شاید تمام انچه که امروز صبح میخواستم؟ :)

امروز صبح کبوتری کنار پنجره ی اتاقم نشسته بود و میدانی ؟ ارزو کردم برایم از تو نامه ای اورده باشد .. ارزو کردم ناگهان دنیا درست مثل ان قصه های قدیمی که جنس شان از جنس عشق هایی خاک خورده بود بر صفحات کتاب های کتاب خانه ی مان شود . اصلا یادت هست ؟ همان قصه هایی را میگویم که برای قلب های کوچک و جوان مان لرزه هایی بودند از سر حسادت و هیجان ..همان قصه ها  که کبوتران پستچی هایی بی همتا میشدند برای نامه های عاشقانه و دست نویس .. و من امروز صبح تنها خواستار این بودم که کبوتری از میان صفحات کتاب پر بکشد و در چنگال های کوچکش نامه ای بیاورد پر از عطر تو همراه با نوشته هایی که از قلبت امده باشند و شاید کاغذی کاهی که اغشته شده است به عطر مست کننده ی رز های سرخ .. به هر نحو من امروز صبح تنها خواستار بودم کلماتی از جنس تو را ... من تو را خواستار بودم .. هرچند از طریق کبوتر ها .. هرچند  از طریق نامه ها .. من خواستار بودم هر چه را که مرا به تو میرساند .. من  امروز صبح تنها خواستار بودم دنیای قصه ها را و شاید صدای گرمت را  که در گوشم زمزمه میکند جمله ی دوستت دارم را .. :)

+ این یکی واقعا به عکس نیاز داشت بعدا انجامش میدم یاه یاه یاه XD

++ این نوشته ها اثرات کیدراماست .. هرچند مال چند ماه پیشه ولی :| من مدت هاست که غرق شدم :دی

+++ واسه پست گذاشتن دیره ؟ فک کنم که هست '-'...

  • Parsoon :]
يكشنبه ۶ تیر ۰۰ , ۰۱:۰۸ 𝓻𝓪𝓼 𝓱𝓮𝓵

*-* چه قشنگ!!

T-T ممنونم که خب ..

خیلی نوشته قشنگ بود 

میدونی ادم احساس میکنه که دقیقا داخل همون فضاست 

+ چه خبر ؟؟

:""""") پسر .. خب این خیلی خوبه که انقدر قابل حس بوده فضاش :")))
+ سلامتی XD با کیدراما خودمو دار میزنم :|
يكشنبه ۶ تیر ۰۰ , ۱۰:۰۴ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

یوهاهاهاها من اینو خونده بودممxDDD

بمیر .. '-' 

نه دیر نیست XD

:| والا من خودم یک خوابیدم .. دیر میزد XDD

امیدوارم کی دراما نکشتت XDDD 

البته من نمی بینم 

فعلا خودم رو انیمه دار زدم 

برای رستگاری روح و روان و جسم و صد البته چشمام دعا کنید .. ممنونم XDDD
واعی انیمه خوراک پارسالم بود .. دارم از اهدافم دور میشم .. :")
چهارشنبه ۲۳ تیر ۰۰ , ۱۳:۴۱ ( جوجه جوجه طلایی🐥)SunBin 💫🍀

سلام بر شما 🙋‍♀️😂

بسی زیبا بود 🌱

اثرات کیدراما؟ 😂😂

من هر بار خودم را از غرق شدن در کیدراما نجات میدم😐😂💔

راستی بنده سان‌بین میباشم و ۱۴ سالمه🙂

و البته خوشحال میشم با هم آشنا بشیم 😁🍭

سلام @-@! 
ممنونم که اخه کیوت :")
باید بهت تبریک بگم اراده ی فولادینی داری اما من .. متاسفانه گرفتارم XD
سان بین .. چقد نمک خدایا :") از اشنایی باهات خوشبخت و خوشوقتم @-@!
منم که پرسونم و ۱۵ سالمه .. و حقیقتا دیگه باید به فکر کامل کردن بخش درباره ی من باشم :")
شنبه ۲۶ تیر ۰۰ , ۱۹:۴۳ ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin 💫🍀

کیدراما یجوری که خودت نمی فهمی چجوری یهویی گرفتارت میکنه🤧🧘‍♀️

منم از آشنایی باهات خوشوقتم🙂 

یه چیزی بگم؟ هیچ وقت نفهمیدم وقتی مثلا با یکی آشنا میشی و میخوای این کلمه رو بکار ببری باید بگی"خوشبختم" یا "خوشوقتم" 😐😂👩‍🦯ولی توی متن ها و کتاب ها و اینجور چیزا میدیدم مینویسن خوش وقتم و از لحاظ منطقی هم بنظر خوش وقت درست تره... آخه وقتی با یکی آشنا میشی و بخشی از زمانت رو در اختیارش میزاری برای آشنایی وقتت خوش میشه نه بختت🤦‍♀️😂💅

چه اسم قشنگی🌱

یه سوال کیپاپرم هستی؟*-*

T-T دقیقا ...
یننسمسکسمسنم واعی میفهمم XDDD کلا بین علما سر این مسئله اختلافه پس دوتاشو با هم میگم * اگه یادم باشه * ولی جدا خوش وقت منطقی تره :دی
ممنونم :")
البته .. میشه گفت مولتی فنم XD
شنبه ۲۶ تیر ۰۰ , ۱۹:۵۸ ( جی چانگمینِ بیان🐥)SunBin 💫🍀

😂🧘‍♀️

تازه جالبه بیشتر افراد میگن خوشبخت😂👩‍🦯

منم کیپاپرم، فندوم اولم مواست و هانیز(هانبین جوجم هنوز کاراموزه 🤧) و از جمله فندوم های اصلیم میشه به استی، الیس،دبی، ارمی، انجین اشاره کرد و در وهله بعدی انسیتیزن، ایتینی، اروها، بلینک ادلوایز، بی‌بی، فن ایپکس(اسم نداریم هنوز🤧)... اشاره کرد و البته خیلی های دیگر در اصل نصف کیپاپ رو دور کردم😂👩‍🦯

 جناب عالی چی؟*-*

میدونی پرسون یکم گشاد بود برا لیست کردن همه گروهاش پس من(آیلین) این وظیفه خطیر رو به عهده گرفتمxD

این بچه بی تی اس، بلک پینک، پنتاگون، لونا، توایس، تی اکس تی، اکسو و استری کیدزو دوست داره*0*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan