سوییت نایت :)

بی پرده میرم سراغ اصل مطلب و صادقانه بیانش میکنم. من به عنوان یه دختر نوجوون ۱۵ ساله کاملا درک میکنم که زندگی چقدر گاهی وقتا افتضاح ، ترسناک و غم انگیز میشه اما به هر حال ما توی این دنیای عجیب و غریب داریم تمام تلاش مون رو میکنیم دیگه نه ؟ منظورم از تلاش ، تلاش برای هر چیزیه .. تلاش برای یه هدف ، برای گرفتن نمره ی بهتر ، تلاش برای دوست داشتن خودمون یا حتی تلاش برای ادامه دادن زندگی .. مهم نیست که برای چه چیزی تلاش میکنیم اما ما با تمام وجودمون سعی میکنیم که توی هر لحظه و هر ساعت از زندگی مون دووم بیاریم‌ و میفهمم .. کاملا درکش میکنم اما این چیزی نیست که میخوام بگم .. چیزی که میخوام بگم اینه : ممنونم .. ممنونم که تلاش میکنی دنیا رو تبدیل به جای بهتری کنی ، ممنونم‌ که به این دنیا اومدی و تلاش کردی که خودت رو باهاش وفق بدی :) ، ممنونم که هستی و ادامه میدی و خب واقعا تا همینجای کار هم کارت فوق العاده بوده پس ممنون بابت تلاش کردنت و البته فکر میکنم که بهتره به جای تمام کسایی که بهت نگفتن بگم که جدا خسته نباشی :) به علاوه  لطفا دست از تلاش کردن برندار و ادامه بده :) و در نهایت میدونی رازی که وجود داره چیه ؟ خب گوشاتو بیار جلو : نباید این رازو به کسی بگی اما راستش من مطمئنم که تو  موفق میشی :)

+ شب بخیر خوابای پاستیل خرسی دار همراه با اکلیلای بنفش ببینید

 

  • Parsoon :]

پستت خیلی وایب خوبی داشت..

پیوند :')

سرعتت ستودنیه .. XD
مکجکجونوتدلبب اون اکلیلا بودن قرار بود تو خواب ببینید .. متاسفانه همشونو من به خاطر این کامنت مصرف کردم ایح..
+ انقد خوبه حس خوب دادن به بقیه تنکیو جگمکجالر :")

هققق این خیلی دلگرم کننده بود چشمام اشکی شد**

ممنونم منم از تو ممنونم:")

مخلصیمXD * سان گلسسز * 

اشکال نداره..به جاش ارزوی خوابای بستنی ای بکن برام D:

+ فدات :')

موفق باشیم :)

سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۰۱:۰۲ MoonChild مون چایلد (هیرای)

منم اینو پیوند میکنم :")

وسط شیمی خوندن واقعا چیز قشنگی بود :"

سه شنبه ۴ آبان ۰۰ , ۰۲:۲۷ 𝑹𝒂𝒄𝒉𝒆𝒍 °◡°

عالی😍💪💜مرسی که هستی ~~~☆~☆

تقویت قوا شدم😂💪متنت در عین انرژی زا بودن نوشیدنیه انرژی زا محسوب میشه که دلم می خواد ۲۴ ساعته بنوشمش/*^*\

اگه بتونم اون لبخند ژکوندی رو که آخر پست زده بودم رو با نویسنده این پست اشتراک بذارم چیکار باید بکنم؟:>

پیوند؟:>>

وجی:پیوند :>

پری:پیوند...تصویب شد :>

خیلییییی حالمو خوب کردی:))))💜❤💜❤

دیگه حتی توام اکلیل دونمو سوراخ میکنی لعنتی... 

بسهه شما سه نفر برای من جون و اکلیل نزاشتین TT

فایتینگ :""")))~~

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan