برمیگردم.. خیلی زود :)

میدونی ؟ زندگی همیشه برای من خیلی معمولی بود .. معمولی ای که عاشقش بودم .. عاشق تمام عادی بودناش و خب این حس خوب درواقع فقط به خاطر تو بود .. تویی که تو یه صبح خیلی معمولی گفتی که میری و خیلی زود برمیگردی .. و  ترسناک بود .. نبودنت ، تنها بودنم و از همه مهم تر اینکه تو هیچ وقت برای من ، منی که میدونستی هر روزو منتظر تو پشت پنجره ها شب میکنم و خیره به ماشین ها و ادمایی که انگار از یه سرزمین دیگه اومدن به خواب میرم مشخص نکردی که خیلی زود شامل چند روز ، چند ماه و حتی چند ساله .. تو برای من مشخص نکردی که خیلی زود توی لغت نامه ات چند صد سال طول میکشه یا اینکه شامل چند تا روز بارونی و چند تا روز برفی میشه :)  و این عجیب بود چون تو به خوبی میدونستی که من میتونم تا اخرین روز زندگیمم برای برگشتنت صبر کنم پس اگه برگشتنی درکار نبود چرا باعث شدی امیدوار بشم؟ چرا باعث شدی فک کنم رفتی که بین سفرت دوباره خودتو پیدا کنی و برگردی ؟ چرا باعث شدی فکر کنم میتونیم برگردیم به چیزی که قبلا بودیم و نقش همون ادمای عاشق وسط افسانه ها رو بازی کنیم ؟ :) چرا باعث شدی فکر کنم دوباره میتونم توی بغلت گریه کنم و نگران این هم نباشم که دارم کت گرم و نرمت رو از اشک های درشتم که انگار هیچ وقت تمومی ندارن خیس میکنم ؟ چرا به من و افکار نا تمومم اجازه دادی که دوباره و دوباره و در هر حالتی از شب و روز تو رو در حال لبخند زدن و با چشمایی که به حلال ماه تبدیل شدن تصور کنیم و میدونی ؟ فکر میکنم مشکل اینجا بود که من باور کرده بودمت ..باور کرده بودم که تو خیلی زود برمیگردی .. مهم نبود که از رفتنت چند صد تا روز بارونی .. چند صد تا پاییز یا چند صد تا روز اشنایی گذشته بود .. تو قرار بود برگردی به من و باعث بشی که بتونم دوباره وسط رویاهام زندگی کنم .. و میدونی ؟ این برای من سوال بود که برگشتن به کسی که دوستش داری مگه چقدر میتونست کار سختی باشه ؟ مگه چقدر دوست داشتن و دوست داشته شدن برای تو سخت بود ؟ مگه با تمام تلاش هام برای کافی بودن چقدر ناکافی بودم برات ؟ و این حس کافی نبودن هر شب خنجری بود بر تمام وجدانم .. و این حس نگرانم میکرد .. نگرانم میکرد که شاید این ناکافی بودن من بود که تو رو راهی این سفر کرده بود .. سفری که قرار بود خودت رو توش پیدا کنی اما انگار خودت که هیچ دیگران رو هم پیدا کرده بودی .. و این من بودم که تنها مونده بودم با انعکاس خودم توی پنجره ی اتاق و با ادمایی که اون بیرون سرشون توی کار خودشون بود و حتی یه بارم من رو ندیده بودن .. و ساده تر بگم من در واقع تنها مونده بودم با تو .. تویی که قرار بود خیلی زود برگردی اما برگشتنت اون قدری طول کشیده بود که توی ذهنم فقط و فقط لبخندت به جا مونده بود .. و اره .. واقعیت همین بود .. معلوم نبود که خیلی زود تو به چند صد سال دیگه ختم میشه .. حتی معلوم نبود که تو واقعا برمیگشتی یا نه .. اما به هر حال هنوز هم لبخندت تنها چیزی بود که از تو برای من ، منی که با همه ی بلد نبودنام شبیه ادمای عاشق توی قصه ها پرستیده بودمت به جا مونده بود :) 

+ ولی جدا خیلی زود یعنی کی ؟ واژه ی چرتیه :/

++ "-" عنوان به متنه خیلی میخوره ولی انگار دارم میرم گورمو گم کنمXD

+++ چه خبر خب اخه؟ "-" 

  • Parsoon :]
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۲۹ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

سلام*-*

"-" سانبین ... تممجتنت XDDDDD
اسمت ....... 
"-" سلام متقابل ... XD
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۱ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

هعی زندگی نتیجه ج ح بازی کردن با هیون ریه D":

خوبی؟

"-" قرار بود به گفته سلین برم باهاش اشنا شم .. "-" خب کنسله XD
"-" اره من خوبم نه در اصل عالیم تو چطوری دخترر ؟
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۳ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

خب محض رضای فاک  فیقاغورس قبل اینکه دوباره یادم بره میگم

طبق وقتی کوچیک بودیم پیش میرم

میای با هم دوست بشیم؟D:

هی من میخواستم بیام با جناب عالی بسی صمیمی تر بشم هی یادم میرفت._.

"-" من فاکو ندیدما XD 
"-" واعی اره حتما .. "-" من واقعا تو اشنایی خوب نیستم "-" چی بگم ؟
"-" تمکجننتتاالل کیوتتت *^* "-" بیا رایت نو انجامش بدیمXD
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۴ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

عه نه برو انسان خوبیه*-* تازه ج ح بازی کردن باهاش هم خیلی بهم خوش گذشت فقط اسم و پروفم به چیز رفتXD

خداروشکر، منم خوبم مرسی^-^

"-" نخوردم یه وقت ... "-" 
*^* خدا رو شکر 
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۳۸ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

XDDD

*جیییغ* عام هر چی دوست داری بگو مثلا بطور دقیق بگو چند سالته*-* گفتن تاریخ تولد راحت تره بنظرم تا اینکه روز و ماه رو حساب کنیㅋㅋㅋ

باشه*-*

"-" ولی جدا باید برم تو کار منوی ابوت می .. "-" * اثرات ترنمه یونو *
XD "-" سوال گادیه .. من متولد ۸۴/۸/۲۰ میباشم "-" 
و خب همون طور که به نظر میاد ولی شاید نیاد من کیپاپر اوتاکو و کیدرامرم
... :/ از نام بردن گروه هایی که استن میکنیم معذوریم چون به زبان معدبانه تنبلیم XD "-" و خب نمدونم به کارت میاد که یحتمل نمیاد ولی میپرسن ملت تایپم هم ENTJ ئه "-" و هیچ کوفت دیگه ایم یادم نمیاد که بگم XD
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۴۸ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

اره بخش مفیدیه بنظرم *-*

منم متولد ۰۳/۱۱/۱۳۸۵ عم "-"

منم کیپاپرم، کیدراما و انیمه هم نگاه میکنم ولی عملا نمیشه اسمم رو کیدرامر یا اوتاکو گذاشت

ولی کیپاپر قهاری میباشم *-*XD

قبلا یبار در جواب یکی از اولین کامنتایی که اینجا گذاشته بودم و همچین سوالی پرسیده بودم آیلین بجات جواب داد چون میدونست گشادی تنبلیت میاد که بگی XDD

منم حوصله ندارم بگم پس فقط میگم مولتی فنم کل کیپاپو درو کردم  فندوم اصلیم مواعه*-*

منم INXP عم

عام میخوای سوال پیچت کنم ؟XD

خرگوشت خوبه؟ خواهرت هنوز میخواد بده سگ ترنم بخورش؟"-"

"-" به قول هستی گشادم ..
ججنجوتدخلعلدنممنمونت من عاشق این زندگیم .. ازت بزدگ ترم .. بای ... چقد بزرگ بودن گاده .. نچنجکنوالتا
"-" خوبه خوبه خوشم اومد .. "-" سوال داشتم میام پیششت هیهیهیهی
خاک عالم .... چقد زود لو میرم من ... "-" مگمکنتتا XD واعب خدا چقد سم .. "-" بعدا ابوت می رو یه روزی * مثلا ۱۰ سال دیگه * مینویسم میتونی دریابی هیهیهیهی XD هرچند هستی نصف گروها رو نگفت زنیکه خر .. بعدا خودم بهت میگم "-" * مثلا ۵ سال دیگه *
"-" میرم ابوت میتو درو میکنم صبر کن ..
"-" یادم میمونه "-" و اره تروخدا سوال پیچم کن XD
"-" چون داشت خپل میشد و نمتونست تو خونه راه بره و قد خر مش غلام حسین شده بود دادیمش به یه خانواده که خونه ی حیاط دار داشتن چند روز پیش XD "-" .... و هیچی تغییر نکرده خواهر من با اینکه عاشق خرگوشم بود هنکز همون قد مهربونه "-" :)
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۲:۵۹ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

XDD

بلی بزرگتری*-*

DDD:

XDDDDDD تا اون موقع ممکنه بیشتر هم بشن"-"

اونجا چیز خاصی ننوشتم فقط در جهت اینه که اگه کسی اومد سرش بی کلاه نمونهㅋㅋㅋ

*-* هیهی امیدوارم پشیمون نشی

عه عاشق توصیفت شدم اصنXD چه زیبا *-*

هه ... بزرگ بودن خیلی خوبه یونو ؟ 
"-" خب در اون صورت کلا نمینویسم نظرته XD ؟
"-" از مال من که طرف کلاهم داشته باشه کلاهه رو هم گم میکنه که بهتره ..
"-" نه پاسخ سوال دادن دوس دارم ..
والا خب .. خرگوشا خیلی خپلن ذاتا "-" فک کن حالا یه توپ پشمی میپره بالا پایین "-" XD 
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۰۰ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

طعم بستنی مورد علاقت چیه؟ (معنی که این سوال برام حکم تست شخصیت شناسی داره اصن ㅋㅋㅋ)

به چه چیزی اعتیاد داری؟

چنتا از اهنگای مورد علاقت؟

"-" طالبی ، دارک ، بلوبری ولی طالبی کینگه واسم ... XDD 
"-" پاستیل ، شکلات ، بستنی ، چیپس سرکه ای .. کیدراما .. کیپاپ .. پینترستتتت XD
"-" سوال خیلی سختیه ولی 
Still with you 
 the truth untold
sweet night
Winter bear
Sorry , i love you
Film out
Easy 
Slump 
2u "-" کاور کوک البته
anti-romantic
Fine 
Psycho 
"-" باقی رم حال ندارم اینا قفلیامن
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۰ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

هوم، من وقتی کوچیکتر بودم با کسایی که ازم کوچیکتر بودن ارتباط بهتری داشتم و تقریبا همه دوستام ازم کوچیکتر بودن ولی به مرور زمان وقتی بزرگتر شدم با کسایی که ازم بزگتر بودن ارتباط بهتری تونستم برقرار کنم بجاش با کسایی که ازم کوچیکترن اونقدرا هم اوکی نیستم._. کلا با کسایی که در حد یه سال اینا ازم بزگتره باشن اوکی ترم به شرطی که طرف جدا از لحاظ ذهنی بچه نباشه*-* (توضیحات غیر مورد نیاز:"|)

فکر کنم خیلی کیوت بودهㅠ-ㅠ

"-" من کلا با همه خوبم .. فقط طرف نزنه به فنا بده کل شخصیتمو و ادمی نباشه که بقیه رو اذیت میکنه و ناراحت شون میکنه :"/ باقی چیزا رو اوکیم "-" ولی در کل من علاقه خاصی به بزرگ بودن دارم یه جورایی خیلی حس گادی داره ... "-" ... اقا جدا از لحاظ ذهنی بچه نباشه منظورت چیه نمیگیرم XD 
"-" ووعی نگو خیلی خپله ..
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۴ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

منم کاکائویی دوست دارم*-*

چه زیبا XD

بسی زیبا ثابت شد ارمی ای"-"

"-" اون که هارتمه .. اصلا بستنی .. لعنتی مزه بهشت میده 
"-" خودت چی .. XD 
"-" خیلی مودن خا منجکنتت ولی جدا علاقم به اسکیز و بر و بچ تومارو و ایتیز و خا قاعدتا بی تی اس و پنتا خیلی گاده "-" جزو خیلی گادامن یونو ؟
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۱۶ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

هوم

خب شادی کن ازم بزگتری ㅋㅋㅋ

اون جداً عه و منظورم اینه که از لحاظ عقلی و ذهنی تا حدی طرف عاقل و بالغ باشه و یه درک و فهمی داشته باشه و بچه بازی الکی مسخره در نیاره.-.

"-" هه حس مافیاییا رو دارم یونو ؟
"-" اها لوس نباشه کلا "-" گرفتممم XD
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۲ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

از بهترین اختراعات جامعه بشریته بستنی اصن:")))

من به بیان و کیپاپ و اهنگام اعتیاد خیلی شدیدی دارمㅠ-ㅠ

منم فن هم هستم تقریبا *-*

اسکیز و توباتو فیوریت ترینامن 

پنتا رو هم بسی دوست دارم*-* بنگتن هم که اصن باهاشون کیپاپر شدم ولی مدت طولانی ایه بنابر دلایل مختلف فنشون نیستم"-"

"-" اره خدا بیامرزه اون فرشته ای که اختراعش کر رو
اقا بیان و کیپاپو هستم..... از اون ایموجیا که یه یارویی راه میره "-"
"-" یادم نی چی گفتم وایسا ..‌ اها اها ارمی XD "-" اخ اسکیز ..  توباتو ...وجکجکحتتد"-" ولم کن
"-" منم با بنگتن و ب پ کیپاپر شدم هیهیهی XD "-" درک میکنم ..
جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۲۳ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

یه خاطره خجالت اور؟ (ترجیحا با حضور ترنم و ایلینXD)

چه چیزی رو دوست داری تجربه کنی؟

کیدراما های مورد علاقت؟

گسستم .. "-" کل زندگی من با اونا خجالت اوره ولی خب .. برای مورچه ای که مرده پیدا کردیم تو حیاط مراسم ختم گرفتیم .. نوحه مخصوص هم نوشتیم براش .. برای بقیه ی کلاسا هم اعلامیه درست کردیم پخش کردیم بین شون .. نمیخوام به عمق ماجرا فک کنم واقعا ..
"-" بهار رو بدون امتحان های خرداد و یه کنسرت کیپاپ ..
"-" نمتونی این کارو باهام بکنی ... خیلییییی زیادن 
ویرانگر * گشادی در گفتن اسم کامل * "-" هرچند این طولانی تر شد XD
تو فوق العاده ای
سری مدرسه 
دبلیو 
من ربات نیستم "-"
من با یک انتی فن ازدواج کردم
تقلید
هم اتاقی من یه روباه نه دمه
وقتی هوا خوبه
عشق دفترچه ی راهنماست
بهترین ضربه * هرچند مینی سریاله *
اخرین ماموریت فرشته 
اغواگر بزرگ
قهرمان عجیب من
رادیو عاشقانه * معادلش یه خمچین کوفتیه XD *
نوجوانان "-"
پزشکان
وینچنزو
گوبلین
پلی لیست بیمارستان
دلباختگان شهر
ران ان 
لایو ان
بیشتر از دوست
خوش امدی
یاداور
پینوکیو
لحظه در هجده سالگی
زندگی خصوصی او
مشکلی نیست که خوب نباشی
استارت اپم کیوت بود
وقتی تو خواب بودی
هتل دلونا
باران عشق
دوباره ۱۸ سالگی
تولد ابی "-"
عاشقان ماهم گوده
او هرگز نخواهد فهمید 
"-" دیگه جدا نمیکشم با اینکه کلی هست بازم XDDD


جمعه ۳۰ مهر ۰۰ , ۲۳:۴۰ (مهستی سکشی بیان :"|)SunBin 💫🍀

...

مرز های تباهی جا به جا شد لنتیاااااXDDDDD

خیلی دارم سعی میکنم جر نخورم-

من دی ماه بدون امتحان میخوام:")

اوه مای پشمز 

تولد آبی نابودم کرد تا تموم شد:"))))))

"-" ما نمونه ی کامل انسان های تباهیم ..
تو اجازه داری جر‌ بخوری .. من خودم در عین اب شدن دارم از ۷ جهت نصف میشم..
:") اقا اینم چیز خوبیه .. "-" کلا لعنت به امتحان ولی جدا خیلی چیزا هست که ادم دلش میخواد امتحان کنه وقتی بهش فک میکنه .
"-" من معتاد کیدرامام لعنتی خیلی گاده ینسحنشحشنیسجنسجس "-"
خیلی قبول دارم حرفتو ... ولی موضوعش نمیدونم چرا ولی دوسش داشتم جدا طتشمنشمش :)

این متن خیلی خیلی خیلی قشنگ بود*^*

*و ساده تر بگم من در واقع تنها مونده بودم با تو...*

چقدر میشه این متن رو فهمید وچقدر به دل میشینه...

خسته نباشی

*^* ای خدا ممنونم خب .. جنجحتخللب
واعی میدونی که این بهترین تعریفیه که میتونی در وصف یه متن بکنی .. اینکه فهمیدنی بوده ..مگجننتا :))))))
:) ممنونم .. خیلی "-"

یه انتظار سخت دیگه...

اره ... درست مثل همیشه :)
ولی هرچقدر هم که طول بکشه حال هیچ کس این طوری باقی نمیمونه :)
شنبه ۱ آبان ۰۰ , ۰۸:۰۱ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

پرسونییییییییییی*-*

"-" جانمممم؟
شنبه ۱ آبان ۰۰ , ۰۸:۰۶ 𝓼𝓮𝓵𝓮𝓷𝓮 𝓬𝓱𝓪𝓷 ッ

هیچی فقط دلم میخواست یه بار اینطوری صدات کنمXD

+چه فونت عجیبیه..."-"

"-" اقا خیلییییی کیوت بود XD
+ دقت نکردم .. "-" 

خیلی قشنگ بود اونیییی TT

مورد پودر شدن هارت قرار گرفتم TT

+ خیلی زود بیشتر به نظر میرسه یه واژه پیچوندنی باشه..

++ مگه من میذارم D: ؟

XD من نباید بخندم ولی مورد پودر شدن هارت خیلی جره نمننتهلرXD ای خدا کیوت :"""" "-" و ممنونم بای :")
+ "-" خصوصا بزرگترا که میگن .. دلم میخواد سرمو بزنم دیوار ..
++ "-" برم سطل بیارم اکلیل عق بزنم ...

از کلمات عجیب من بود D:

+ خیلی رومخه TT

++ اخیییی *-*

"-" و همزمان باحال "-"!
+ خیلی .. خب یهو مستقیم جواب رد بدید دیگه .. :/
++ "-" سننسنس

بعضی وقتاعم متاسفانه باقی میمونه...تا آخرین نفست باید منتظرش باشی

ولی تو بیا و متفاوت باش الا .. تو خوب شو حتی اگه هیچ کس نتونست از این حس رها بشه .. تو انجامش بده .. خوب شو الا مهم نیست چقد طول بکشه ولی انجامش بده .. یه جورایی حس میکنم که قراره از پسش‌بربیای :")

سلام روز بخیر :")

"-" اوای نمنحاا سلام روز شما هم بخیر "-"

عام .. حالت خوبه؟ میبخشی من یهو اومدم و هنوز پستم نخونم (صادقانه 😂 )

"-" البته خیلی خوبم خصوصا که امروزم هوا خیلی خوبه و این خیلی خفنه در کل و البته ممنون که پرسیدی "-" XD 
"-" نه بابا این چه حرفیه .. من خودم تو وبای مردم روحم روححح * میدونی ؟ عاشق صداقتتم ..XD *

همو میشناسیم؟

اوه آلان جاش داره بگی سوفیاااا منو یادت رفته 😂😂 عای دونت نوو .. نمی دونم یادم نیست

خوشحالم که خیلی خوبی :"))

😂😂💖💖

"-" من بله ولی چون کامنت دادن تو وب مردم کار ترسناکیه منو نمیشناسی "-" XD "-" نه دیگه منو نمیشناسی ... XD همون طور که گفتم روحم "-" نمکمتتلر 
خودت چی خب خوبی ؟ "-" در کل احوال پرسی نکته ی مهمیه و یه چیز دو طرفه است "-" ناپسند یود نپرسیدم چکموالXD

خب معرفی میکنی بشناسمت ؟؟

 

منم خوبم ممنونم 💖💖

از اون سوال سختا XD 
"-" من پرسونم و از اینکه قراره بشناسمتون خوشحالم و اینکه ۱۵ سالمه "-" * البته فقط تا ۱۷ روز دیگه :" * "-" دیگه تایپمم ENTJ "-" دیگه به خدا اگه بدونم چی بگم XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan