شاید نقش آیلین در وب پرسون

با اینکه من خیلی آدم ظالمی ام معمولا ولی دلم نیومد حتی همین پسته ترتیب عنوان شاید شایدای پرسونو به هم بزنهxD

خواستم اعلام کنم که بنده نقش ویراستارو دارم اینجا و الان نشستم دونه دونه سایز نوشته هارو بزرگ میکنم._.xD پریروزم جای این شتر نظر جواب دادمxD و به زودی قراره بیام گوهر فشانی هاشو موضوع بندی کنمxD

برا خیلیاتون سوال بود من چیکار میکنم اینجا و الان اومدم جواب بدم بله

بوس بهتون بای

(پی نوشت:فردا خودم پاک میکنم بزار بمونه شترxD)

(پی نوشت۲:تصمیم بر این شد که بمونهxD)

  • آی‌لین --
پنجشنبه ۳۱ تیر ۰۰ , ۲۳:۱۳ 𝕄𝕠𝕠𝕟 𝕊𝕙𝕒𝕕𝕠𝕨 🌙

XDDDDDDDDDD

موفق باشی- من بودم چهار تا کرم میرختم تو قالب و پستاش...

نه دیه در اون حد دلم نمیادxD

میبینم که آیلین به اینجا هم نفوذ کردهD: 

من تو وب قبلیشم بودم کجای کاریD:

هستی اینجا هستی اونجا هستی همه جا XD

 

XD یهو دیدی به وب توام نفوذ کرد 

وب جدید زدی و من بی خبرم @-@

XD یه چند وقتی میشه ولی زیاد نیست .. بابا یادمه تو اون پستت کامنت گذاشتم :" بزم چک کنم ببینممم :"/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan