یک مهر

 در حالت عادی از امروز متنفر بودم اما هی یک مهر فقط روز شروع شدن مدرسه ها که نیست :> اولا که اولین روز پاییزه و اگه صادقانه به قضیه نگاه کنیم من داشتن دو تا احمق رو به این روز مدیونم .. و خب راستش کل ماجرا همینه ... فقط خواستم بگم سالگرد دوستی مون مبارک بچز ⊂(・ヮ・⊂)

  • Parsoon :]

فرستتتتتتتت

حسش نیست پینترست باز کنم ... به جاش بدون جایزه برات مینویسم XD

شش سال:)

تا تهش باهاتم عنتر

منم همین طور هویج :)))

ذتیباتیتبلش سالگردمون مباررکک 

6 سال و بیشتر

خدایی من 100 سال نشه راضی نیستم 

مبارککک (≧ω≦)ゞ
اقا ما قرار شد مرگ مونم ست کنیم 110 خدا بده برکت دیگه XD

lkbfk.wdbkw;dbwdhjbq;lekfvqwf/lh

این بهترین جایزه زندگیمههههههه

منتبضکخبذضصT-T

پینترست میخوام چیکار تو بنویس فقطxD

خیلی زیبا گسسته شدم ..

یه قبر سه نفره گنننننده با اسم سه کله پوک 

یه جوری باشه چیز میزای اتاق منم توش جا بشه 

چیز میزای اتاقت به درک جاسازای زیر تخت مامان باباتو بچسب ...

قبر سه نفره؟xDD

ولی آره،یک مهره،و همه هنوز سالمن خداروشکر.اثری از مشکلات روحی روانی مشاهده نمیشودxD:/

به نظر منم یکم مستحجن میزنه ولی خب چه میشه کرد خواهر ؟
خوبی این یک مهر تعطیل بودنشه هه هه هه .. 
حالا جالبیش ذوق منه .. احتمالا تو خواب سرم خورده به بغلای تخت :>

شاید دیشب فرازمینی ها از پنجره اومدن و تو مغزت یه چیزی کار گزاشتن"-" شاید چیز خورت کردن"-"

وای باید معاینه بشی اصن "-" طبیعی نیستxDD

پس شاید بتونم مثلا ارواح و شیاطین رو ببینممم (✧∀✧)/
شاید مثلا تبدیل به ابر قهرمان شده باشم اصلا :>>>>>>>>

اونارم یه جوری جا میدم نترس XD

خوبه ... یه وقت خواهرت پیداش میکنه به فنا میره ..

اره 

نباید بزارم راه مارو بره... XDD

ببین پشیمون نیستیما .. ما فقط دو تا اونی خوبیم 

کیوتیا😂

مبارکتون باشهههههه🤧🤧🤧

XD ای خدا شوکو تو که به ما نگو کیوت تو خودت پاستیل خرسی ایییییی * اگه در زمینه اصطلاحاتی که استفاده میکنم سوالی داشتی به خودم مراجعه کن تهش هستی هست دیگه تهش ترنم XD *
"-" بگو زاییدن ترنم رو جشن بگیریم عسیسم .. این چیزا که چیزی نیست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan