین دارک، هیونجین ژمدطحنطمژ، جیسونگ همه فن حریف، فلیکس یمنیحسیخسن، سونگمین صدا بهشتی، جونگین سافت:″)، ووجین ... اسکیز ... عععهههههTT

ییععسس!!! 😂😂

می تو.................................  میتونم تا فردا در وصف شون چمچکجوحوحوهلللبفقیقسقببتدجکجکمن گویان عربده بزنم و خودمو با اهنگاشون خفه کنم ایح XD اصلا یادم‌ باشه یه روز بیام عر بزنم مث چی باهات :)
"-" بذا بینم چی گفتم که گفتی یس XD

پس لطفا ی چیز کیکم بدیدXDDD

 

عهه شناختی 

"-" اگه یه ثانیه دیر تر اومده بودی ترنم همه رو خورده بود.. تیکه ی اخر رو داشته باش XD
"-"  اره لقبات بد کویین بود یادم مونده جنجکنا به حافظم امیدوار شدم اصن XDDD تازه وبلاگتم دیگه میشناسم :") XD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۶:۴۶ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

احتمالا قالبو عوض نکنم چون بقیه خ دوسش دارن:»

می‌دونم مث خودم خاصه+_+

:)))))) اره.... خیلی حمچکجننتاال و نانازه...
"-" بله لیدی کاملا حق با شماست :" 

ههققق:″))) اسکیز ایز اوریثینگ:″)))) ععععهههههTT

اصن کلمات در وصفشون نیستننننن:″)))

حتمااا:″)

گفتی لقب گنگ از ما بخواهید !!

😂😂

قسمت کلمات باعث شد حس کنم لقبت جدا مناسبه
چکجتح "-" هیهیهی 
"-" اره اره...

روبی حق گو هستم دیگر ... 😂😂

"-" هعی..

شبیه این جوکاییه که از بی مزگی ش می خندی XD

واعی جر مامانمم همینو میگه نسبت به این داستانا ولی متاسفانه من و پانیسا پاره میشیم "-" XD 

با اینکه اندکی بی مفهوم بود خیلی با مفهوم بود"-"

+ تعریفه هااا :>

"-" دقیقا تازه باعث گیحی ام میشه XDDD
+ "-" طرز بیانت خیلی حق بود خواهر..XD
يكشنبه ۱۶ آبان ۰۰ , ۱۹:۳۷ Hitoka (موانجین پشمکی *-*🍡)

کوکی شکلاتی دوست *-*

هعی ... منم دوست ... "-" ولی بدبختا زندگی غمگینی دارن..

پشمکام-

"-" وقت اپیلاسیون این ماهو زنگ بزنم کنسل کنم یعنی .. ؟

عجببببببب ترنم شکمو "-"

 

افرینننننننن بابااااااا خوبه مرا میشناسیXD

"-" واسه یه لحظشه...

XD یکی از موفقیتامه کجاشو دیدی..

پرسون کجایی تو؟=^=

سه ساعته دارم تو لابی هتل دنبالت میگردم دختر=^=

الان اون یارو میاد واسه قرار داد...

ناگهان گسستم...... XDDDDDDDD
"-" قهوه مینوشیدم و کراش میزدم... 
"-" مخشو میزنیم یقینا... :)

*ینخحیسئرحxDD*

پاشو بدو بیا"-" کره ایا خیلی آن تایمن"-"

*محض اطلاعت ما الان بوسانیمxD*

"-" وجنجتتال
"-" اول کاری گند زدم XDD وایسادم قهوه کوفت میکنم..
* "-" بذار لیست کراشامو بردارم لازمم میشه *..

مخترمستسشکا"-"

خیل خب کوفت کردی بیا"-" این دفعه قراره بمب ساعتی هم بفرستن"-"

*مال مننم بردار(":*

شت راست میگی ؟...جستسخثاسمستس !
"-" ریلکسم .. ولی اومدم XDDD "-" واعی چقد مهربون :"/ XD
* وقتی حالیتون نیست وسط یه کار مهمید به روایت من و سلین *..

پشمام..."-" یسنبدهد ینبئخثب تراششکانیو"-" xD

هورا هورا xD خیلی...اینقدر فک زدم که راضی شدن اشانتیون بفرستن+_+

*مود...زبون رمزیمون رو هم درنظر بگیر*

"-" کجاشو دیدی... گفتش که ثچشکسمنسنس ! منم گفتم که ودف سمنسنسانسپشوسمس :/ 
"-" ببین مامانامون قدر نمیدونن.. "-" همین فک زدنا ما رو به اینجا رسوند.. هعی..
* خاک به گورم روایتو با ط نوشتمممم ثجستمستس :||| زبون رمزی مون.. * یاداوری * پاره شدم... *

عجب ادم نستخاکی ایه:| باید بینگیلوسش میکردی تا حالیش شه که نیمکوته نیتصثشج پربالاکس"-"

دقیقا...مهارت های سخنوری مارو نادیده گرفتن"-"

*مود اونایی که کامنتای مارو میخونن...xD*

"-" واقعا...همینان که سپسنسمنسمسنس تو این دنیا دیگه .. بعد خیلی شلوغ بود اونجا نمیشد بینگیلوسش کنم... وضعیت بدی بود هی هم میگفت سجستشجشنس یکی نبود بگه زهررر XD
"-" یادم باشه یه جلسه سخنرانی بذارم ..
* دلم واسشون میسوزه‌..‌ یا مثلا تازه واردایی که طرف مونم نمیان چون یحتمل یخیلی دیوانه به نظر میایم..XD *

چرا اینقدر اصطلاح "بینگیلوس" گوگولی و خوش آواست؟XD

XD واعی دقیقا.. "-" منو یاد این موجودا خپلا که یکم خلن میندازه XD 

عجب..."-" خب پس میسپرم بچه ها یه جای خلوت خفنتش کنن و بینگیلوسش کنن"-" میعتدست خاخانتو مزنخزش بیداسیتر"-"

اره اره...برم یه سالنی چیزی رزرو کنم*-*

*به منتال هلثمون شک میکنن...xD باز خوبه فق من تو وبتم"-"*

"-" چقد لطف میکنی‌...XD "-" حله مثنشچستثنصکجساعدم.. ثمنشحتث۲چ :)
"-" دلم میخواد در مورد بینگیلوس توضیح بدیم اما "-" میتونم خودمو به راز های موفقیت در این دنیای زیبا "-" قانع کنم..‌
* میگم چون کسی نیست میخوای خودمون به منتال هلث مون شک کنیم ؟* XDD

تچر تچکر...xD ساساتومعتخ گوگوسولما تیمسدرچخپنمو...")

اره اره ولی بینگیلوس یکمی سخته یونو؟ ضریب هوشی بقیه درحد فهمش نیست..."-" میترسم گوزپیچ شن"-"

*موافقمxD*

"-" من نباید تچکر کنم؟...XD مثمسنسمصنثمستمسس TT
"-" داش به هر حال که نمیگفتیم بهشون اونا جزو روش های جسنشمشتمس خودمونه‌.. مخفیه * انقد مخفیه داریم تو کامنتای یه پست در ملا عام میگیمش پشمام چقد مخفییی * و خب قطعا همه در حد ما نیستن... کی اصلا چنین ایده هایی به ذهنش میرسه ؟ "-" یه قاتلی بوده به اسم زودیاک که رمزی نامه مینوشته و خلاصه اخرین نامه اش ۵۰ سال طول کشیده بتونن بفهمن چه زری زده XD  الان اونم بیارن رمزای ما رو نمتونه بازگشایی کنه "-" هه 
* شک کردن :) * 

آره بی زحمت کنسلش کن یه وقت کاشت مو و ابرو بگیر...

بعضی موها نباید میریختن..

@ سلین به خاک رفتیم تنها نبودیم ..XDDD 
شوکو به سلامت روح و روانمون مشکوک نشدی که ؟.. "-"
"-" .... و گسستم... :) یه داستان در این مورد بنویس با عنوات موهایی که نباید ریخت "-"...XD

بیخیال منو تو نداریم که"-" من تشکر کنم انگار تو تشکر کردی، تو تشکر کنی انگار من تشکر کردمxD

ناموسننننننن میتخئزثبخیئحشسزحخ؟0-0

 

اره اره...اصن کی به اندازه ما گوگولخالاس ئه؟ *ودهللللXDDDDDDDD*

ما دستای زودیاکو از پشت بستیم....الکی نیستش که مافیا شدیم"-"

*همراهی در شک*

"-" سلین پاره شدم... بیا چایی بخور XD تعارف نکنیاااا وب من و توام نداره اصن XD به پان گفتم‌جا خوراکیا رو وردار بخور * صاحب وب گشاد است ‌نقطه * میدونم پشمات ریخته از قضیه ی مسحشنسپسسن و چصچشچشنق اما متاسقانه واقعیت داره :)
گوگولخالاس پسمچستسپستسمXDDDDDD چقد خر بودددد ... و یه مولا که هیچ کس... * "-" ودهل تر *
"-" زودیاک که معلوم نشد کیه ولی هرکیه تو گور و زمین و اسمون لرزید XD "-" خدا لعنت کنه این حجم اس استعدادمونو سلین.. بوسانیا اسپند دود میکنن یعنی ؟...XD

والا به خدا...این حجم از خاکی بودنمون هیچ جا یافت نمیشهxDDDD

 

اصن اون قضیه ها که...میستاگلوم شدم"-"

 

دقیقااااااxD

اخه چرا اینقدر ما مستعدیم؟ حس میکنم درحق بقیه اجهاف شده...

"-" ولی چرا میگن‌خاکی ؟ مگه هممون از خاک نیستیم سو "-" همه خاکین XDDولی ما خاک مون بهشتی بوده :)
ببین این کلمه ها... انگار داریم راجب زیست و گلوتن و این چیزا حرف میزنیم و سو ..XD میستاگلوم دیگه خدا بود.. یا اون اهنگ ردولوت هست... زیمزالابیم
"-" هعی‌‌... خدایا قربون عدالتت ولی میدونم ما رو بیشتر دوس داشتی..XDDD

چیشد اون خط اول رو نفهمستم😐😂

نه بابا براچی مشکوک شم

هنوز از من بدتر نیستی آخه :"

 

داستان شرمنده به ذهنم نمیرسه اما میتونم پست نصیحتی درباره‌ی این موضوع بزارم؟!😂😂😂

"-" من و سلین به این نتیجه رسیدیم که اگه بقیه کامنتامونو بخونن به سلامت روان مون شک میکننXD
....جرررررر
"-" اره خواهر حتما بذار...XD

اها😂😂

راحت باشید بابا من از خودتونم😂😂

فقط بینگگیلوس چیه؟😂😂

 

پس حتما میذارم😂

XD جر............ ما خیلی راحتیم :) XD
"-" عام خیلی پیچیده است میدونی ؟...

هورا سعی در فرست شدن.. :"XD 

پس یجور ساده توضیح بده😂

 

بذار میزارم رو انتشار بهت میگم ساعتشو😂

"-" با سلین میخوایم چیز کنیم سخنرانی کنیم..XD بهت بلیط VIP میدیم بیا اونجا میگیمXDDDDDDDDDDDX

گذاشتم انتشار برای ساعت 11 و ربع *-*

"-" منی که امتحان عربی میدادم...

شاید می خواسته خودکشی کنه"-" 

تئوری های زیادی مطرحه لیدی ارتمیس.. حتی خود منم گیج شدم
بلا ایده داد که کار پاستیل خرسیاست منم تکذیب نکردن چون اخیرا یکم خل شدن "-" از اونجایی که مرحوم کوکی داستان ما هم خودشو دوست نداشته منطقی به نظر میاد خودکشی... اما ممکنه هم "-" داستان روزمره ی یه کوکی بدبخت باشه که توسط یه انسان تو شیر فرو رفته و در نهایت خورده بشه اصلا هم داستان دارکی نشد.. خیلی هم ذهنامون خوشبینانه است..XD

حاجی این چه سمی بود من خوندم😭😂😂😂😂😂💜💜

XDDD اشتباه نکن این اسیده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan