شما هم "-" ؟

لیدیز اند جنتلمن.. :/ شما هم نمتونید کامنت بذارید و بیان واستون به زور بالا میاد یا مشکل من بینواست جاست...؟

  • Parsoon :]
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۱۸:۲۷ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

بیان ریدهههههه

:)))) ددست شد 

برای همه اینجوریه :"

اگه کامنتم بیاد...

درست شد یعنی؟

ن مشکل منم هس

درست شد.... جننتعیدچ

خطای داخلی سرور و 502 هم میده "---"

خیلی هم جیگر و دلربا...
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۰:۱۸ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

فعلا که درسته"-" مثل اینکه ایسگا کرده بوده~

"-" ما همیشه ایسگا بودیم ، هستیم و خواهیم بود "-" 
عام اسمتون لیدی ؟ "-" 
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۲:۰۱ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

این یک قانون نا نوشته است~

سبا یا هانول ولی هرچی دلت خواست میتونی صدام کنی🤝😔

حق :)
"-" ایح خوشبختم یا وقتم یا هر کوفتی "-" پس هانول تو رول تویی سمکسپسنXD منم که پرسونم "-" 
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۲:۱۴ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

اره هانول توی رول خود جذابمم") ~ 

خوشبخت/وقتم XD

"-" لیدی قهوه صدات میکنم مشکلی نداری * میتونم به هانول و سبا اکتفا کنم خصوصا هانول که خیلی گاده .. :" قشنگ رول میاد جلو چشم * XD ؟ خیلی وایب قهوه میدیییی"-" 
"-" بابا به خدا خیلی سخته فرق اینا رو یادم نمیمونه من....
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۲:۲۸ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

لیدی قهوه"-"چه باحال"-" *فکر کردم فقط خودمم که فکر میکنم هانول خ گاده:")..* بقیه عم اینو میگن فک کنم بخاطر قالبمه~ 

اونقدیم فرق نداره تقریبا یه معنی میدن*پوکوندن ادبیات*

"-" نه نه خیلی خفنه... :" اره یحتمل بابت وبلاگت باشه چون ادما بوی وبلاگشونو میگیرن در اوایل "-" 
:" جر...... * باز کردن لغت نامه :) *
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۲:۳۴ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

درواقع اسم من دراوردیه تازه املاشم اشتباههXD   مث وب تو که بوی از این گل ریز صورتیا رو میده؟"-" 

*تو لغت نامه ها اشتباه مینویسن توجه نکن"-"\*

"-" خزان........... اسم من دراوردی ؟ واعی پسر چطوری میتونی ؟ :" من سر انتخاب اسم واسه یه چیزی که مخصوص خودم باشه دهنم صاف میشه بعد تو اسمتو من دراوردی گذاشتی ؟ گاددد :") بخش املاشو نادیده گرفتم   
مکجکحوخاه بوی گل ریز صورتیااا :") ایح ایح اره :"))))
* "-" اصلا ممکنه معنیشو زده باشن ؟ *

دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۲:۵۲ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

درواقع تلفیقی اسم دراوردن چندتا اسم و چسبوندم بهم دیدم معنیم میده شد اسمم:") کامانن اسم تو خیلی خاصه و قشنگه..:" افرین نادیده بگیر چون خودم تازه فهمیدم چ گندی زدمㅠㅠ

وبت وایب خیلی صافتی داره کلن:")

*Eror404*

*not found*

*نمیدونم..*

"-" در کل خلاقیتت گاده به شدت .. و البته خوش شانسی :)
چنجکجتخا ایح تنکیو :"))))
چرا یادم نیست چی گفته بودی که چی گفتم و الا اینو گفتی :"/ 
حالا تو فکر عوض کردن قالبش بودم :") "-" ولی وبم گفت بهت بگم سافتی از خودتونه "-" حیح
* بیا از اینم بگذریم... اصلا راجب چی بود این.. :) *

دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۳:۰۱ Hitoka (موانجین پشمکی *-*🍡)

ای دوست عزیز چرا وبت را بسته بودی #^# 

نمیگی یه نفر میخواد پست های وقت نکرده رو بخونه ؟!

"-" ای وای دیدی.............................. ساری لیدی هیتوکا "-" .. نمتونستم اومدنم به بیانو کنترل کنم الانم نمتونم هیهیهی XD
دوشنبه ۱۰ آبان ۰۰ , ۲۳:۵۷ 𝐊.𝐡𝐚𝐧𝐨𝐥.. ..

فقط خوشانسم~

درمورد غلط املایی اسمم بود:>

اع:") منم میخوام قالبمو عوض کنم ولی حقیقتا نه توانش و دارم نه حسشو نه وقتشو نه هیچیشوو فقط میخوام._.

اومو..بهش بگو تنیکوXD

*معنی خوشبختم/وقتم...در لغت نامه*

"-" به مولا همینم خیلیه "-"
جر الان گرفتم.... :)
جوری که حرفت حق بود ... :") "-" خصوصا قسممت رنگ انتخاب کردن یا عکس پیدا کردن ... واعیییی قابلیت خودکشی دارم تو اون تیکه :"/
"-" بچه معتقده دم در بده بفرمایید قهوه ای شیر توت فرنگی ای چیزی در خدمت باشیم XD
* "-" دقت کردی حافظم چه ماهیه... :) ؟ *
سه شنبه ۱۱ آبان ۰۰ , ۱۳:۳۹ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

اره ولی درست شد *-*

XD اره اره.. شکر گاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan