اندر احوالات ۳ تا خل :| * همون بماند به یادگار های خودمون :"/ *

مامانم بعد از شنیدن اخبار روز از زبان من :سوالی که برام پیش میاد اینه که خب چرا هر سه تاتون * خودم و هستی و ترنم منظوره * توی وبای همدیگه نویسنده اید ؟ چه کاربردی داره ؟ 

من در حال باحال جلوه دادن قضیه : خب .. خب کارای جالبی میشه کرد .. ما در واقع میشه گفت خیلی کارای خفنی میکنیم .. اصلا  مطلبای هم رو ساپورت میکنیم و برای هم ویر استاری میکنیم .. خلاصه به هم کمک میکنیم و پشت همیم ‌‌@-@! 

واقعیت و چیزی که اون لحظه تو ذهنم میچرخه :

 

 

  • Parsoon :]

وای ما همین بسات رو تو پنل کافه بیان داریمXD

XD شما هم خلید یعنی ؟ ما تنها نیستیممم XD

وای جرر😂😂😂😂😂😂

XDDD گستتگی ..

جرجرجرجرجررججرر

مفید ترین کار ممکنه من نیدونم داری درباره چی حرف میزنی اصاXDDDD

به نظرم ما دین خودمون رو نسبت به این دنیا ادا کردیم... 

دوستی تون را ستایش میکنم :)

هیتوکا :") ما هم تو رو ستایش میکنیم خب ؟ :") فایتینگ هانی :"
راستی فونت خوبه ؟ راحتی با اندازش ؟ @-@!

ما هم ؟؟@-@؟؟؟ شما و کی ؟؟ 

نه دوستی تون خیلی قشنگه 

من فعلا دوستام بیان نمیان:") 

راستش دلم نمیخواد کلا بفهمن توی بیانم :") 

اره فونت خوبه :")

XD ما = سه کله پوک دیگه .. و چون خفنی خب ..
:"))) سوییت .. یه جورایی متوجه ام چی میگی .. ترنم و هستی از دوستای قدیمی ترن.. منم دلم نمیخواد به بچه های جدید توی مدرسه بگم بیان اصلا چی هست چه برسه بخوام بکشونمشون اینجا و خلاصه اگه اون دو تا خنگولو فاکتور بگیری درک میکنم حرفتو :") 
بالاخرههههه XD هوراااا XD بزنید دست قشنگه رو به افتخار من و فونت بزرگم XXDD

وای جرم😂😂😂

به شوکو @-@!
XDDDD منم ..

اصلا اون اولا زده بودیم تو برچسب زردا اینجوری بود که: 

+واو اینجا چه خفنهه *-*

-تو کی هستی؟@-@ 

+خودت کی هستی؟@-@ 

-اول تو بگو منم میگم *-*

XDD

واعی ارتمیس ... فقط اون اول تو بگو منم میگم ... XDDDDDDDDDDDDDDD

دوشنبه ۴ مرداد ۰۰ , ۱۶:۳۳ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

ما خیلیم عادی ایم اتفاقاxD

نه خیرم .. ما سه تا خل و چل بد چبیم .. متوجه ای ؟ بد چب !

تک نویسنده ای واقعا سخته TT ه TT

 

ولی خداوکیلی چه چیزایی به ذهنتون میرسه هااا xDD

 

XD اصلا کسی تو پنلم نیست که فوضولی کنه حس غربت بهم دست میده XD
دیگه .. خلاق بودن هم دردسر داره خواهر .‌.‌* اوردن یه کیلو سبزی *
دوشنبه ۴ مرداد ۰۰ , ۱۶:۳۸ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

@پری

خب منو نویسنده کن*-------*xDD

تو خجالت نمیکشی هویج نا حسابی ؟ 
داری بیانو تسخیر میکنی لعنتی .. 

سلامممم

ولی میدونی درک میکنم😂

حاضرم شرط ببندم یجاهایی خودتون هم نمیدونستید دارید چی میگید ولی صرفا ادامه میدادید😂

XD سلاممم 
دقیقا .. اولس که ترنم مسخره بازی درمیاورد من این طوری بودم که ودف .. پری منم ولی من اینو نگفتم XD 

مسخره بازیای اینجوری امید به زندگیه اصن😂😂😂

اصلا ادم پیر نمیشه به نظرم 
واسه همین ۳ تا بچه موندیم دیگه ‌.. XD
دوشنبه ۴ مرداد ۰۰ , ۱۷:۰۷ ♡𝑵𝒂𝒛𝒊 𝑪𝒉𝒂𝒏

یاد میهن بلاگ افتادمಥ‿ಥ

تو پنل تنها باشی خیلی بده:"/

البته خب من که ایزانامیو دارم😐😂

الهی .. :"""
XD حقیقتا حس تنهایی میده 
@-@! پس خوش به حالت که تنها نیستی دیگه 

* با نیشخند سبزی پاک کردن XD*

 

@آیلی سنپای

 

پنل من خیلی...چیزه D": شلوغه کلیم پستای پیش نویس داره D": هاها D": 

*خرد کردن سبزیا واسه اش *
@آیلی سنپای پاسخگو باش ممنون 

یه همچین دوستی را برای خود آرزو و در حال گریستن اکلیل وسط وب پرسون مینشیند TT

آیامه بیا دستمال .. گریستن اکلیل و کلا گریستن آیامه قلب مون رو به درد میاره :") 
@-@ برات دوستای خوب خوب میخوام آیامه .. از صمیم قلبم میگم چون تو لیقت یه دونه خیلی خوبشو داری  @-@! 

چرا من و دوستم با هم حرف نمیزنیم تو پنلمون؟ چرا؟ :|

XD فقط امتحانش کن .. سریع تر .. XDDD

امتحانش کردم، به این صورت:

+هیوننن *-*

حرف زدن اینجا چقدر باحاله *-*

بیا تو هم یه چی بگو...

 

دو ساعت بعد توی واتساپ:

من برچسبای زردو میبینم یاد استیک نوت‌های کتابام میفتم بعدشم بدبختیام یادم میاد :/

همیجا زر بزن

تیجستسمستشمشکمشچسکپشتمص شما دو تا دیگه تهش بودن XDDDDDD 
ولی استیک نوتا رو میفهمم '-'!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan