00:00

"به هر حال که اسمون شب مثل بارونای وسط تابستونای گرم و خشک زیبا بود‌‌..رویایی بود..پر از قصه ی ادمایی بود که خیلیاشون مدت ها پیش رفته بودن..و قصه ی رقصیدن بود زیر بارون های نصف شبی..قصه ی بوسه های مخفیانه ای بود روی پشت بومای خالی و شب فقط قصه ی عشق بود..عشقی فرای تصورات..فرای باور ها و فرای اونچه که قابل لمس باشه..شب پر از عشقای زودگذر و یا بلند مدتی بود که یا با غم تموم میشد یا تا ابد ادامه پیدا میکرد و بله..شب پر از قصه بود..قصه ی همه ی ادما هم توی کتابخونه ی قصه هاش جا میگرفت"

- شبتون اروم و پر از عشق نسبت به خودتون

 

  • Parsoon :]

خیلی جدی دارم سعی میکنم این واقعیت که ممکنه هستی سرمو بزنه رو نادیده میگیرم ^^

خب در واقع پیش میاد نه؟
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۰۰:۰۵ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

وبتو باز کردییییTT

TT عام مطمئن نیستم واقعا اما فک کنم بشه گفت ؟
شاید بعدا راجبش صحبت کنم"-"

چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۰۰:۱۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

مهم اینه که الان بازه"-" هشتگ از حال لذت ببریم.

 

اون ارزوی تهش خیلی قشنگ بود ولی:")))

به کمپین حمایتیت میپیوندم همین الان "-"
-عه..؟ حدس بزن کی داره اکلیل بالا میاره چون من که نیستم ^^....

برگشتیبییبنیجیجیی

خب اکچولی نو بات یس ^^....
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۰۰:۱۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

یه سوال...

چجوری ارشیوت از مرداد 99ئه ولی عمر سایتت 437 روزه؟"^"

خب دتس عه گود کوازشن آیسا TT
این وبلاگ درواقع دومین وبلاگ منه..وب اولم فیل شد من ارشیوش رو اوردم اینجا و تاریخا رو طبق همون تاریخایی که تو وب اولم پست کرده بودم تنظیم کردم برای همین ارشیوم مال اون تایمهTT
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۰۰:۲۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

ممنونم از همکاری شما*-*

 

نمیدونم..شاید تریه ها؟ اولین کسی که به ذهنم اومدو گفتم..

U-U ای بابا نفرمایید ما ارادت خاصی به کمپین های حمایتی داریم خودمون کمپین حمایت از بستنی موزی ، حروفی که کمتر مورد استفاده قرار میگیرن مثل ط و کمپین حمایت از کفترای نادان داریم "-"

احتمال ۹۹ ممیز ۹ دهم درصد تری بوده.^^
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۰۰:۲۲ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اصن کیف کردی دقتو...

که اینطور"-" ولی چجوری میشه تاریخ پستو تنظیم کرد؟

XD اره واقعا کسی دقت نمیکنه باید به مافیا بپیوندی 
"-" چیزه تاریخ و ساعت پست دیگه
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۰۹:۰۶ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

برای اینکه سرتو نزنم برو فیکمونو بنویس

عه؟ باشه....^^
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۱۱:۰۹ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

بقیش قابل درکه ولی چرا کفترای نادان؟xD

TT خیلی برای حمایت نشدن پابو به نظر نمیان؟
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۱۱:۱۱ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

اتفاقا سلین گفت نقشم تو رول کاراموز توعه*-*xD

TTTTTTTTTTTTTTTTTTT هپی شدم آیسا
XD از اونجایی که پارتیت سلینه باید خیلی مراقب باشم ^^

اینجاTTTTT

بلیی اینجااا TTTT
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۱۳:۰۱ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

@پرسون (و شایدم آیسا)

ببین آیسا اینقدر تیز و بزه که دیدم نمیشه نیاد توی باندمون"-" و فکر کردم توی بخش تو عالی عمل میکنه همکار... پس آره میسپارمش به خودت هوای کارات مورد علاقمو داشته باشxD TT

 

@دوباره خود پرسون

وای این خیلی خیلی خیلی قشنگ بود بچ. اینقدری که نمیتونم توصیف کنم واقعا دلنشین بود:"))

و خوشحالم وبتو باز کردی بیا به حرمت این همه سال همکاریمون هم وبتو باز نگه دارTT

TT اکچولی خیلی سوییت نیست؟ ای لاو هررر TT هواشو دارم همکار TT

- TT ولی داری در اولین روز بازگشت رسمیم اتک میزنی
XD باشه داداش......فک کنم به این نتیجه رسیدم که بیان هرچقدرم الوده مالوده بشه حتی اگه اشعه رادیو اکتیو پخش شه توش بازم تنها خونه ی امنه TT
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۱۳:۰۵ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

U-U ای بابا نفرمایید ما ارادت خاصی به کمپین های حمایتی داریم خودمون کمپین حمایت از بستنی موزی ، حروفی که کمتر مورد استفاده قرار میگیرن مثل ط و کمپین حمایت از کفترای نادان داریم "-"

کمپین حمایت از کهن سالان ایزی لایف یوزر هم داریم"-"

تازه یه کمپین جدیدم تازگیا راه افتاده برای حمایت از لیمو ترش کنار کباب"-"

XD به خدا ما فرهنگی ترین تینیجرای کشوریم چرا جدی گرفته نمیشیم؟
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۲۰:۴۸ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

@سلین

خیلی قشنگه نه؟

دوست داری بیشتر از اینا بخونی؟

پس این همکار قشنگمونو مجبور کن فیکمونو بنویسهههههههه

دق داده منوووووووو

^^ داره منو میگه ها
الان یه ساله دقیقا XDDDD
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۲۰:۴۸ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

همکار یادت که نرفته ما همیشه جلیقه ضد اشعه رادیواکتیو همراهمون داریم؟xDDD

ولی کاش انقد دور اندیش نبودیم همکار...
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۲۰:۴۹ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

@آیلین و پرسون

وای پشمام دارین شریکی فیکم مینویسین؟

ترکیب قلم شما دو تا... نمیدانم.

ولی پرسون جون یکمی تنگش کن بنویس دیگه عه"-"

 

و راستی بیاین منگاتا اگر خواستین...

XD خب مدنی من خیلی اعتماد به نفس این کارا رو ندارم فقط یکم از بخش من مونده..فقط یکم باید تنگش کنم جدا...یکم....یکمممممممم...الان یه ساله دارم تنگ میکنم XD 

- کامبک میکنیم هوم ای گس؟
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۲۰:۵۱ 𝙇𝘶𝘯𝘢𝘭𝘪𝘯 --

سلین خدا منو سنگ کنه اگه دروغ بگم

یه ساله داره دوخط مینویسه که فرداش بیاد بهم بده-

دو خط مبالغه اس XD
یکم مونده..یکم...^^
چهارشنبه ۱۵ تیر ۰۱ , ۲۰:۵۲ -- 𝚂𝚎𝚕𝚎𝚗𝚎

اگر میخواستی دریچه غار علیصدرم تنگ کنی تا الان تموم شده بود همکارxDDD

XD ببین نکتش اینه که من فقط میخوام تنگش کنم اما به مرحله تنگ سازی نمیرسم XD

دلم برات تنگ شده پرسونی:″

های:″›

روبیییی TT فک کنم توام نبودی درسته ؟ TT بازگشتت رو تبریک عرض می نمایم TT
TT منم برات یه کوچولو شده بودد امیدوارم که حالت خوب خوب خوب باشه 
هایییی^^

TTTTT

اوهوممم منم نبودمممTT

مرسیییی:″)))))))

خوبییی؟؟؟

TTT خب ولکام بک TT
اره خوبم خودت چطوری؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan