fixed

سلام ؟ البته سلام @-@!

خب برای شروع چیزی هست که عمیقا دوست دارم بگم  و اون اینه :

وبلاگ نویسی این طوریه که انگار داری وجهه ی دیگه ای از زندگیت رو تجربه میکنی ، میتونی خود واقعیت باشی ، میتونی راجب احساسات و افکارت صحبت کنی ، میتونی از خیلی چیزا حس خوبی بگیری و با افراد جدیدی اشنا بشی . به نوعی اینجا اهمیتی نداره که کی هستی یا از کجا اومدی ؛ این فضا همه رو میپذیره  و وبلاگ نویسی دنیای همه رو در اغوش میگیره . در نتیجه هر کسی میتونه یه وبلاگ نویس بشه و این تجربه ی شیرین رو داشته باشه اما .. اما اینجا دنیای منه ..پس مثل خیلیای دیگه ازتون میخوام که اگه توی دنیای واقعی من رو میشناسید و تا زمانی که خودم ادرس وبلاگم رو در اختیارتون نذاشتم ؛ مطالبی که اینجا نوشتم و مینویسم ، مطالبی که از عمق شخصیت و وجود من میان رو نخونید :) به هر نحو من بهتون اعتماد دارم پس میتونم از همین حالا به خاطر مهربونی و شخصیت خوب تون ازتون تشکر کنم مگه نه ؟

و اما در نهایت ورودتون رو به وبلاگ کوچک و جدیدم خوش امد میگم @-@!

  • Parsoon :]
سه شنبه ۲۵ خرداد ۰۰ , ۲۰:۳۷ 𝐀𝐲𝐥𝐢𝐧 𝐔𝐍𝐈𝐕𝐄𝐑𝐒𝐄--

میرم بزارم وبمxD

لازمه اشاره کنم فرست؟D:

بوشه .. XD
@-@ کوفتم بهت نمیدم XD

هاییی 

من بالاخره میتونم لایک کنم کشسموئبدنزش

.... من فقط دارم سعی میکنم اینکه دلیل وب زدنت همین لایک کردن لعنتی بود رو نادیده میگیرم .. XDDDDD 

منم سعی میکنم همین کارو بکنم و نشون بدم انسان عاقلی هستم XD

بالاخره که یه روز ماه از پشت ابر بیرون میاد ... XDD

مبارک باشه وبلاگ جدید=)♡

موچییی :") بسی ممنونم :")♡
کلی کلی دلم تنگ شده بود واقعا دیگه باید افتتاح میشد .. XD

چه عجب بالاخره وبلاگ جدیدتو زدی *-* 

XD حقیقتا این وبه رو ۲ ماه پیش زدم منتها میخواستم کارای قالبو بکنم بعد ... یه مقداری تنبلی داریم اینجا و به همین خاطر الان مشاهده میکنید شما منو XD هرچند کلا این چند وقت محو بودم :"/

وای اینجا خیلی کیوتههه *-* بکگراندشو! فونتو *-* هق. مبارکه!

راستش باید بگم خیلی لطف داری و هوراا خوشحال شدم @-@!
 ممنونمم بابت تبریکت T-T

چهارشنبه ۲۶ خرداد ۰۰ , ۱۵:۱۱ ♡𝑁𝑎𝑧𝑖 𝐶ℎ𝑎𝑛

سلاااممD:

نازی هستم^^

وب جدیدتون مبارک:)

سلام نازی @-@!
منم که مشخصه پرسونم *^*
بابت تبریکت هم خیلی ممنونم T-T

پرسوووون!

کجا بودیT-Tدلم برای خودت و متنات تنگ شده بود:")

اینجا واقعا قشنگه!راستی خوش برگشتی^^

بلاااا @-@!
حقیقتا اینکه وبم فیلتر شد اندکی خورد تو پرم بعدم چون این قالبه اولین قالبی بود که درست میکردم و سو کار سختی ام بود و اینا و خب منم هیچی بلد نبودم @-@! اندکی طولش دادم .. صرفا اندکی XD و منم همین طور ... جدا خیلی دلم تنگ شده بوددد T^T و ممنونم @-@! 

سعلام

میای دوس شیم؟:))

ایح ... یه نفر از بلاگفاا ینسمستمس "-" حتما خوشحالم میشم
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۸:۳۱ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

سلام:))))

سلام دوست گرامی * اسمت... XDDDDD * "-" 
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۸:۳۵ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

هعیییی اسممXDDDD

 

خب خب خب اومدم آشنا شیم و میدونم چقد مسخره اومدم"-"

نتیجه ی ج یا ح ... "-" 
"-" نفرمایید استاد... من خودم انقد تو اشنایی خوبم اخه .. انقد خوبممم که نمیرم اشنا شم کلا چون ترسناکه ایح "-" XD
اما به هر نحو من پرسونم و ۱۵ روز دیگه ۱۶ ساله میشم که به عبارتی یعنی ۱۵ سال و ۱۱ ماهمه XDDD "-" 
"-" دیگه اها تایپمم ENTJ میباشد که هرچند اهمیتی نداره ولی میگم XD
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۸:۴۳ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

نه نتیجه کنجکاوی فهمیدن اسم ی عزیزدلیهXD

 

جررررررر XDDD

 

بنده پانته آ،پان پان،پان،دارک کویین، بدکویین، پرنسس یخی بیدم و  اسفند ماه هیجده ساله میشم تایپممISTJ بید و اتفاقا علاقه خاصی ب فهمیدن تایپ افراد دارمXD

"-" ...... جرررررررررررر چه اصراری بود خاب
چقد اسم... با کدوم راحت تری صدات کنم "-"؟ 
XDD بهت نمیخورد بزرگ تر باشیییی جکجوتدلیر
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۱۸:۵۱ هایده سکسی بیان :> (پانم بمولا :||||)

اممم پان صدام کن هرچی میخوای بوگو "-"

 

 

بمرور آشنا شیم میفهمی خیلی بیشتر از سنم رفتار میکنمXDDDD

"-" پس پان "-" کجکمونوتا چه نمکه *^*
در نگاه اول گول زنکیییی XDDD

سلام عزیزم خوب هستید❤️

میشه لطفا با وبی که کامنت دادم فالو کنید لطفاً لطفا

:» حتما کیوتیی
موفق باشی کلی که این همه زحمت میکشییی 

ممنون قشنگم 

ممنون قربوت بشمممم

سلام ، مهدیه هستم ، ارباب زیرنویس های سمی😈🤓💞

احتمالا منو یادتون باشه😅 من زیرنویس های توپی از کیپاپ و هالیوود میسازم و همه رو خودم درست میکنم و ترجمه میکنم 🤓

وبلاگم فیلتر شد ، ولی الان طوفانی برگشتم🥲🤩🥳

ممنون میشم فالوو کنی و نظر بدی و لایک کنی🥲 تا دوباره با پستای درجه یک و حمایت های عالی برگردم و چیزای فوق العاده بهتون نشون بدممممم🥺💜

خیلی لطف میکنین😉💖

یه روزی وقت بزار و فونت وب رو عوض کن...این فونت و سایز فونت و فاصله‌ی بین خط‌ها و ... چشم رو موقع خوندن اذیت میکنه

اره حتما باید این کار رو هم انجام بدم^^ ممنون که یاداوری کردی دوست عزیز^^ ولی خب اخه چرا ناشناس؟TT

ناشناس چون دوست ندارم که اولین کامنتم به اینجا، یه چنین کامنتی باشه 

 

 واقعا اشکالی نداره رفیق ادم بابت این چیزا که ناراحت و اینا نمیشه^^ 
به هرحال منتظرم که بعدا بیای و صحبت کنیم ^^ 

سلام عزیزم وبلاگت خیلی وایب قشنگی داره اگر دوست داشتی خوشحال میشم از وب منم بازدید کنی

وبلاگ نویسی خیلی بدنیای نویسندگی نزدیگه. عاشقشم....

 

اگر دوست داشتین، شبکه اجتماعی ما رو هم از لینک زیر داناود کنید:


دانلود اپلیکیشن ویترین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan